Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Alene

NYTT TEMA
forlatt
forlattInnlegg: 2
02.07.15 16:03

Hei,

jeg er ei jente på 32, men mangler den rette i livet mitt!

Har flere ganger møtt noen på nett som jeg liker men etter en tid så slutter de å ta kontakt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Har hatt 3 seriøse forhold bak meg, og er mer enn klar for å finne den rette, men han må kunne flytte til meg, da jeg har en sykdom som gjør til att jeg trenger familie rundt meg.

Har nå kjærlighetssorg fordi en jeg traff på nettet sendte meg fullt av fine meldinger og skulle møte meg sa han, men har ikke hørt noe på snart 1 mnd! blir helt fortvilet.

Jeg maser heller ikke på, da han sa til meg att det er guttene som burde ta iniativ til det..

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 3269
03.07.15 07:31
forlatt: da han sa til meg att det er guttene som burde ta iniativ til det..

Høres ut som en løk, vær glad du ble kvitt ham!

Ellers tror jeg ikke man kan haste for å finne den rette kjærligheten.

Vær utadvendt og vær deg selv. Kanskje det dukker opp noen før du aner det.

Lykke til!

sankaa
sankaaInnlegg: 6099
23.07.15 00:23

Min erfaring er at man plutselig møter noen når man minst venter det. Som Kapteinen sier, vær deg selv.

Se etter mennesker med samme interesser som deg og kast deg ut i sosiale settinger borte fra tastaturet. Jeg kjenner desverre svært få som har møtt sin store kjærlighet på nettet, selv om det også selvfølgelig er unntak.

Romeo85
Romeo85Innlegg: 24
02.11.17 13:11

Hei, ta bare kontakt med meg og la oss prate litt, få energie, så se vi om jeg kan flytte til deg :) jeg er helt åpen :) klem... Romeo85

KapteinMark
02.11.17 18:36
Romeo85: så se vi om jeg kan flytte til deg

Så i en annen tråd at du savner å ha en dame.

Hvis du ser hva jeg siterer så virker du å være litt i overkant ivrig(at du prøver litt for hardt).

La heller jenta finne deg, enn at du finner henne. Vær åpen og tilgjengelig.

Romeo85
Romeo85Innlegg: 24
02.11.17 20:39

Ok, takk, men hvordan skal de finne meg ? :)

KapteinMark
02.11.17 21:14
Romeo85: Ok, takk, men hvordan skal de finne meg ? :)

Ved å ikke overse henne som er interessert.

Ikke sikkert det er hun du hadde tenkt deg om du forstår.

Lykke til!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg