Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Eksen savner meg, men vil ikke tilbake

NYTT TEMA
Jegtrengerhjelp123
Jegtrengerhjelp123Innlegg: 2
13.03.17 14:35

ei! Trenger hjelp fra dere.. 
så eksen min slo opp med meg for 4 måneder siden, og vi har ikke hatt kontakt siden da. For ca 2 uker siden møtte jeg han med noen felles venner, og etter det begynte han å snakke med meg, til slutt sa han at han har vært veldig deprimert helt siden han møtte meg og at han savner meg veldig.. jeg spurte han om han angra på at han slo opp og han sa nei, fordi han følte det måtte gjøres (grunnen til at han slo opp var fordi han ikke trodde det kom til å bli oss for alltid) og han trodde ikke det kom til å funke hvis vi ble sammen igjen. Jeg sa til han at vi ikke kunne ha kontakt, fordi det er for tidlig å bare være venner. Han har ikke kontaktet meg på en uke nå.
Jeg bare lurer på om dere tror det var lurt å kutte kontakten, eller ikke? Tror dere han vil savne meg mer og ville bli sammen igjen, eller komme seg over meg? Hva tror dere han vil?
Vi er foresten 17 år begge to. 

Klikk for å gå tilbake til toppen