Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kommer eksen til å kontakte meg igjen?

NYTT TEMA
Jegtrengerhjelp123
Jegtrengerhjelp123Innlegg: 2
18.03.17 11:26

Hei! Eksen slo opp for 4 måneder siden og for 2 uker siden sa han at han savnet meg veldig etter vi møttes med felles venner... han sa han ikke angret på at han slo opp og var redd vi skulle begynne å holde på igjen, jeg kutta kontakten fordi jeg synes det er for tidlig å være venner igjen.. vi har ikke hatt kontakt på to uker nå, men er veldig usikker på om jeg gjorde det rette for jeg savner han veldig nå og vil bare snakke  tror dere han kommer til å kontakte meg igjen? Hva er det beste for at han skal savne meg mer, kontakt eller ikke? 

Ville ikke gjøre denne teksten så lang, men bare å spørre hvis dere lurer på noe mer

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 3091
18.03.17 11:51
Jegtrengerhjelp123: kontakt eller ikke?

Ikke.

Hvis han skulle begynne å savne deg, måtte det jo være for at du ikke var i kontakt med ham.

Skuffa
SkuffaInnlegg: 12
02.04.17 21:49

Hm, om du er villig til å vente så ikke ta kontakt. Eller om han er en voksen mann og en ordentlig mann, spør han rett ut. Ikke bruk tiden din med å vente på en som ikke vil ha deg. Du blir bare enda mer lei deg. 

Jeg selv ble droppa for 2 mnd siden. Hadde planer om å kjøpe hus sammen, plutselig hadde han ikke "de følelsene lenger". Han er en mann på 47 år, men feigheten tar overhånd noen ganger. 

Dreams
DreamsInnlegg: 12
02.04.18 00:47

Kutt all kontakt, i 1-2 mnd. for å se hvordan det utarter seg videre. Hvis han sender deg meldinger og oppsøker deg så er det jo åpenbart at han tenker på deg. 

Likevel så betyr det ikke at han er interessert i at dere skal bli sammen igjen. Enkelte liker å komme med små fraser som "jeg savner deg", "jeg tenker på deg" til den som har blitt dumpa, for å se at de fortsatt har deg rundt lillefingeren. 

Som sagt, kutt kontakten, så får du prøve å vise han at du kan ha det bra uten han også - vær med venner, gjør ting du liker og nyt livet. Dette gjør det også enklere dersom han ikke skulle ta videre kontakt, for da har du kommet deg et steg videre.

Lykke til!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg