Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Han ber om en pause, Hva skal jeg gjøre?

NYTT TEMA
Ellea
ElleaInnlegg: 1
22.03.17 21:49

Hei. Jeg er veldig frustert. Jeg og min kjæreste møttes veldig unge, og har vært sammen i 7 år. Pluttselig ut av det blå forteller han meg at han er usikker på om hva han føler, og om han kan se oss sammen i fremtiden. (Jeg ante ikke at han følte det slik, og har ikke merket noe verdens ting på han). Vi bor ikke sammen, vi bor ca 45 min unna, så vi ser hverandre mest i helgen. Derfor tviler jeg på at grunnen er at han er lei av meg.

Han fortalte at han trengte en pause fra å se hverandre, for å finne ut hva han føler. Han fortalte at vi kunne godt snakke sammen osv., men ikke sees, fordi han ville føle hvordan det var uten meg. Jeg er veldig uenig i at dette er den "riktige" måten å gjøre det på, for jeg ville heller gjort dette sammen som et team.

Men - etter 7 år er det siste jeg vil i hele verden å miste han, så jeg føler jeg bare må rette meg etter det han tror kommer til å funke. Han var veldig klar over at vi ikke var "single" i pausen, det var kun en pause fra å ikke sees. Hvis jeg hadde noen forslag til hva som kunne være bedre enn en pause, så sa han det bare var å si ifra. Men jeg har ingen forslag, har dere?

Har noen opplevd dette før? Og hva gjorde dere? For meg er dette helt grusomt, jeg er kjempe nervøs, og veldig lei meg - da dette kom veldig uforventet!

Skuffa
SkuffaInnlegg: 18
02.04.17 21:51

Kan jeg spørre hvor gammel han er? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg