Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg må komme meg videre

NYTT TEMA
skrivebord05
skrivebord05Innlegg: 1
06.06.17 00:33

jente, 16

Har likt en gutt i 3-4 år nå. Vi har vært venner og har vært en del av en stor vennegjeng. ikke så nøye med den.

jeg liker han ennå, vi prøvde for litt siden. jeg var masse med han og vi var sammen i en uke. han sa det var kjempe bra å snakket masse om videre i forholdet, men så sa han plutselig at han ikke var helt klar for et forhold

jeg respekterer jo dette, og vi snakker ennå daglig med hverandre siden vi er så gode venner.

problemet er at jeg fortsatt går rundt med et håp om at det kan bli oss igjen. noen som har tips til hvordan jeg kan ta bort disse følelsene. vil gjerne se på han som bare en god venn:)

takk!

Nameless696
Nameless696Innlegg: 3
27.10.17 12:45

Spis muskatnøtt! funker fett... ikke mer en 3 stk da! kan ende opp med å trippe hele helga :) 

https://www.dagensmedisin.no/artikler/2008/09/18/unge-doper-seg-pa-muskatnott/

(Innlegget ble redigert 27.10.17 12:46)

Dreams
DreamsInnlegg: 12
02.04.18 00:03

Følelser er ikke lett. 

Det du kan gjøre for å stenge håpet ute er å innse at det er over, og at det ikke er noe mer - dere er bare venner. Dette må du tenke hver gang håpet dukker opp i tankene dine.

Dette kan være utrolig vanskelig, for det er ikke lett å kontrollere følelsene sine. Det kan være lurt å distansere seg fra han en liten periode - ikke for alltid, men til du har bearbeidet følelsene og tankene dine. Hvis han skulle lure på hvorfor du gjør dette så kan du jo bare si det som det er, dere er jo gode venner. 

Lykke til!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg