Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Over halvannet år er gått, men fortsatt sårt..

NYTT TEMA
Siljan
SiljanInnlegg: 9
05.07.17 15:26

Jeg er 40 år gammel. Har barn, og alt som jeg behøver i livet mitt. Det eneste jeg mangler er en mann. Jeg har blitt så såret at jeg har ingen tro på meg selv når det gjelder dating / eller det å finne en mann igjen. Jeg har heller ingen interesse eller lyst å ofre litt tid på å det engang. 

Jeg har opplevd å bli skuffet mange nok ganger. Og derfor er ikke inspirasjonen tilstede. Jeg tviler veldig på om jeg er fin nok. Fælt å si, for egentlig skal dating baseres på personligheter, men jeg har ofte følt meg dårlig behandllet. 

Det siste bruddet var svært tungt for meg. Han traff meg i halvannet år. Jeg vet at jeg lot meg bli dårlig behandlet. Han kom og gikk som han ville. Hadde i tillegg en annen dame som han traff i tillegg som han hevder han var ferdig med. Men jeg mistenker at han bedro meg. Han dumpet meg. Og ville ha en avtale med meg om at vi aldri skulle kontakte hveandre / prate med hveandre noensinne igjen. Det føltes veldig krenkende og vondt for meg at han ville ha en slik avtale. Jeg er fortsatt skuffet på han. 

Det vonde er at vi bor i samme by.. Jeg har helst lyst å flytte fra byen. Redd for å treffe han igjen. Har nettopp vært på ferie, og det var en nytelse å komme seg bort. Men ble vondt og tungt å komme tilbake hit. Jeg har problemer med det som skjedde, og er redd for å treffe på han. 

Det positive er at jeg har klart å slutte å søke han opp på nettet. En tid var jeg veldig nyskjerrig på hva han gjorde på, og å lete etter svar. Men jeg har innforstått meg med at jeg vil aldri i verden komme meg noen gang videre, samtidig vil jeg bare pine meg selv om jeg surfer han opp. Det som er problemet nå er at jeg føler meg alene om å bli behandlet som ingenting, og gjort om til luft. 

Noen som har noen tips til meg? Noen som har gjennomgått noe lignende? 

Klikk for å gå tilbake til toppen