Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjæresten vil ha pause fordi...

NYTT TEMA
Lm10_fcb
Lm10_fcbInnlegg: 1
04.11.17 21:12

Hei. Kjæresten min og jeg har vært sammen cirka ett år. for en uke siden sa hun til meg at hun ville ha en pause fordi hun slet med dårlig selvbilde og selvtillit. Jeg prøver å ha kontakt med henne, men føler meg bare innpåsliten. Hva skal jeg gjøre? :/

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 3091
04.11.17 21:32
Lm10_fcb: Hva skal jeg gjøre? :/

La være å ta kontakt med henne.

Mao. la hun ta kontakt når hun evt. føler seg "klar".

Royu
RoyuInnlegg: 6142
04.11.17 21:38

Finne deg en ny kjæreste(neida/joda).
Hun burde være stinn av selvtillit og ha et bra selvbilde etter å ha vært/være sammen med deg så lenge du behandler henne bra. Ser ikke helt hva pausen skal oppnå for å være ærlig.Det høres ut som en grunn for å treffe andre. (Om du har noe imot det så hadde jeg nok droppet henne fullstendig)

Etter all sannsynlighet har hun nok funnet seg noen andre eller så vil hun ut det. Om hun ikke gjør det vil hu nok komme krypende tilbake, ved å si at dere har pause så har hun kontroll på deg tilfelle hun skulle finne veien tilbake fordi hun vet at du ikke vil gjøre noe med noen andre da. 

Nå varierer nok dette fra alder til alder. 40-50+ åringer tviler jeg på kommer til å "finne seg noen andre" med det første. Men snakker vi alt fra 13-30 så er det stor sjanse for at hun har gått lei deg og vil prøve ut noe nytt men samtidig holde døren åpen tilfelle hun skulle ombestemme seg.

Så du får nesten bare gi henne hva hun vil ha. Problemet er at om du bryr deg for mye så blir du som hva du sier innpåsliten(hvert fall om hun sier i fra om det), eller om du bryr deg for lite så kan hun tro at du ikke bryr deg. 
Så lenge hun tar kontakt med deg (å ikke bare svarer) så hadde jeg nok bare fortsatt å ta kontakt nå og da. Svarer hun deg bare og virker litt ukeen på å snakke så hadde jeg nok holdt meg unna. Har hun ikke pratet til deg på 1-2 uker så hadde jeg nok innsett at det er over.

Kjipt er det uansett.

(Innlegget ble redigert 04.11.17 21:41)

Art-Vandelay
Art-VandelayInnlegg: 29757
06.02.18 00:00

Er du samlivsterapeut?

Du virker veldig kunnskapsrik.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg