Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tights for menn

NYTT TEMA
MissAnna
MissAnnaInnlegg: 172
10.02.12 22:28

Min mann og jeg har trent sammen en tid på et treningssenter. Han vil gjerne bruke tights av og til slik mange andre gjør. Men da han hadde kjøpt et par viste det seg at det ikke var sydd slik i skrittet at det ble plass til det han har der. Det ble for trangt. Finns det tights som er sydd med en pose foran slik truser og boksere er for menn ?

kimkong_8
kimkong_8Innlegg: 17378
13.02.12 11:06
MissAnna: Finns det tights som er sydd med en pose foran slik truser og boksere er for menn ?

Nei det gjør det nok ikke så vidt jeg vet. Så den må nok ligge klemt stakkars :(

Bansen
BansenInnlegg: 462
14.02.12 15:13

Jeg så for en tid tilbake en mann i tights som var sydd slik du beskriver med en pose med plass til sakene foran. Det var meget tydelig å se at han ikke brukte truse under.... Men det så mer behagelig ut enn å få sakene i klem i flere retninger. Men hvor han hadde kjøpt den, nei se det.

Howardio
HowardioInnlegg: 6
16.08.12 19:42

Jeg har flere tights fra Nike for herre, men uten noe form for pose forran. Jeg bruker en minimal truse/thong under for å holde sakene på plass, og det er absolutt det beste treningstøyet man kan bruke.

kimkong_8
20.08.12 19:33
Howardio: thong

Du bruker en string truse?

Pelle_Parafin
Pelle_ParafinInnlegg: 2967
07.10.12 13:41
MissAnna: Min mann og jeg har trent sammen en tid på et treningssenter. Han vil gjerne bruke tights av og til slik mange andre gjør. Men da han hadde kjøpt et par viste det seg at det ikke var sydd slik i skrittet at det ble plass til det han har der. Det ble for trangt. Finns det tights som er sydd med en pose foran slik truser og boksere er for menn ?

Kan han ikke bare klippe ett hull i skrittet på tightsen? Det er så døvt å trene med tights at det ikke spiller noen rolle om pung og pikk henger synlig.

FanteGuri
FanteGuriInnlegg: 10564
07.10.12 13:44
MissAnna: Det ble for trangt.

Dette er en løsning!

Howardio
06.02.13 00:22

Jeg bruker en thong (ikke string, det blir for ukomfortabelt) under tights'n ja for å holdeutstyret på plass på løpeturen eller i treningssalen, som f.eks en slik; http://www.deadgoodundies.com/apparel/doreanse-mens-thong-1280.html

Relativt rimelige og nøytrale greier.

kimkong_8
06.02.13 02:34
Howardio: Jeg bruker en thong (ikke string, det blir for ukomfortabelt) under tights'n ja for å holdeutstyret på plass på løpeturen eller i treningssalen, som f.eks en slik; http://www.deadgoodundies.com/apparel/doreanse-mens-thong-1280.html
Relativt rimelige og nøytrale greier.

Thong er engelsk for string truse, så jo du bruker en string. Dog laget for gutter.

Men tror ikke du burde vise det til damene, ikke spesielt mannlig.

Howardio
06.02.13 07:25

String og thong er ikke det samme nei, en thong har bredere "stropper" og er sydd, ikke kun en "reim".

Skal sies at jeg begynte med thong til trening, men at dette er mer eller mindre blitt mitt faste undertøy. Vesentlig bedre en andre typer undertøy som kryper oppover i skrittet i løpet av dagen.

Min samboer er vant til å se meg i dette undertøyet, og kunne ikke brydd meg mindre om andre så det heller. Det er snakk om et stykke undertøy.

kimkong_8
06.02.13 13:47
Howardio: String og thong er ikke det samme nei, en thong har bredere "stropper" og er sydd, ikke kun en "reim".

Det engelske ordet for stringtruse er thong. Og jo det er det samme.
En string kan også har bredere stropper, forskjellen er bare at den du har er laget for menn.
Men det er uansett en stringtruse, for menn.

Men trives du i dem så kjør på.

Cutienorge
CutienorgeInnlegg: 1
18.10.19 19:47

Finnes mannestrømpebukser. Da har du plass framme, holde seg på plass og alt

speedbird_1
speedbird_1Innlegg: 496
18.10.19 19:49
Cutienorge: Finnes mannestrømpebukser. Da har du plass framme, holde seg på plass og alt

ja..og de er populære..men de er gjennomsiktige ..sykkelpendlerne bruker dem mye..  menn og sykkelsete...ja ..you know the rest.. :)

(Innlegget ble redigert 18.10.19 19:50)

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 13671
26.10.19 03:22

Mer sånn cyclister bruker i hverdagen

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg