Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bukseseler OG belte

NYTT TEMA
Marchionni
MarchionniInnlegg: 7139
31.05.12 19:56

Har på enkelte utesteder observert menn som både bruker bukseseler og belte samtidig. Dette strider vel både mot klassisk herremote og praktisk påkledning? Gjør det ikke det?

Et annet spørsmål: Har en relativt kort trenchcoat som rekker meg til midten av lårene. Kan denne brukes sammen med shorts, og hvor kort kan shortsen være?

qbah
qbahInnlegg: 48442
01.06.12 22:01
Marchionni: Har en relativt kort trenchcoat som rekker meg til midten av lårene. Kan denne brukes sammen med shorts, og hvor kort kan shortsen være?

Ikke kortere enn så lang trenchen er hvert fall. Det skal være sikkert. Synes trenchcoat og shorts hørtes litt spesielt ut uansett. Åssen shorts er det snakk om?

Rudi
RudiInnlegg: 3305
01.06.12 22:05

Om menn bruker både bukseseler og belte har det nok gått i surr for dem i påkledningsfasen før byen. Det kan også være at det ikke holder med bare belte eller bukseseler, da ville jeg droppet det som ikke fungerte og bruke det som holder buksen best oppe.

Bruker du en trenchoat på overkroppen kan det være lurt å ha noe på underkroppen for å ungå å blitt tatt med til sjekk hos politiet. Det holder lenge med en shorts, den burde være så lang at penis/baller ikke vises på undersiden!

Ps: er du usikker på om shortsen er for kort, prøv å sitt i den!

Fedon_Lindberg
Fedon_LindbergInnlegg: 2845
14.06.12 02:09
Marchionni: Gjør det ikke det?

Ikke annet enn en gigantisk fail.

stb95
stb95Innlegg: 357
27.07.12 21:32

bukseseler er TACKY

Marchionni
28.07.12 00:05

Tja, jeg synes det fungerer bra til dress, men enig i at det kan være litt wannabe Gordon Gekko.

stb95
stb95Innlegg: 357
06.08.12 07:47

Til dress er det fint, men da skal det være dress. Ikke sånn skjorte+seler og jeans liksom. if u feel me

Marchionni
08.08.12 00:15

Selvsagt. På hippe nattklubber i Oslo har det dessverre blitt en trend med jeans, dressjakke, bukseseler, belte og ferdigknytt sløyfe.

Modeman
ModemanInnlegg: 1210
09.08.12 20:01
Marchionni: Har på enkelte utesteder observert menn som både bruker bukseseler og belte samtidig. Dette strider vel både mot klassisk herremote og praktisk påkledning? Gjør det ikke det?

For å si det slik: hvordan kan du stole på en mann som ikke stoler på sine egne bukser engang?

lordprettyflackojodye3
lordprettyflackojodye3Innlegg: 1
30.08.17 15:37

dowz 'ghetti western ref'r'n's tho boigh

Klikk for å gå tilbake til toppen