Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Neuroleptica

NYTT TEMA
124-1
124-1Innlegg: 525
15.06.09 03:47

Neuroleptica setter hele nervesystemet i slow motion, og pr. dags dato er det ingen som har blitt frisk av disse midlene. Man starter på paraset og havner på morfin til slutt. Før Dere er inne på tanken, så få Legen til å ramse opp bivirkningene med disse preparatene ut i fra felleskatalogen. Da sier jeg heller at Dere må undersøke Deres fysiske skavanker først, og gjøre noe med dem. Har vært i psykiatrien i 14 år, og kan til og med arrestere en rettspsykiater på absolutt alt. De har tatt feil hele tiden. Legene har Desverre hatt monopol på sannhet , så alt for lenge. Det må en gang ta slutt. Legene gjør deg ikke frisk. De kurerer symptomer , og ikke annet. Slutt å hør på dem. De er flinke folk, og har kunnskap om mye, men sitt eget fagområde er de ikke flinke i hele tatt. Plageånder kaller jeg dem. Er selv blitt helt frisk ved noe så enkelt som å bli kvitt min nesetetthet, som er summen av allegi og forurensning. Kjenner mange leger, og alle sier at alle raringene på Legestudiet blir psykiatere. Psykologene kan mye, men lær deg å lytt til deg selv , før man er inne på tanken på å lytte til andre.

(Innlegget ble redigert 15.06.09 03:54)

PANTEREN_8
PANTEREN_8Innlegg: 8667
22.06.09 18:58
124-1: Neuroleptica setter hele nervesystemet i slow motion, og pr. dags dato er det ingen som har blitt frisk av disse midlene. Man starter på paraset og havner på morfin til slutt. Før Dere er inne på tanken, så få Legen til å ramse opp bivirkningene med disse preparatene ut i fra felleskatalogen. Da sier jeg heller at Dere må undersøke Deres fysiske skavanker først, og gjøre noe med dem. Har vært i psykiatrien i 14 år, og kan til og med arrestere en rettspsykiater på absolutt alt. De har tatt feil hele tiden. Legene har Desverre hatt monopol på sannhet , så alt for lenge. Det må en gang ta slutt. Legene gjør deg ikke frisk. De kurerer symptomer , og ikke annet. Slutt å hør på dem. De er flinke folk, og har kunnskap om mye, men sitt eget fagområde er de ikke flinke i hele tatt. Plageånder kaller jeg dem. Er selv blitt helt frisk ved noe så enkelt som å bli kvitt min nesetetthet, som er summen av allegi og forurensning. Kjenner mange leger, og alle sier at alle raringene på Legestudiet blir psykiatere. Psykologene kan mye, men lær deg å lytt til deg selv , før man er inne på tanken på å lytte til andre.

Nevroleptika er en gift ja. Mange velmenende mennesker skriver ut dette i den tro at det skal hjelpe den "syke".

Hele vårt samfunn er basert på løgnen om div. psykiatriske diagnoser, og derav behovet for medisiner, men trenger vi all denne giften som øderlegger så enormt mye ? LINK 1, LINK 2.

Mvh. Panter

Elektrostat
ElektrostatInnlegg: 4142
22.06.09 19:00
124-1: Man starter på paraset og havner på morfin til slutt.

Hva har smertestillende midler med tema i tråden og gjøre?

tror du skal sette deg en smule dypere inn et tema du vil diskutere før du utbasunerern en haug svada, som i denne tråden.

Earthquakejente
EarthquakejenteInnlegg: 40508
02.07.09 20:31

Hverken paracet eller morfin er et nevrolectikum, forøvrig hjelper nevroleptica tusenvis av mennesker til et bedre liv. Jeg vil, etter å ha sett andre ting du skriver, virkelig anbefale deg å søke hjelp. "Hilsen en som selv trenger hjelp og har bedt om det".

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg