Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Personlighetsundersøkelse

NYTT TEMA
MelanieS
MelanieSInnlegg: 15
24.06.09 10:58

Hei

Jeg er stipendiat ved Folkehelseinstituttet og ber deg om hjelp med en kort studie. Som en del av doktorgradsprosjektet mitt, skal jeg bruke et spørreskjema som innholder ulike personlighetstrekk. Dette spørreskjemaet har ikke vært brukt i Norge før og derfor trenger vi å kjøre en kort studie for å finne ut hvordan det passer til den norske befolkning. Bor du i Norge og er mellom 18 og 35 år, kan du bistå med dette.

Som deltager i undersøkelsen, ber vi deg om å fylle ut et elektronisk spørreskjema. Spørreskjemaet innholder spørsmål om hvordan du ser på deg selv og noen spørsmål om hvordan du oppfatter maskulinitet og femininitet. I tillegg ber vi deg om å oppgi bakgrunnsinformasjon slik som alder, kjønn og etnisitet. Deltakere i undersøkelsen skal være anonyme, så du skal ikke oppgi navnet ditt på skjemaet.

Det er ingen kjent risiko knyttet til deltagelse i denne studien. Deltagelse i undersøkelsen er helt frivillig og det vil ta cirka 10 minutter å fylle ut skjemaet. Hvis du velger å delta, kan du likevel la være å svare på enkelte spørsmål hvis du skulle ønske det. Dessuten kan du avbryte studien når som helst. Data oppbevares ved Folkehelseinstituttet mens studien foregår og vil senere bli slettet. Bare de forskerne som er knyttet til studien får tilgang til data.

Trykk på linken nedenfor for å delta.

https://survey.active-dialogue.com/fhi/m6byhze8zey2a8tk

Jeg takker for at du tok deg tid til å lese dette og håper du er villig til å delta i undersøkelsen.

Med vennlig hilsen
Melanie Straiton

(Innlegget ble redigert 07.07.09 13:09)

LOLHOAX
LOLHOAXInnlegg: 849
24.06.09 11:55

Skulle ta den, jeg, men det stoppa opp med en gang... hvor går grensa mellom mindre by og storby? Eller er det ikke så viktig?

chariot1
chariot1Innlegg: 7330
24.06.09 12:04

kommet til slutten nå formulere egne setninger om de greiene der orker jeg ikke nå :P

MelanieS
MelanieSInnlegg: 15
02.07.09 09:19

Hei

Beklager dette kommer kanskje litt sent for deg LOLHOAX, men grensa mellom mindre by og storby er ikke kjempeviktig - det er mer hva du synes om det. I tillegg kan du velge flere enn et sted. Håper det hjelper. Takk til dere som har deltatt!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg