Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Den onde syklusen! Hjelp...

NYTT TEMA
HjerterKnekt93
HjerterKnekt93Innlegg: 1
23.05.15 11:01

Okay, så jeg sliter med å holde på folk jeg nettopp har blitt venner med. kort fortalt. syklusen går som dette: du møter nye mennesker i starter, og de DIGGER deg. de smiler og ler til alt du sier og gjør, og de tar deg med på ting. så går månedene. sagte men sikkert så falmer de vekk som sand mellom fingrene dine. du møter de samme menneskene igjen 3 - 4 måneder etterpå men da er de kalde, og har ikke noe plan om ta kontakt med deg. 

Dette har skjedd vert eneste år siden 2009. det er først nå jeg har forstått at dette faktisk er et stort problem. er det noen som kjenner seg igjen i dette?

Referer til en debatt fra 2007: disse folka nevner akkurat det samme til punkt og prikke: http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/samliv-generelt/tema/1115395/tittel/jeg-sliter-med-aa-bli-likt-av-venner 

(Innlegget ble redigert 23.05.15 11:09)

gammel
gammelInnlegg: 127
07.06.15 23:38

Prøver du veldig hardt å få venner? Man bør ikke prøve å imponere folk. Det hjelper sjelden. Jeg tenker at hvis det hjelper, så hjelper det bare en stund, og du vil miste troverdighet og integritet over tid. 

Gi mer f... så skal du se at de som tar seg bryet med å tilnærme seg deg blir der lengre. Og du får det mindre slitsomt. 

bjarsvei
bjarsveiInnlegg: 3747
15.11.18 08:08

Det jeg er utstøtt og hatet for er det ingen i helsevesenet som kan behandle meg ut av..ikke kan de behandle meg bort fra det jeg har gjort, ikke kan de behandle meg bort fra skammen og ikke kan de behandle meg bort fra det folks dom over det..så la meg være i fred.

Døden skal være slutten på et liv ikke befriende fra livet..

bjarsvei
bjarsveiInnlegg: 3747
15.11.18 08:12

1 prosent miljøer og nynazister..jeg har like liten respekt for dere som dere har for meg...det skal jeg ytre offentlig så ofte det lar seg gjøre...jeg kan ikke fordra trynet på en eneste en av dere..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg