Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp til Drømmetydning

NYTT TEMA
TigerPaw
TigerPawInnlegg: 1
18.02.16 12:33

Hadde en veldig grotesk drømm her i natt. drømte at folk bare drepte hverandre helt ut av det blå og det var helt normalt for dem. folk testet ut døds maskiner og folk drepte seg selv og andre overalt rundt meg. men i starten av drømmen skulle jeg see på TV. men jeg fikk ikke byttet vekk fra en kanal og jeg klarte ikke se vekk heller. hens så jeg dette/drømmen.

Drømmen var utrolig grotesk og blodig osv. tror kanskje det har med at meg og min kjæreste var i et forlatt bygg her en natt. du vet. Lier sykehus i de forlatte byggene. 

Har hatt mange drømmer før der folk dør overalt og jeg frykter for mitt eget liv. men samtidig vet jeg at det er en drømm i det jeg drømmer den men jeg er fanget.

sanila
sanilaInnlegg: 34058
18.02.16 14:15
TigerPaw: Hadde en veldig grotesk drømm her i natt. drømte at folk bare drepte hverandre helt ut av det blå og det var helt normalt for dem. folk testet ut døds maskiner og folk drepte seg selv og andre overalt rundt meg. men i starten av drømmen skulle jeg see på TV. men jeg fikk ikke byttet vekk fra en kanal og jeg klarte ikke se vekk heller. hens så jeg dette/drømmen.

Drømmen var utrolig grotesk og blodig osv. tror kanskje det har med at meg og min kjæreste var i et forlatt bygg her en natt. du vet. Lier sykehus i de forlatte byggene.

Har hatt mange drømmer før der folk dør overalt og jeg frykter for mitt eget liv. men samtidig vet jeg at det er en drømm i det jeg drømmer den men jeg er fanget.

Der er mange der har slike drømme,  og har hatt det en stund.

Det viktige i slike drømme er at la de gå og ikke analysere alt for  mye i de, og  ikke minst unnlate at tro det er  noe som hører fremtiden til.

Fra mitt perspektiv blir jorden og det kollektive renset for mye  negativitet, , og negativ karma. 

Mørket eller negative krefter spiller på folks frykt, og slikk er der mye av i  slike gamle bygninger, lier sykehus var psykiatrisk, såvidt jeg vet, er det korrekt?

Mye onnskap og menneskelig likegyldighet,  har foregått i dette regi opp gjennom tiden , så det sitter lett i slike gamle vegge, så du har nok rett at denne drøm var påvirket av dette.

(Innlegget ble redigert 18.02.16 14:24)

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 16116
19.10.19 00:56

Drømmer er refleksjoner av virkeligheten. Ofte er de personene i drømmene folk man har møtt eller tenkt på de siste dagene. Kommer vold inn i bildet så er det et tegn på at man ikke føler sikkerhet rundt den personen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg