Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sosial angst eller angst for kjærlighet!!?

NYTT TEMA
Gluko
GlukoInnlegg: 1
29.07.18 11:41

Hei! Jeg har lenge slitt med det jeg selv oppfatter som sosial angst eller rettere sagt angst for kjærlighet... Hver gang hvor jeg havner i en situasjon med romantikk i bildet blir jeg ekstremt kvalm. Spesielt på fest, hvor det kan befinne seg pene jenter og det oppstår litt flørt eller en lengere prat. Jeg blir så kvalm at jeg må komme meg ut av situasjonen og ender som regel (eller alltid) med at jeg spyr.. Da drar jeg også bort fra plassen og kvelden blir en nedtur.. Jeg er sosial type, glad i folk, men takler ikke slik ‘’hook’’ situasjon! Andre som har det slik, eller noen som har råd på hva jeg kan gjøre? Føler jeg aldri kan ha det litt gøy eller få meg kjæreste

-Gutt 20

orbixx
orbixxInnlegg: 3657
30.07.18 01:45

Det er ganske vanlig at flertallet skal - eller tror- at den eneste muligheten for å bli akseptert er å følge flertallets normer og regler.

Nå er jeg mye eldre enn deg, og liker mange folk som går sine egne veier.

Ok. Du er 20 år og sliter kanskje med sosial angst, som er veldig vanlig.

Jeg tror at ditt hovedproblem er at du er redd for å bli avvist av jenter.

De fleste menn har opplevd å få kaldt nei fra en kvinne, uten at det medfører mange søvnløse netter.

Stå på. Livet er ikke noe for nybegynnere, når det gjelder kjærlighet og tap.

(Innlegget ble redigert 30.07.18 01:54)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg