Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lyst å ikke eksistere...

NYTT TEMA
Dp123
Dp123Innlegg: 1
26.11.18 17:36

Har slitt litt med angst tidligere.. Men nå er jeg lei, har mistet verdien med livet... Går mye med sinne å selvforakt... Skulle ø ske livet var slutt, ikke at jeg kommer til å ta livet mitt, for jeg tror på Gud, å da havner eg feil plass. Har mye å være glad for men klare ikke... Bare vært mye i livet, å føler meg ferdig med det. Burde ikke være det i en alder av 37.  Eg slite å får ikke livet til.... Kjenne blodtrykket er høyt, trykk i ørene er der å hjerte banker tung. Har ikke lyst å ha det slik.... Men selvforakt en å hatet mot mg selv er stort. Tar ting lett til meg av alt som blir sagt å gjort...  Vet ikke hvordan jeg skal komme mg ut av den knipa... Har liksom klart alt å fikset alt selv... 

orbixx
orbixxInnlegg: 3657
27.11.18 01:06
Dp123: Har liksom klart alt å fikset alt selv...

Nå er angst og ensomhet nærmest en folkesykdom i Norge.

Hvis du skal fikse alt selv, så er du selvsagt utsatt for å få  et ensomt liv.

Vi menn har så forbasket vanskelig for å snakke om følelser.

En psykolog skrev at kvinnelige pasienter har lettere for å snakke om følelser og personlige problemer. Dessuten har de ofte et bredere sosial nettverk, og tør å snakke med andre.

Mange tenker: Nå er jeg deprimert. (Punktum).

Det bør endres til: Nå er jeg deprimert, men det går over.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg