Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Slitsomme venner !

NYTT TEMA
Piripiri
PiripiriInnlegg: 437
22.06.06 10:08
Hva gjør man ? Man har møtt en fantastisk bra mann men han har tilfeldigvis noen gode venner du ikke liker noe særlig. Dette kan komme av at de ikke liker deg heller..

Kjæresten derimot gir seg ikke med å prøve å få dere til å bli "pals". Dama har ingen problemer med de andre vennene hans, det er kun de to aller beste (uheldigvis) som er kjærester. Jeg ser aldri for meg at vi kommer til å dra på ferie eller lignende med dem, kjæresten min derimot er evig optimist og mener dette er et fullt mulig gjennomførbart prosjekt.

What to do ??!! Gidder ikke krangle om hva jeg ikke liker med vennene hans.. :(

AlexanderK
AlexanderKInnlegg: 6863
22.06.06 10:10
Gidder du ikke å fortelle han hva som er problemet ditt med vennene hans? Da blir det vel litt vanskelig å ha mulighet til å rette opp i det du har problemer med. Du MÅ ikke krangle selv om du forteller hva det er du ikke liker med dem.
Piripiri
PiripiriInnlegg: 437
22.06.06 10:26
Enig i at man ikke må krangle. Men siden jeg synes de er umodne regner jeg med at det er sånn det fort blir diskusjon av, siden dette er noen venner han har hatt lenge. Og diskusjon er jeg ikke interessert i. Vi ser dem forskjellig og det er jo nettopp problemet og poenget mitt. De kommer neppe til å forandre seg selv om jeg sier til ham hva jeg ikke liker ved dem, ikke sant..

Jeg liker for eksempel ikke ar de småkrangler med hverandre hele tiden og at det aldri blir rolig når de er i nærheten.
arielgc
arielgcInnlegg: 563
22.06.06 15:50
kjedelig det der med slitsomme venner. hadde en ex som hadde venner som inviterte henne ut hver jævla helg og det var jo selvsagt jentekveld. på 1 år hadde vi 3 helger sammen fant vi ut. hun kunne jo ikke si nei fordi da ville jo de mislike meg og det ville jo hun ikke.

ser at din problemstilling er ganske annerledes, men for å si hva som skjedde med meg så røyk forholdet så det sang.

tror du bør prate ut med mannen din og iallefall få sagt hva du syntes om dem(vennene) så kanskje han roer litt den "bli best pals" greia. forholdet kan fungere utmerket det selv om du og vennene ikke er på beste fot. det er jo også store sjangser for at du og typen finner nye venner dere kan reise med osv...bare ikke gjør den blemma å si til gubben din at han må velge:p

lykke til:)
MyIian
MyIianInnlegg: 1143
22.06.06 22:29
Piripiri skrev:
Hva gjør man ? Man har møtt en fantastisk bra mann

---

Er du soper, instinkt?
newport
newportInnlegg: 22441
26.06.06 23:21
Sånt er en ordentlig turnoff for meg. Kunne aldri blitt sammen med ei som har utrolig irriterende venner. Det skulle i så fall ha vært "The One".
ForrestGump1983
ForrestGump1983Innlegg: 830
28.06.06 17:27
arielcg: Jeg hadde også samme problemet som deg, bare at der var det jeg som hadde problemer med å si nei til vennene mine... De var sære, og taklet heller ikke at kjæresten min var med å møte de, nei de ville ha meg for seg selv... Ingen av de hadde kjæreste selv heller...

Etter at det hadde gått et år, og de fortsatt ikke hadde møtt dama mi, men likevel slang masse dritt til meg om henne, fikk jeg nok og kuttet de ut. Tror det er det smarteste jeg har gjort noen gang:)

Tror at mye av problemet er at folk har vært venner i mange år, og så kommer det plutselig en person inn og skal dele oppmerksomheten til kameraten/venninna med de... Da blir mange sjalu, og krever å ha kompisen for seg selv...
Klikk for å gå tilbake til toppen