Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dating på nett

NYTT TEMA
kingkop
kingkopInnlegg: 3121
01.11.09 00:54

Noen som har erfaring med å komme i kontakt med kvinner/menn på nett via diverse datingsider?

Jeg kom over noe som heter C-Dating (http://www.c-dating.net/Home.html)  Er det bare tull eller??

camelon-67
camelon-67Innlegg: 1678
01.11.09 11:10

Jeg har noe erfaring med det, men problemet på disse datingsidene er at mange kvinner er der bare for å sjekke om dem forsatt har tekke, andre tør knapt nok å si et ord, noen er der kun for sex mens andre er desperate.

Du kan være heldig men sjansene for at du møter en bitch er ganske stor.

Mange av de single damene har litt for høye krav, noe som er grunnen til at dem forblir single, og noen er der for å selge kroppen sin.

Du kan treffe på det meste, trå varsomt.

(Innlegget ble redigert 01.11.09 11:10)

Billbabba
BillbabbaInnlegg: 10955
01.11.09 13:16
kingkop: Noen som har erfaring med å komme i kontakt med kvinner/menn på nett via diverse datingsider? Jeg kom over noe som heter C-Dating (http://www.c-dating.net/Home.html)  Er det bare tull eller??

Neida, er ikke tull dette.

Men mange av damene er bare tull, akkurat som på puben.

Jeg møtte faktisk min kone på Persontreff.

Men jeg møtte også mange "kjærringer" som var bare full av drit. Akkurat som i byen (og her på vgd)

Du merker det enklere på nett. Fordi de seriøse damene, som faktisk trur dem kan bli intrisert i deg, ber om e-mail kontakt (eller godtar e-mail kontakt) etter att dere har fått en ok tone på nett.

Og da går det "fort" vidre til tlf. kontakt osv. Avhengi av hvordan "forholdet" utviklerseg.

kingkop
kingkopInnlegg: 3121
01.11.09 19:15

Takk for svarene, har aldri vært på damejakt på nett så dette er nytt for meg.

Skriver jeg det i mailene sier de sikkert "yeah right..."  Vi får se hvordan det går :-)

Kitty82
Kitty82Innlegg: 6
06.11.09 14:42

Hei!

Jeg har en veldig fin erfaring fra nettdating :) Jeg traff min kjære som jeg i dag er samboer med gjennom nettby, (noe jeg var veldig lite aktiv på) men som jeg prøvde ut en periode jeg var hjemme og var syk. Jeg tror du kan treffe alle slags typer mennesker der, som på samme måte som om du er ute på byen, men der har jo de fleste fått i seg en viss mengde alkohol. Det finnes desperate mennesker gjennom nettdating som ute på byen. Det gjelder å bli godt kjent med personen du kanskje vil date. Føle en god kjemi og finne mye ut om hverandre, det er vel en god start? Ikke minst vær ærlig..det kommer du lengst med :)

Jeg traff drømmemannen min gjennom nettby :) Kunne ikke truffet noen bedre kjæreste som passer meg. Så vår date, var den fineste daten ever i mitt liv, en kveld jeg aldri vil komme til å glemme :)

Så lykke til med nettdatingen! :)

vidar
vidarInnlegg: 31198
23.11.09 17:54

Går heller single enn å prøve datingsider.

arntv
arntvInnlegg: 759
23.11.09 20:32

det er veldig velyket, jeg har funet 5 av mine 7 eks koner på datingside

jujucat
jujucatInnlegg: 58
25.11.09 18:20

Det er da ikke vellykket dersom du har funnet 5 av dine 7 exkoner? hahaha.. morromann!

Jeg traff min kjæreste på sukker.no... heeh, nokså pinlig, og det e rvel kun en håndfull som vet sannheten.. men du får vel bare prøve deg frem;) lykke til!

Cattan
CattanInnlegg: 42
27.11.09 10:32

Jeg vil også foreslå en site som heter www.tagged.com

Den er 100% gratis og har uhorvelig mange medlemmer over hele verden.

Braustad
BraustadInnlegg: 31
28.12.09 03:48

Heisan!

Nei det er ikke bare tull, men det kan være litt røft for selvtiliten din hvis du ikke ordner deg en skikelig profil. Bilder har MYE å si. prøv deg litt frem. Ha hverfall en del bilder der du smiler (og smiler skikelig !!) profil teksten løner det seg og være litt orginal og morsom. For guds skyld ikke start med "tja hva skriver jeg her da"

Hvis du får lite respons så prøv å endre bilder og profil tekst. be om  hjelp av venniners venniner ( dine egene vil være på virket at di kjenner deg fra før) til å pluke ut bra bilder .

Prisen
PrisenInnlegg: 10420
28.12.09 14:06

Generell regel er jo å ta det for det det er. Men skal du ha profil så kan du like godt gjøre det ordentlig.

aekten
aektenInnlegg: 410
28.12.09 17:11
kingkop: Noen som har erfaring med å komme i kontakt med kvinner/menn på nett via diverse datingsider?

Det er til å anbefale! Traff min nåværende mann på match.com

Vi er lykkelig gift!

floppen22
floppen22Innlegg: 1
08.01.10 00:49

skygg unna c-dating. ser veldig suspekt ut.

prøv heller anerkjente sider :)

XaviXavi
XaviXaviInnlegg: 4875
10.01.10 18:46
vidar: Går heller single enn å prøve datingsider.

Vanskelig å forstå at folk har fordommer mot nettdating ennå... Det er jo en flott måte å komme i kontakt med folk på, og ta det derfra...

illvitfan
illvitfanInnlegg: 67
04.02.10 17:36

Noen mener vel sikkert at det er bedre å treffe på en tilfeldig på en pub enn å bli kjent med noen over internett i edru tilstand, og etter hvert møtes

gullknapp
gullknappInnlegg: 1
22.02.10 09:12

Jeg har en god del erfaring med kontakt over nettet. Vil advare mot c- dating. De kommer med mange tilbud de selv plukker ut, neppe realistiske etter min erfaring. Det er dyrt, lett å betale, mye vanskeligere å melde seg ut om du først har meldt deg inn. De trekker automatisk fra kredittkortet en ny periode om du ikke har klart å melde deg ut. De holder til i Estland !!.

Dette smaker av kynisk forretningsdrift og utnytting av troskyldige menn på " desperat " jakt etter kontakt. Det er bedre å onanere og ta en skitur enn å sende pengene til dette selskapet. De kaller det eksklusiv kontakt for å rettferdiggjøre prisene, utrolig sleipt.

Superwoman7737
Superwoman7737Innlegg: 5
04.01.11 16:18

Jeg kan anbefale denne GRATIS Online datingsiden! Det var her jeg møtte min nåværende partner! =)

goodtoknow
goodtoknowInnlegg: 1
01.07.11 22:22

Har væt på flere sider uten å treffe noen tidligere. Prøvde det meste fra blindate-speedate. Kom over denne boka for litt siden og syens det funket veldig bra, forsto hvordan det hele hang sammen. Får nå daglig mails:D

http://nettdatingtips.no/

Arweno
ArwenoInnlegg: 12854
02.07.11 12:31

Har vært på en datingside og ble skuffet over konseptet som sådann. Den siden heter e-kontakt.

Laget en veldig god profil og optimisten i meg trodde at dette var en god start om noen ønsket å ta kontakt.

Det jeg fort fikk erfare var at det var lite seriøst. Meldinger fra unge menn som ønsket en " moden dame". Jeg hadde i profilen skrevet hvilken alder jeg søkte, men den var det ikke mange som tok seg bryet med å lese.

Etter at jeg begynte å skjønne mer av hvordan en sånn side fungerte,  oppdaget jeg at her var det mye som ikke stemte. Der var det mange med flere profiler.  De løy på alderen, var gifte, singele og varierte i alle profiler om hva de søkte.

Fikk mange forespørsler fra menn som kun søkte elskerinner og selvsagt måtte det utvises diskresjon om vi skulle treffes.

Det er ikke mye seriøst og jeg avsluttet medlemsskapet så fort det lot seg gjøre.

Men la det være sagt at det var like mange useriøse av begge kjønn. Like mange damer som menn som ødelegger for den som er der og prøver å finne det man søker hos en annen.

Hørte om ei venninne som meldte seg inn på q500, fordi der kunne hun skrive blogg. Der er det en gjeng som skriver og det er lavmål av bloggskriving av de faste bloggerne.

Hun som da hadde meldt seg inn prøvde å kommentere noen av det de bloggerne skrev om, da hun synes at det de skrev der var dårlig. dumt og  hadde veldig lite med voksne folk som var på datingside å gjøre.

En av de, som kun sitter og skriver sex-blogger, tålte ikke at hun ble kritisert og fikk henne kastet ut av q500.

Så der tåler de ikke folk med egne meninger, men må slikke " klanen" som bestemmer opp etter ryggen.

Nettdating er historie for min del, og blir ødelagt av de som har vært der i årevis. Det var min erfaring.

Jeg har det godt som singel og det fortsetter jeg med om jeg ikke er så heldig å treffe en utenfor og kan bli kjent på normal måte.

Lykke til, men se opp for det er mange feller for den som er nybegynner og optimist.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg