Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

min lille hevn

NYTT TEMA
oeya-ol
oeya-olInnlegg: 1719
09.10.14 02:12

ble lurt av thai dama og har vært sepparert i 2,5 år,men jeg sender hun ikke skillsmiss papira.Og no skal jeg treffe ei thai dame som bor i norge,og jeg kommer ikke til og gifte meg på mange år.Dermed kan jeg jo bare være gift med wanwisa,bilen er lisa og leiligheta leier jeg.Dermed har jeg ingen ting og tape på og fremdeles være gift,mens hun blir fattigere og  fattigere.Når hun planla denne falske giftinga,for og få medgift og lokke mye penger fra meg.Hvorfor ikke la  hun få smake sin egen medisin,det føles iallefall rett og bra ut.og bare late som papira er sent,den vakre dama jeg skal møte no.Har fast god jobb,og visum i norge.Jeg har muligheten til og bli kjent med hun

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12323
09.10.14 09:41

Sånn går det når du lar deg lure.. ikke akkurat noe nytt at dette skjer iblant.

No som du liksom har funnet en ny å bedre Thai dame.. så har jeg ville gitt henne papirene å kommet meg videre lykkelig.
Å ikke leve med hevn å bitterhet.

oeya-ol
09.10.14 20:25

har ikke dårlig tid

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 4513
09.10.14 21:38
oeya-ol: kan jeg jo bare være gift med wanwisa,bilen er lisa og leiligheta leier jeg.

Mulig jeg ikke skjønner det helt her. Men på hvilken måte blir hun "straffet" når du sinker skilsmissepapirene?

Av det lille som står, tolker jeg det dit hen at du/dere ikke har formue å dele?

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 22159
11.10.14 08:34
oeya-ol: .Dermed har jeg ingen ting og tape på og fremdeles være gift,mens hun blir fattigere og fattigere.

Tvert om. Hvis du vil ta hevn så skiller du deg tvert. Hvis dere står som gift i 5 år så kan hun vel automatisk få oppholdstillatelse i Norge når hun da skiller seg etter den tid.

Lykke til med den nye kjærligheten, min venn. Ønsker deg alt godt der og håper dere begge blir lykkelige.

joplina
joplinaInnlegg: 65115
11.10.14 10:04
oeya-ol: den vakre dama jeg skal møte no.Har fast god jobb,og visum i norge.Jeg har muligheten til og bli kjent med hun

Jeg håper at hun ikke finner deg verdig.

Hva skal en oppegående vakker dame med god jobb og visum, med en gift,bitter mann...??

oeya-ol
18.10.14 19:59
KingAnderson: Tvert om. Hvis du vil ta hevn så skiller du deg tvert. Hvis dere står som gift i 5 år så kan hun vel automatisk få oppholdstillatelse i Norge når hun da skiller seg etter den tid.
Lykke til med den nye kjærligheten, min venn. Ønsker deg alt godt der og håper dere begge blir lykkelige.

skal hun få opphold i norge må hun bo i norge,hun må faktisk bo sammen med meg.hun bor i bangkok og har ingen visum i norge,for og beholde sitt visum måtte hun gå på norsk kurs.og bo under samme tak som meg

oeya-ol
18.10.14 20:00
joplina: Jeg håper at hun ikke finner deg verdig.
Hva skal en oppegående vakker dame med god jobb og visum, med en gift,bitter mann...??

hun har faktisk vært forelska i meg i mange år,så alt er i grunn opp til meg

oeya-ol
18.10.14 20:01
KapteinMark: Mulig jeg ikke skjønner det helt her. Men på hvilken måte blir hun "straffet" når du sinker skilsmissepapirene?
Av det lille som står, tolker jeg det dit hen at du/dere ikke har formue å dele?

så lenge hun er gift med meg kan hun ikke gifte seg på nytt,altså ingen flere som betaler medgift og blir lurt

joplina
joplinaInnlegg: 65115
18.10.14 20:50
oeya-ol: hun har faktisk vært forelska i meg i mange år

Ja, særlig - sure,sure

oeya-ol
18.10.14 21:45
joplina: Ja, særlig - sure,sure

er ikke mye sure mine her,er nok hun som ikke får brevet hun venter på som er sur.

oeya-ol
30.09.15 22:45

da skal jeg gifte meg igjen,og den dama er hot og kåt slik ei dame skal være

Gymaddict
GymaddictInnlegg: 22
01.05.16 11:55
oeya-ol: da skal jeg gifte meg igjen,og den dama er hot og kåt slik ei dame skal være

Hvor gammal er du egentlig?! Tydelig at du ikke viser ditt sanne jeg til den du gifter deg med....

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg