Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjære alle menn.. Er dette normalt?

NYTT TEMA
fionolia
fionoliaInnlegg: 70
03.09.16 21:09

Hei dere, 

Ligger her lettere oppgitt og trenger noen trøstende ord. 

Jeg er gift med to barn. For tre dager siden ble jeg ryggopperet. Mannen min heiv meg av i bilen utenfor sykehuset operasjonsdagen. Han så ikke poenget i å følge/hjelpe meg inn. Så med bag og det hele fikk jeg slæpt meg inn. Operasjonen gikk greit, når jeg fikk tildelt rom ringte jeg for å si hei. Han var stresset, vi ble enige om å meldes før han la seg. Halv 4 på natten våkner jeg, ingen melding mottatt. Sendte melding til han, fikk da melding tilbake om at han spilte og hadde ikke lagt seg? Hjemme alene med to unger og sitter oppe på nettene å spiller. Påfølgende dag var han her en time sammen med ungene. Kvelden kom og jeg sendte melding om at jeg kunne få barnevakt om han ville komme opp hit. Svaret var, nei! Han gadd ikke betale barnevakt for å sitte på sykehuset noen timer. Hva med å bare være med kona? Kanskje jeg trenger noen trøstende ord, noen som holder rundt meg og forteller at dette vil gå fint. Neida.. Han velger å være hjemme, legge ungene og sitte oppe halve nettene å spille. Tenker alle menn slik? Er det normalt å være så ufølsom? 

(Innlegget ble redigert 03.09.16 21:14)

Karten67
Karten67Innlegg: 6068
04.09.16 20:26
fionolia: Hei dere,  Ligger her lettere oppgitt og trenger noen trøstende ord.  Jeg er gift med to barn. For tre dager siden ble jeg ryggopperet. Mannen min heiv meg av i bilen utenfor sykehuset operasjonsdagen. Han så ikke poenget i å følge/hjelpe meg inn. Så med bag og det hele fikk jeg slæpt meg inn. Operasjonen gikk greit, når jeg fikk tildelt rom ringte jeg for å si hei. Han var stresset, vi ble enige om å meldes før han la seg. Halv 4 på natten våkner jeg, ingen melding mottatt. Sendte melding til han, fikk da melding tilbake om at han spilte og hadde ikke lagt seg? Hjemme alene med to unger og sitter oppe på nettene å spiller. Påfølgende dag var han her en time sammen med ungene. Kvelden kom og jeg sendte melding om at jeg kunne få barnevakt om han ville komme opp hit. Svaret var, nei! Han gadd ikke betale barnevakt for å sitte på sykehuset noen timer. Hva med å bare være med kona? Kanskje jeg trenger noen trøstende ord, noen som holder rundt meg og forteller at dette vil gå fint. Neida.. Han velger å være hjemme, legge ungene og sitte oppe halve nettene å spille. Tenker alle menn slik? Er det normalt å være så ufølsom?

Må si meg enig at denne historien var noe spesiell ja. Veldig utidig oppførsel av en ektemann. Ser ut som om han ikke kunne komme fort nok hjem for å spille, virker som om denne mannen trenger en realitet sjekk.

Nei, langt ifra alle menn hadde vist en slik oppførsel. Men virker som om playstadion og pizza generasjonene, har større problemer med dette, en vi som har levd en stund.

Lezah
LezahInnlegg: 63674
04.09.16 20:28
fionolia: Er det normalt å være så ufølsom?

Det er ikke normalt å være psykopat, nei.

janhelgesin
janhelgesinInnlegg: 27
27.10.16 05:37
fionolia: Tenker alle menn slik? Er det normalt å være så ufølsom?

Jeg skjønner han ikke i alle fall, for selv ville jeg vært der så mye jeg kunne, så kjenner meg ikke igjen i din mann.

ultimasri
ultimasriInnlegg: 454
03.04.17 19:49

Det der er ikke akseptabelt.... skilmissegrunnlag

(Innlegget ble redigert 03.04.17 19:51)

cruisecontrol
cruisecontrolInnlegg: 2824
05.04.17 21:35

Skilsmisse fra en egoistisk idiot ville jeg foretatt om jeg var dem....

Makan til ufyselig ektemann eller mangel på ektemann

Micro33
Micro33Innlegg: 3366
11.04.17 01:44

Dra meg langsomt gjennom fuglekassa.

håper da for din del han sitter på gata og spiller nå?

Hvor ble det av denne setningen.

elske og ære hverandre til .......

Kast dusten på dynga du.

sl500
sl500Innlegg: 11745
01.06.17 23:12

For meg høres det ut som om han er spilleavhengig og sliter med å rive seg løs.
På tide med en kopp vann i PS eller eventuelt en annonse på finn så finner du ut av det.

larsey
larseyInnlegg: 1
01.08.17 20:13

Som en som er i denne "spill og pizza generasjonen", og tilbringer mesteparten av tiden min til å spille video spill osv så kan jeg si at nei, det er ikke en normal ting. Spill skal alldrig være viktigere en barna og\eller kona. Er det det så gjør man noe galt.

srour_2017
srour_2017Innlegg: 1
14.08.18 03:21

Hei, mamma hade operasjon i ryggen får noen 13 år . mamma hade meg + 3 andre barn, pappa jobbet fra 8 om morgen til 5 om dagen. Jeg og brødrene mine var ca 4-7 år gammle. mamma kunne ikke gå i 6 månder etter operasjonen. Pappa lagde mat,våknet oss hverdag til skolen, gikk på jobb, ga mamma medesin og ryddet huset. Han gjorde det i 6 månder. folk viste om det og husker det enda, etter mamma kunne gå så dro han til tyskland og var der i 12 år, folk sa at han kommer til å gifte seg og glemme osv, det gjode han ikke. etter tyskland kom han til norge hadde mastergrad fra tyskland og satt i camp i ca 3 år, han lerte språket i 6 mnd,etter det fikk han oppholds tilatelse og får noen år siden hentet han oss hit til norge. etter 2 år fikk han jobb i telenor. men etter 8 mnd fikk han kreft og døde. Han er mitt forbilde, kommer og skal alltid være. han har nå arvet oss en del penger, og han har og ga oss beskjed at vi skal gi fattige mennsker. dette er min far,  Nabeel sorour.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg