Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Krav fra kona....

NYTT TEMA
Xdragon
XdragonInnlegg: 13
20.10.16 11:07

Jeg nå blitt arbeidsledig og søker på jobber lokalt og litt lengre unna.

Men utfordringene hjemme tar snart knekken på meg. Brukeren del tid på å lete etter jobber jeg kan søke på.

Jeg ordner med barna som skal i barnehage og skole. Prøver etter beste evne å lage middag til familien, men som regelt er maten jeg lager ikke bra nok for kona. Hun er kokk. Da får jeg høre det i mange dager etterpå. Det er nesten krav om at gulvene skal være vasket hver dag. Ligger det noe på gulvet får jeg høre det. Når kona kommer hjem forventer hun mat på bordet klar for å spise, klær skal være vasket og lagt inn i hyller og gulv skal være vasket.

Når hun er ferdig å spise legger hun seg fordi hun er sliten etter dagens jobb. Når det nærmer seg legge tid for barna lager jeg mat til den og få dem i seng. Hun ligger i senga å ser på TV. Når barna er lagt seg forventer hun at jeg kommer å legger meg også. Da skal det som oftest være stille i huset. Hun bestemmer om det blir noe "hygge i halmen". Vanligvis blir det ikke noe, om hun da ikke har mensen, da vil hun gjerne. Da er ikke jeg så veldig interessert.  :-/

Andre ting i og rundt huset skal være perfekt. Hun vil gjerne ha en ferie på et luksus hotell med spa o.l. Ikke noe mindre enn 4 stjerners hotell. Nevne jeg at jeg er uten arbeid... Vi kan ikke dra til familien min fordi det er for kjedelig der...

Har tenk på om det beste hadde vært å skille oss, men har fått klar beskjed om jeg vil flytte ut får jeg ikke se barna mere!!!

Jeg måtte bare få blåst litt ut.....

puma1
puma1Innlegg: 21069
20.10.16 11:14
Xdragon: Jeg måtte bare få blåst litt ut.....

Kan det være en fordel å få jobb et stykke unna? Turnusjobb? Ukependling? I nærheten av egen familie? 

vanlig_fyr
vanlig_fyrInnlegg: 5418
27.10.16 16:28
puma1: Kan det være en fordel å få jobb et stykke unna? Turnusjobb? Ukependling? I nærheten av egen familie?

Er kokk selv. Mat som andre lager skal man sette pris på, evt holde kjeft og lage egen. Blir som om snekkeren skal komme hjem til samboeren og klage over dårlig listverk og bordkledning daglig. Bare latterlig. 

Hjelper ikke deg mye, men min støtte har du.

IRA
IRAInnlegg: 2
30.08.17 14:11

Først, fjern TV'n fra soverommet, det skal brukes til soving og "kos".

Ja få deg jobb et sted vekke, kanskje hun setter pris på å ha deg hjemme etterhvert.

Dessuten er det ikke hun som bestemmer om du skal se felles barn, om det går så til helvette med forholdet så får retten ta den avgjørelsen, ikke hun ,;) 

Sett i lys av endel nyheter siste årene kan man jo undre på hva som får 70-80 åringer til å begå partnerskap, sikkert ikke bare velstand der opp igjennom årene. Kan man ikke leve sammen og man føler man vil vekk, blir det sikkert ikke bedre om 10-20-30-40 år.

GARDSDATTRA
GARDSDATTRAInnlegg: 60235
26.12.17 19:58
Xdragon: Har tenk på om det beste hadde vært å skille oss, men har fått klar beskjed om jeg vil flytte ut får jeg ikke se barna mere!!!

Så hun som velger å legge seg rett etter middagen du har laget, og ikke orker å lage kveldsmat til barna og legge dem, hun ønsker å bli alenemor på heltid. Fikk en god latter nå.

Du får bare la henne prøve seg ......

Håper forresten at det har ordnet seg med pendlerjobb til deg slik at hun får prøve seg alene i uka. :-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg