Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Samboeren forteller x`en sin om vårt samliv...

NYTT TEMA
Frk.fjas
Frk.fjasInnlegg: 1
30.08.17 03:17

Jau... Samboeren min og hans x har endel kontakt. Dette pga at de har et felles barn sammen og er nødt til å samarbeide om dette. 
Noe jeg er nødt til å gjøre med min x`ang vårt felles barn. 

Nå er det slik at min samboer og x`en hans har et mer venninne/venn-forhold, enn foreldreforhold, og han deler vårt samliv og familieforhold med henne. 
Dette syns jeg er ganske så ubehagelig, og har bedt om at vårt samliv er forbeholdt oss, og ikke våre x`er. 
Han har beklagd et par ganger, men det fortsetter til tross for dette. 
Han har like mye, om så ikke mer kontakt med sin x`svigersøster, og har ved et par anledninger valgt å dra ut på fest sammen med henne, i stedet for meg. 

Nå nylig lånte han leiligheten til sin x, for å ha guttekveld og poker med gjengen sin. 
Sa ingenting til meg om at han hadde lånt hennes leilighet. Hun var borte hele helgen, men dog. 
Sa at han orket ikke noe styr, derfor holdt han munn om det. 

Jeg kjenner mer og mer på følelsen av at meg og mine følelser ikke betyr noe som helst, og kjenner at jeg blir mer likegyldig for hver gang han velger å ignorere mitt ønske om å ikke invitere henne inn i vårt samliv. 
Er det noen måte jeg kan få formulert dette på en oppegående og forståelig måte? 
Eller er det bare å innse først som sist at jeg blir nedprioritert? 
Sukk sukk. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg