Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Asbergere får også barn

NYTT TEMA
snuppa42
snuppa42Innlegg: 9
10.09.17 16:22

Hei, jeg ønsker å komme i kontakt med mennesker som lever / har levd med en mann eller kone med diagnosen Asberger syndrom. 

Hvordan takler dere hverdagen? 

Jeg for min del har levd og har barn med en som fornekter. Problemene rundt dette gjør at jeg ikke orker å leve med han mer. Problemet er at han ikke innser at denne "tilstanden" han er i ofte får alvorlige og mindre alvorlige konsekvenser for oss rundt han. Kan og nevne at han har levd et liv som har vært bekymringsløst og andre mennesker ordner opp for han. 

Jeg for min del har satt foten ned og har sagt tydeligt ifra at dersom det ikke er dette så må han ha gjort alle disse tingene han har gjort mot meg og barna med vilje og kan betraktes som psykopat.  (Trenger ikke utdype alle tingene her sånn med en gang det er nemlig en laaaang historie fra virkeligheten.)

Han går til psykiater, familien vet nok og hva det dreier seg om. Men fornekter. Han er bare litt "rar"

(Innlegget ble redigert 10.09.17 16:23)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg