Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor kommer de tilbake når det passer dårlig?

NYTT TEMA
smileface
smilefaceInnlegg: 6
05.01.18 22:44

Ei jente som jeg har datet. dumpet meg, hun samme som jeg har skrevet om.

Prøvde få vennskapelig kontakt, men hun hadde dame sa hun, så vi kunne ikke ha kontakt.

Nå har jeg kommet videre og funnet en herlig jente jeg bryr meg mye om. Denne jenta har pratet med hun jeg ble dumpet av. Men heldigvis har ikke hun jeg dater nå noe tiltrekkninger til hun hun som dumpet meg. Så godt er det!

Men.. Hun som dumpet meg har plutselig lagt meg til på snapchat. Hun vet på et vis at jeg og hun andre har god kontakt, tror jeg!

La henne til for og se hva hun ville.. Da jeg spurte hva hun ville, så slettet hun meg.

Hva er greien? hvorfor la hun meg til hvis hun ikke vil prate om hva hun vil? er det bare kontroll eller at hun selv ble dumpet av hun jeg driver med? eller ble jeg bare plutselig intressang når jeg ikke var alene lenger?

Bare blir litt irritert når hun tar kontakt og sletter meg når jeg spør hva det er hun vil...

(Innlegget ble redigert 05.01.18 22:45)

Klikk for å gå tilbake til toppen