Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Når damen plutselig trekker seg?

NYTT TEMA
smileface
smilefaceInnlegg: 6
18.03.18 04:19

Prøve gjøre en historie kort!

Hadde kontakt med ei jente, vi delte masse og skulle møtes for date. Hun har ptsd og synes virkelig synd i henne. Leste meg godt inn på dette og tror jeg forsto lidelsen! 

Jeg blir lett forelsket, og la veldig mye tid i denne jenten. Virket som hun likte meg og fortalte med mye om livet sitt. Og jeg la hele sjela mi i dette. Hun hadde tanker om og ta livet sitt og jeg var virkelig bekymret. Hun fikk det bedre med dagene og hun fikk det bedre. Plutselig ble hun ei jeg ikke kjente, jeg følte jeg ble brukt. 

Hun fortalte at vi hadde ikke noe på gang. Og jeg måtte forstå dette. Fordi selvom hun sa fine ord så betyr ikke dette noe. Hun trodde ikke hun ville bli forelsket i meg. Så da ble jeg lei meg og frustrert. Hvorfor ikke fortelle meg dette for lenge siden? Hun har tydeligvis visst dette hele tiden. For i begynnelsen når vi pratet sa hun faktisk:- hvis vi ikke faller for hverandre, mister jeg deg da? Det ringte ingen bjeller hos meg den gang.. skulle skjønt det allerede da... så jeg ble sur og det ble dårlig mellom oss.. hun tålte ikke mine følelser og min skuffelse. Så hun kuttet meg helt ut. Jeg hadde ikke noe interesse i og møte ei for vennskap. Hvorfor sa hun ikke dette med en gang? Hun ble sur da jeg ikke ville møte henne.. ble jeg brukt?

(Innlegget ble redigert 18.03.18 04:26)

Klikk for å gå tilbake til toppen