Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjæreste som gjør det slutt om og om igjen

NYTT TEMA
OldYoung
OldYoungInnlegg: 1
11.08.18 16:15

Har vært frem og tilbake meg ei jente i ca 1 1/2 år. Først datet vi i ca 5 mnd. Hun gjør det slutt og forklarer etter noen uker at grunnen er at hun ikke klarer og få eksen ut av hodet. Takk sa jeg, og tok forklaringen med forståelse. Samtidig sier hun at hun gjerne vil ha sex med meg innimellom for og "trappe ned" mellom oss sakte men sikkert. Dette skjønte jeg ikke så mye av, men jeg prøvde og møte henne ved 2-3 anledninger, men det ble for vanskelig for meg. Så etter en mnd ca møter hun meg i byen hvor jeg sitter med en kompis og to helt tilfeldige jenter vi satt og pratet med. Da gikk det to dager, og hun ville prøve på nytt, og det gjorde vi. Denne nye perioden varte i ca en mnd, og i løpet av denne mnd var hun så og si kun negativ, sarkastisk og frekk. Jeg orket ikke mer, og sa hade bra. Det gikk så 4 mnd, og vi møtes på fest. Hun blir med meg hjem, og de nærmeste dagene blir vi enige om og prøve på nytt.. Alt går så veldig bra i ca 4 mnd, da hun på nytt blir kritisk til det meste, og alt jeg gjør er galt. Det går en mnd til, og en dag hun kjører meg hjem, sier hun at vi nok best fungerer som venner, og gjør det slutt på nytt.. Dette kommer brått på som vanlig.. Jeg vil påpeke at det er aldri jeg som tar kontakt etter bruddene. Hun har gjort det hver gang. Jeg er veldig svak for henne, og det vet hun. Nå har de gått 2 mnd siden sist hun gjorde det slutt, og det har allerede blitt gjort forsøk på kontakt fra hennes side. Jeg svarer, og jeg vet også samtidig at sjansen er stor for at hun kommer til og be om en prat om ikke så altfor lenge. Historien tilsier dette. Jeg orker ikke en runde til med dette. Hun har et mønster her som jeg har sett for lengst. Så hva er det med denne dama som skyver meg vekk, og drar meg inn igjen gang på gang? Jeg kommer aldri til og gå i fella hennes igjen. Har virkelig lært nå.. Har jeg med en narsisist og gjøre? Bare lufter tanken siden her er det mange likhetstrekk... Noen som har vært igjennom lignende? Takk

Gloriana
GlorianaInnlegg: 5854
22.08.18 14:43

Kanskje på tide å innse at det beste er å gå videre? Hun behandler deg jo ikke akkurat med respekt og uten respekt har man ingenting å bygge et forhold på. Mest sannsynlig har hun deg bare på gress og søker kontakt når hun er ensom og ikke holder på med andre på samme tid. Man ender opp som et aspeløv om du fortsetter slik, finn deg heller ei jente som behandler deg som du fortjener. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg