Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Unormalt?

NYTT TEMA
kennyarbeidsjern
kennyarbeidsjernInnlegg: 209
15.02.03 21:44
Dama mi og jeg liker å kjøre en dildo opp i rompa mi( jeg er mann), og hun kaller meg for en tøyte! Jeg tenner på det, er det unormalt eller bare sykt?

-Mike Hunt-
batboy69
batboy69Innlegg: 35344
16.02.03 10:42
hvem bryr seg, så lenge du trives med det.
Perste
PersteInnlegg: 800
16.02.03 11:47
Litt spessielt, men who cares? Det er ditt sexliv, og hvis du liker det, hva er så galt med det?
colagutt
colaguttInnlegg: 1560
16.02.03 18:36
du spør, vi svarer. Jeg synes det er sykt, men det er min mening.

-colagutt
LubePåTube
LubePåTubeInnlegg: 1564
19.05.05 14:57
Hva er verst, unormalt eller syk?
 PoseFant 
 PoseFant Innlegg: 4301
19.05.05 14:57
Kanskje hun er bifil ?

---

/pF
quito
quitoInnlegg: 203
20.05.05 15:47
Det er nå litt sykt, iogmed at tøyte er hunkjønn, og du er en mann, så i mitt hue bare funker ikke den dirtytalken der.

Men hvis det er det du/dere liker må dere for all del gjøre det så ofte dere vil.
pantyliner
pantylinerInnlegg: 75
21.05.05 13:52
"kennyarbeidsjern skrev:
(jeg er mann)"

sikker på det?
alvelimo
alvelimoInnlegg: 419
21.05.05 21:29
hehe. for en syk person.
luckybabe
luckybabeInnlegg: 63
23.05.05 01:02
Unormalt eller bare sykt?

Tror det er mange menn som liker å få finger/annet oppi rompa.. Er bare ikke så mange som prater høyt om dette..
Har lest en del om dette for en stund tilbake, men kommer ikke på hvor det var..hmm..
Dette er ikke noe jeg kunne tenkt meg å gjort for en mann, men...
Hver sin smak det da..
bazoo
bazooInnlegg: 134
30.05.05 16:28
Vel, det er litt vanskelig å vite om det er unormalt, vet ikke om det finnes noen undersøkelser på dette fenomenet. Sex som ikke har noe med videreføring av gener er sykt. Dildopenetrering av metanhullet har vist seg å ikke være en god løsningen når det gjelder å lage babyer. Så ja, det er sykt det du driver med! Men skal ikke sex være sykt da...?
Greyfrog
GreyfrogInnlegg: 679
02.06.05 21:37
Tror ikke dette er så "unormalt". Hvem definerer egentlig det?
Det du og damen gjør innen husets 4 vegger har ingen andre noe med uansett :)

Jeg er egentlig forundret over at du ikke har fått homo stempel i panna av noen idioter her inne.

Det er faktisk større grunn for en mann å gjøre det som du her beskriver enn en kvinne.
Siden menn faktisk har sitt g-punkt der oppe.. Legene sier nå hvertfall det.

Vet ikke helt med dama di men, svært lite innen sex er "unormalt" etter min mening.

Slashaxl
SlashaxlInnlegg: 7183
03.06.05 01:18
Greyfrog skrev:
"Siden menn faktisk har sitt g-punkt der oppe.. Legene sier nå hvertfall det."

Stikk å finn det ut, finfint sted, hehe.

COWABUNGA

"What do you mean i`m not kind? Just not your kind!"

http://www.appetitefordestruction.net
trent
trentInnlegg: 20621
03.06.05 02:04
Haha, tøyte.
quito
quitoInnlegg: 203
04.06.05 14:21
Noen her har visst byttet kjønnsroller i huset,

her har vi tøyte med dildo i ræva og en dame som dytter på..

.. der var go-bildet låst fast i hodet ja
giraff
giraffInnlegg: 3
Fatale
FataleInnlegg: 5592
16.06.05 14:06
quito skrev:
her har vi tøyte med dildo i ræva og en dame som dytter på..

Hehehe. Jeg syns det er litt festlig at han valgte å drøfte temaet på gruppen for "sex og samliv generelt". _Generelt_ liksom. Spørs om dette hører til generell sex..hehe.
guttemann
guttemannInnlegg: 1590
16.06.05 16:49
Sex og moral henger litt sammen, så for å forstå om det er unormalt eller sykt, så må man ta hensyn til hvem som mener at det er unormalt og sykt. Man må også se på hvorfor de synes dette.

Sexologi er et nytt fagg som har meninger på seksuelle avvik. Innenfor seksuelle avvik, så er det noe noe sexologer sier man skal passe seg for. Eksempler er vanedanning som går hardt utover resten av livet deres uten at dere har kontroll. En annen ting er ting som går utover andre. Ting som setter deres fysiske helse i fare, er også noe man skal være obs for. Det som av noen regnes som sykdom bruker å falle inn under minst ett av de kriteriene jeg nevnte. Dette har samfunnet mange meninger på. Dette er de fleste enig om er sykt på grunn av de potensielt store konsekvensene. Det bryter også med tradisjonene vi er blitt fortalt om.

Det unormale er noe som statistikere interesserer seg for. Det unormale innenfor seksualitet er ting som de fleste personer synes er "unaturlig" eller til og med "ubehagelig". Dette er snakk om holdninger. Men, bruker du kardemommeloven så ser du at hvis du ikke skader andre... Og du kan også si at det andre ikke vet... Dette er der liberalister og konservative skiller lag. For mange konservative liker ikke det unormale fordi det bryter med deres tradisjoner. Liberalister ser på konsekvensene som det man måler handlinger mot.

Selv er jeg liberalist, og sier at dette kan være unormalt. Eller sagt på en annen måte så er det uvanlig at dere liker slikt. Men, jeg stoler såpass på dere at jeg antar at dere er to voksne mennesker som vet hva dere har lyst til å gjøre.
Jericho911
Jericho911Innlegg: 1422
16.06.05 23:46
Grisegutten Syyykt...
Ooops.... hva gjør jeg på dette forumet?
Jeg piiiiler avgårde tilbake til Musikk...

gbtini666
gbtini666Innlegg: 11
04.04.18 17:47

Jeg er gift og har en mann som ønsker analsex,men ikke med menn.Han kjøpte en kjempe stor dildo på  https://www.crazylove.no/DILDO/Stor-Dildo/DILDO-HUGE

Så han er veldig nysgjerrig og gira til å prøve den. Jeg har ikke så veldig lyst til å eksperimentere.Hva mener dere?Er den ikke for stor til en nybegynner?

Karten67
Karten67Innlegg: 6021
10.04.18 18:05
kennyarbeidsjern: Dama mi og jeg liker å kjøre en dildo opp i rompa mi( jeg er mann), og hun kaller meg for en tøyte! Jeg tenner på det, er det unormalt eller bare sykt?

Det var ganske mange sprø folk i 2003 gitt:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg