Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Påvirker dette sexlivet ditt?

NYTT TEMA
todden
toddenInnlegg: 5
02.10.03 10:50
Det sies at mennesker med konstant kalde fingre er ekstremt gode i senga?! Om dette stemmer har jeg mine tvil om. Flere av venninene mine har det, men faktisk flertall av dem går det rykter om at er drit dårlige i senga. Skal man tro på alt man hører?

Det sies også at jo mer man vasker jo bedre blir man i senga, ærligtalt jeg kan ikke helt se for meg den gamle vaskedama på skolen som "miss sexwoman" !

Fra jente 17, notodden
BaldRock
BaldRockInnlegg: 1459
02.10.03 18:28
Trur ikke at det e tempraturen bå fingran som avgjør om man e god i senga.
Det handle vel mer om å gi like my nytelse som man vil ha sjøl.

I was created by man,
I am the lord of the flies!
The Bald Rocker
Playboynr1
Playboynr1Innlegg: 4
03.10.03 13:18
Til todden

Man blir ikke automatisk god i senga viss man har kalde hender, det sier jo seg selv. Og foresten er det gutter/menn med kalde fingere dette er en myte om og ikke jenter/kvinner.

Man blir kun god i senga ved å være forholdsvis erfaren og i tillegg ha en god kommunikasjon med de man elsker med.
Dette er ihvertfall min erfaring.

Har du mye erfaring? Hva studerer du foresten?(skole)

PLAYBOY NR.1
jaeols
jaeolsInnlegg: 156
04.10.03 00:27
Jeg har en usedvanlig lang kuk den er 99 cm er det langt? Dama sa det var passe men hun er blondine.
LitenPike
LitenPikeInnlegg: 2544
04.10.03 12:59
hmmmm det der har jeg aldri hørt før.

men det er sikkert sant, jeg har nemlig konstant kalde fingre ;)

har i tillegg konstant kald nese også, lurer på hva det kan bety...
jaeols
jaeolsInnlegg: 156
05.10.03 00:01
Jeg har veldig kalde fingra, men har heller aldri vært sammen en "dame", er det noen sammenheng her?
mindy
mindyInnlegg: 2792
22.03.04 13:26
bare usanne rykter!
EMRIF
EMRIFInnlegg: 2390
22.03.04 14:11
nei, ikke tro på det!
pinda
pindaInnlegg: 1407
22.03.04 14:15
mennesker med kalde hender har ett hjerte av gull=)
Napalm
NapalmInnlegg: 617
25.03.04 02:45
Jeg har alltid kalde klamme hender,
kanskje det er derfor jeg herjer på sengefronten?

Eller er det fordi jeg har hund?
perle35
perle35Innlegg: 51
25.03.04 13:14
jeg har oxo kalde hender.....
har aldri fått klager jeg
hehe
lillemill
lillemillInnlegg: 3
15.04.04 21:05
vel jeg har kalde fingre men jeg håpe at dette ikke har noen inflytelse på sexlivet mitt.

jeg mener at alle kan være dårlige hvis partner er feil
* tenner man ikke på partner så gjør mann kansje ike så godt man kan for hans eller hennes nytelse .
min erfaring er blant annet at sex med en partner faktisk blir bedre jo mer man lærer hverandre og kjenne og blir trygge på hverandre slik at man tør og foreslå fantasier og prøve nye ting, samt sette sine tydelige begrensninger,på samme måte som forelskelse utvikler seg til at en elsker hverandre og blir glad i hverandre etterhvert som man kjenner hverandre mer.
jeg mener altså at selv om kompissene dine mener at en er dårlig i sengen så kan det hende at du syntes denne personen er fantastisk i sengen.
smaken er som baken delt....
240tic
240ticInnlegg: 491
16.04.04 15:17
Kalde fingre her også..
Har heller aldri fått noe annet enn masse komplimenter og ros..
Foresten så har dama også veldig kalde fingre..
zizco
zizcoInnlegg: 4920
16.04.04 17:17
Da er det jo bare 1 ting å gjøre. Start å røyk, og røyk mye. Det er jo bevist at personer som røyker har dårligere blodomløp. Ergo så er alle røykere ekstremt gode i senga. Er det rart jeg ikke slutter å røyke?
mindy
mindyInnlegg: 2792
16.04.04 17:52
nei det kan du ikke for det er meg;)
Chigu
ChiguInnlegg: 482
20.04.04 17:15
Da jeg leste innlegget ditt lurte jeg ikke på hva svaret på spørsmålet ditt var, men om du var 14 eller 17 år... Om 5 år vil du forhåpenligvis forstå hvor dumt dette innlegget var

mvh Chigu

======================
Chris Joy: "...årsaken er helt enkelt at disse åndsvake skrullinger har fattet en presis beslutning om å være dumme i huet."
EMRIF
EMRIFInnlegg: 2390
22.04.04 08:25
er ikke overtroisk..egentlig,så...
uncletoby
uncletobyInnlegg: 239
30.05.04 00:54
Er man kald i hendene og berører kjønnsorganene til partneren kan der forkomme forfrysning som kan føre til koldbarn. Derfor: Alle med kalde hender:
Fingra fra fatet, evt. bruk redskap til innvortes rektumbehandling.
coolgirl85
coolgirl85Innlegg: 1
24.02.18 23:17

Hei, stemmer dette hehehehe

JOlsen
JOlsenInnlegg: 4120
19.10.19 13:00
jaeols: Jeg har en usedvanlig lang kuk den er 99 cm er det langt? Dama sa det var passe men hun er blondine.

Det dummeste innlegget så langt i historien. Du må komme med noe bedre. Og sex er vel det mest oppskrytte fenomen i vår tid. Lett å ikke å ha sex, det er vanskeligere å kjøre bil. 

JOlsen
19.10.19 13:45
todden: Det sies også at jo mer man vasker jo bedre blir man i senga, ærligtalt jeg kan ikke helt se for meg den gamle vaskedama på skolen som "miss sexwoman" !

Min viv jobber som vasker og hun er ikke i senga engang. Så teorien stemmer ikke. Men at mange menn er impotente stemmer bedre. Og det må være fryktelig, og mange tar livet av seg. 

JOlsen
19.10.19 13:45
todden: Det sies også at jo mer man vasker jo bedre blir man i senga, ærligtalt jeg kan ikke helt se for meg den gamle vaskedama på skolen som "miss sexwoman" !

Min viv jobber som vasker og hun er ikke i senga engang. Så teorien stemmer ikke. Men at mange menn er impotente stemmer bedre. Og det må være fryktelig, og mange tar livet av seg. 

speedbird_1
speedbird_1Innlegg: 496
19.10.19 13:47
jaeols: Jeg har en usedvanlig lang kuk den er 99 cm er det langt? Dama sa det var passe men hun er blondine.

høres ut som bare skryt.p

JOlsen
19.10.19 14:48

Det er nok bare skryt! Den er vel 8 cm. 

JOlsen
20.10.19 19:39
todden: Det sies at mennesker med konstant kalde fingre er ekstremt gode i senga

Godt nytt for eskimoer! 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg