Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor??

NYTT TEMA
sklia
skliaInnlegg: 295
02.03.01 15:49
Typen min er en veldig grei fyr på alle måter. Det er bare en ting jeg reagerer negativt på. Han vil altid sprute i munnen på meg når vi har sex.
Også etter anal-sex. Jeg synes dette er ganske ekkelt. Skal jeg si ifra om dette? Jeg synes det er vanskelig å ta det opp med ham.
erikksen
erikksenInnlegg: 2664
02.03.01 16:01
Herregud, jeg haaper virkelig dette er en spoek. Hvis ikke, hvorfor gjoer du noe du ikke har lyst til? dette er jo "grunnregelen" for god sex - man gjoer ikke noe man ikke virkelig har lyst til. Og en ting til, hva slags ufoelsom drittsekk er det du er sammen med som driter i hvordan du vil ha det i senga?

Erikksen
kurredutt
kurreduttInnlegg: 85
02.03.01 16:09
Han kan da ikke være en grei fyr på ALLE måter når han er så jævla pervers...

En ting er å ha munnsex og sprute sæden inn i munnen din, for sæden inneholder jo bare proteiner og er ikke farlig om du vil svelge ladningen, men etter analsex så kan du få i deg resistente bakterier ved å omslutte lemmet hans med munnen. Husk også på at han aldri må ha vaginal sex med deg rett etter at lemmet har vært i anus av samme grunn.

Snakk med typen om det og forklar at her er det en helserisiko!
ravngvald
ravngvaldInnlegg: 2320
02.03.01 19:01
Her må vi vel gi vår uforbeholdende støtte til typen til sklia!
sailorman
sailormanInnlegg: 463
02.03.01 19:16
Jeg synes at dersom han har vært i anus med tissemannen sin, så kan han ikke
forlange at du skal ta den i munnen. Da må han være litt av et svin og
ganske stor egoist. Du må ikke finne deg i slikt, for det er milliarder
av bassiller i anus, og du kan bli veldig sjuk av slikt.
ravngvald
02.03.01 19:32
Typen til sklia tror nok at kvinnfolk er utlukkende tilbøyelige for griserier. Han har delvis rett i det.
badboy843
badboy843Innlegg: 873
02.03.01 22:16
Når det gjelder spruting imunnen din så skjønner jeg ikke hva problemet er, mange liker det så det må du tåle. Det er noe annet hvis det er etter analsex, da er det bare motbydelig (hvis han ikke bruker kondom under selve analen).

badboy
stut
stutInnlegg: 6
02.03.01 22:29
Det er noe vi gutter tenner veldig på, vet ikke helt hvorfor, men det er utrolig opphissende å tenke på når du holder på å komme!!!!
stut
02.03.01 22:36
Holdt nesten på å glemme , etter analsex så skjønner jeg at du ikke vil ha den i munnen!!! Han er da det vi på folkemunnet kaller en gris!!!!!

Men har dere ikke hatt analsex så synes jeg du skal prøve det å svelge liker det !!!! æø-
sabadilla
sabadillaInnlegg: 56
02.03.01 23:02
Analsex har vel liten mening annet en å gi gutta en dyrisk tenning,da?
stut
02.03.01 23:53
Det erikke dyrisk med meg i allefall, det er nok bare at jeg vil prøve det, jeg vil prøve det, men dama mi sier at jeg aldrig kommer til å få gjøre det , hva skal jeg gjøre?????
tussakraft20
tussakraft20Innlegg: 77
03.03.01 18:28
sei ifrå at du ikje liker det.. Trur ikkje typen din vil at du skal gjøre det heller, viss han får vite ka du syns om det...

Dessuten kan dette øydelegge all din nytelse under sex, viss du skal ligge å tenke på, å gru deg til han skal sprute deg i munnen...

TussaKraft
tussakraft20
03.03.01 18:31
treng hun om å tåle å tolerere det forde om at mange andre liker det???

Er det slik at absolutt alle mannfolk MÅ slikke ei jente, fordi at mange liker det, selv om dei selv ikkje vil det???

Eg syns ikkje en skal gjøre noe i sex, som en absolutt ikkje vil.. Eg syns at partnerne må møtest på mittveien...

TussaKraft
badboy843
03.03.01 21:24
klart hun bør tåle det, grunnen jeg nevnte at andre liker det var for å vise det ikke er uvanlig. Hvis hun absolutt ikke vil så er hun prippen, jeg kan ikke skjønne hva problemet er. Når det er sagt så ødelegger det gleden for typen hennes hvis han må mase hver gang, da er det bedre å droppe det. Når det gjelder å slikke jenter så skjønner jeg heller ikke hva problemet er, så lenge jenta er renslig så er det ikke noe sutre over. En annen ting er at det er sløsing med tid, men det er en annen historie.

Badboy

stripes1
stripes1Innlegg: 14
04.03.01 12:30
synes du bare skal si det som det er og fortelle han hva du liker og ikke liker. Sex skal jo være godt for begge og hvis det bare er han som har det bra med det dere gjør (evnt. om det bare er det med at han vil sprute deg i munnen), så må dere bare snakke om det. Klart at dette kan være vanskelig, men jeg ville i hvertfall satt mer pris på om kjærsten min sa fra om vi gjorde noe hun ikke likte.

Stripes
tussakraft20
04.03.01 13:52
Ka som er sløsing med tid??? Å slikke ei jente.. Å gi ne en følelse ho aldri vil glemme, å kanskje ei heftig orgasme... Enten sitter du berre her å kødder, å fyrer oppunde... Eller så er du en jævla egoistisk gammeldags gutt...

TussaKraft
areu
areuInnlegg: 11262
04.03.01 17:05
"Eg syns at partnerne må møtest på mittveien... "

Navle-sex??
cati
catiInnlegg: 3973
04.03.01 21:06
Med mindre typen din har ry på seg for å være tankeleser, har du definitivt et ansvar for å si i fra. Du har også selv ansvar for å gjøre sexen til en positiv opplevelse for deg selv. Typen din har ansvar for å respektere dine lyster og ulyster, men han har ikke noen mulighet til å gjøre det om han ikke vet hva de er. Han kan ikke vite hva de er om du ikke forteller ham det. Er han noe å samle på, ønsker han at du også skal ha glede av sexen, og vil respektere dine ønsker, så ikke vær redd for å si i fra.

- cati
ravngvald
04.03.01 21:48
OK! Jeg kjenner sklia, og HAN har kødda med dere helt til nå.

Hva sier dere selv til det?

Vi har ledd bra lenge, men nok er nå nok!
lulu3080
lulu3080Innlegg: 15
05.03.01 10:26
.....er jeg ikke overrasket?

Selvfølgelig er dere en gjeng med kvisete gutter, fulle av hormoner.

Men dere er ihvertfall skikkelig kule og tøffe!!! Det skal dere ha....
badboy843
05.03.01 12:54
Hadde det ikke vært en idè å skaffe dere ett liv? Det må da finnes en etter skoletid klubb dere kan bruke energien deres på.

Badboy
duran
duranInnlegg: 56
05.03.01 14:05
Selvsagt skal du si fra! Denne typen din burde riktignok selv vite at anal- og oralsex (i den rekkefølgen) ikke skal kombineres, men er det slik at du generelt ikke liker å motta med munnen må du si fra.
Hvis du har fulgt med diskusjonen som har gått her de siste ukene vet du at folk har ulike preferanser. Du skriver "også etter anal-sex" og jeg går således ut fra at du ikke har noen problemer med denne formen for sex (i og med at du ikke nevner det). Det er det imidlertid mange som har, samtidig som de elsker å svelge.
Som nevnt i utallige innlegg her; sex bygger på gjensidig respekt. Respekterer ikke han dine ønsker er det på tide med en utskiftning!
lillepusi
lillepusiInnlegg: 127
05.03.01 14:16
Du må IKKE la ham sprute i munnen på deg etter analsex... alle fagfolk og eksperter er ikke i tvil om at han må vaske seg før han gjør noe annet. Bakteriene er ikke bra å få verken i munnen eller i skjeden, så du hadde vært mer rar hvis du ikke hadde reagert på dette.

Mange gutter liker å sprute i munnen til jenta, og ikke alle jenter liker det like godt. Løsningen vil vel være et kompromiss... gjør det noen ganger fordi det gleder ham, men du må også kunne kreve å få det på "din" måte en gang i blant. Respekterer han ikke det, så er han egentlig ikke en grei gutt i det hele tatt, men en ganske egoistisk drittsekk som ikke tar hensyn til dine ønsker i sexlivet. Jeg er av meningen at begge parter må kunne gi og ta...
ravngvald
06.03.01 23:29
Kvisealderen var vi ferdig med for ca. 20 år siden, beibi. Gjett vår alder, og husk at vi er noen skøyere av to syttitallsrockere!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg