Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jenter og homser

NYTT TEMA
skin
skinInnlegg: 6
06.03.01 15:26
Jeg er homofil og sliter med noe som sikkert mange gutter ville misunne meg. Det høres sikkert ut som skikkelig skryt, men når jeg går ut blir jeg nærmest omsvermet av damer. Ja sikkert tenker du nok, men det er faktisk sant. Jeg ble til å begynne med litt brydd, men nå er jeg møkka lei. Jeg har kommet ut av skapet for lenge siden og har kjæreste. Selv om jeg forteller jenter jeg er homo så bryr dem seg nesten ikke, jeg har fått flere tilbud som f.eks ”en natt med meg så er du garantert hetero”. Det gjelder selvfølgelig ikke alle jenter, men jeg blir ”alltid” forsøkt sjekket opp 3-4 ganger når jeg går ut. Typen min blir ganske sur, men jeg kan jo ikke be dem ryke og reise heller. Jeg pleier å si jeg er homo og trodde det skulle holde. Det virker som jenter ikke respekterer det i det hele tatt. Derfor må jeg spørre hva er det som er så jævla interessant med en homo? Er det fordi dere vil ha det dere ikke kan få? Og hvorfor tror dere jeg ikke mener alvor når jeg sier jeg ikke er interessert?

duran
duranInnlegg: 56
06.03.01 16:22
Du svarer strengt tatt på ditt eget spørsmål. "En natt med meg og du er garantert hetero" springer muligens ut fra ønsket om å erobre det umulige, eller gjøre det forbudte, noe vi alle har iboende. Det samme skjer faktisk (til en viss grad) med oss heteroseksuelle når vi gifter oss. Av en eller annen grunn tiltrekker gifteringen seg endel kvinners oppmerksomhet - som forbuden frukt blir vi med ett litt mer spennende.
Når det er sagt; snakket engang med en, la oss kalle dem "homo-groupies", og hun kunne fortelle meg noe interessant. Det var nemlig ikke de homofile som sådann hun jaktet på, men hun opererte litt etter "når det regner på presten...."-prinsippet. I hennes miljø befant det seg nemlig også endel mannfolk som var tilbøylig til å gå begge veier og da var hun så godt som alene på jaktmarken. Snedig plan, og den fungerte for henne.
Vel - som mann og hetero kan jeg bare synse her og sistnevnte historie er sikkert bare en av mange.
individualist
individualistInnlegg: 4709
06.03.01 19:16
Juppers , men en annen ting som kan være innvirkende er at mange homofile er faktisk ganske elegante i klesvei og stil. Går du på byen er det påfallende mange ultraharry og grisefulle hetero karer som trekker gjennomsnittet masse ned ved håpløs oppførsel o.l. Skjønner godt at damene blir lei av å ha disse hengende siklende rundt halsen hele tiden.
På den andre siden har en mye større drag på damene når en selv har dame. Har en fått " blåst rørene " er det mye lettere å ha roen og vips kommer damene springende!! Sykt , men sant.
areu
areuInnlegg: 11262
06.03.01 23:15
"men nå er jeg møkka lei. "

Men ikke lei møkka?
lillepusi
lillepusiInnlegg: 127
07.03.01 11:01
Ja, det er sikkert noe i det der... og mange homofile gutter (dersom de ikke er for feminine i væremåten) er veldig søte, vet om mange jenter som synes det. Synes det er respektløst om de fortsetter å klenge etter at du har fortalt dem at du har kjæreste, men om de ikke vet burde de jo være unnskyldt inntil de vet det ihvertfall... bortsett fra at det er teit å si at du kunne blitt "kurert" da. Dessuten har homofile en bedre utviklet radar for hvem som er homofile og hvem som er heterofile enn hva heterofile har, det er ihvertfall min erfaring.

Hilsen lillepusi, som med en gang ble utpekt som heterofil da hun var med en venninne på lesbe-bar, hehe.
skin
07.03.01 12:48
Det er ikke teit å ville kurere en homofil, det er direkte respektløst og sårende for personen det gjelder. Hva er det med jenter som gjør at dere tror vi vil bli kurert? Jeg tar det nesten ikke alvorlig, faktisk så har jeg liten respekt for slike jenter.

Når det gjelder radar så er nok det veldig individuelt, jeg kan ikke si jeg har noen radar når det gjelder slikt.
lillepusi
lillepusiInnlegg: 127
07.03.01 14:01
Jeg hadde aldri funnet på å si noe sånt som det å prøve og kurere en homofil person, bare så det er sagt! Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg tror verken dere vil eller kan bli kurert. Jeg kjenner en del homofile, de fleste riktignok jenter, og de tar ikke sånne kommentarer så nøye. De kommer som oftest fra personer som er litt uvitende, og det fortsatt nok av dem i samfunnet vårt, dessverre... men ute på byen og i lignende situasjoner er det kanskje lettere å misforstå eller å uttale seg litt verre enn det man hadde tenkt også.

Uansett, de aller fleste vet jo at homofile ble født slik og at det er det rette for dem, og jeg har ingen problemer med å akseptere det! Faktisk har jo det motsatte skjedd også, om enn kanskje ikke for deg, men jeg har en venninne som lurte på om jeg ikke ville prøve en jente i tilfelle jeg var bifil, fordi hun hadde lyst på meg (kanskje vanligere med jenter ennå)... da var vi begge single, og i dag har hun sin jentekjæreste, jeg min guttekjæreste og vi er akkurat like gode venner som før, uten at noe noen gang skjedde. Vi er som vi er, sånn er det bare... :)
bobkaare
bobkaareInnlegg: 78
08.03.01 12:51
Etter å ha lest det som har versert av innlegg om analsex på denne siden, beviser vel det du sier en gang for alle at de fleste jenter liker å få fylt opp analen sin. Så folkens da er vi vel enige da? :)

Bob-bob
skin
08.03.01 14:01
Du får ha takk som svarte på innlegget mitt :) Du er den eneste jenta som svarte så dette ikke fenget massen akkurat. Jeg får nesten heller spørre de jeg møter da.

kathinka
kathinkaInnlegg: 905
09.03.01 13:55
fy filler'n KåreBobben.Faktisk tror jeg du lengter etter det selv!
Prøv å være litt mere seriøs. Grrrrr!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg