Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp meg!!!!har fylleangst

NYTT TEMA
Helena2
Helena2Innlegg: 25
14.06.04 01:40
Heisann!!!klarer ikke legge meg..har vert helt fin i hele dag...men når jeg skulle legge meg i dag...fikk jeg helt noia...Var på fest i går...husker en del...men det dukker opp bilder i hodet mitt...tenker det værste...vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkuratt nå.............Har slike fyllenerver...hjelp meg...tror ikke jeg vil møte mennesker i morra...innbiller meg ting som jeg gjorde i går..klarer ikke skille ut hva som skjedde i går...uff...tror ikke jeg holder ut.....noe som har opplevd lignende?
LeXtOp
LeXtOpInnlegg: 6340
14.06.04 02:00
Det må du leve med
gabrielx
gabrielxInnlegg: 5769
14.06.04 02:03
Anse det som en læreprosess.

Som regel skal det ikke mer enn 2-3 kjempetabber til før man av frykt for å drite seg ut nok en gang lærer seg å drikke ordentlig (eller for å si det på en annen måte: Ikke lenger drikker seg helt sanseløs) ;)

I mellomtiden får du bare håpe at du i fylla ikke gjør noe som får skjebnesvangre konsekvenser for deg selv eller andre.
Sentos
SentosInnlegg: 8644
14.06.04 05:45
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 19:33)

tsturbo
tsturboInnlegg: 1225
14.06.04 05:46
dtikkk ner§§§§
Sentos
14.06.04 05:52
hmmmm.......
du må passe på at du trykker "svar på" på riktig innlegg!
(og ikke bare det siste).
sjekk over de siste innleggene du har svart på om du har "svart på" riktige innlegg;)
blir mye rot om du svarer på feil innlegg/personer...
tsturbo
tsturboInnlegg: 1225
14.06.04 05:56
snetos_sarrer mded newt jeg..emhland r brst!
Sentos
14.06.04 06:29
hehe håper du kommer hitt imorgen (og etter at du har fått vekk fyllesjuken) og oversetter det du har skrevet rundt omkring:)
selv om det meste kunne nå tolkes greit nok.
batekha35
batekha35Innlegg: 642
14.06.04 07:44
Jeg syns nå det ligger litt ansvar på guttene også..at når de ser en jente er så full at hun ikke husker eller vet hvor hun er osv.. at de da heller hjelper henne istede for å hoppe på henne.. det ser jeg som fryktelig egosistisk.. at de gutten ikke har noen empati i det heletatt om hvordan det blir for henne dagen etter....
Fatale
FataleInnlegg: 5592
14.06.04 08:07
Hehe. Siden du har postet på akkurat denne gruppen, antar jeg at det er snakk om såkalt "pule-angst", som betyr at du lurer på om du kan ha pult noen. Vanlig fylleangst dreier seg mer om å gjøre flaue ting i fylla på egenhånd.

Som trøst kan man vel si at nervene for begge typer angst forsvinner etter et par dager :-)
RattusNorvegicus
RattusNorvegicusInnlegg: 12420
14.06.04 08:33
http://www.anonymealkoholikere.no/
Sentos
14.06.04 11:00
Fatale skrev:
Hehe. Siden du har postet på akkurat denne gruppen, antar jeg at det er snakk om såkalt "pule-angst", som betyr at du lurer på om du kan ha pult noen. Vanlig fylleangst dreier seg mer om å gjøre flaue ting i fylla på egenhånd.

Som trøst kan man vel si at nervene for begge typer angst forsvinner etter et par dager :-)
----------------------
etter etpar ganger å ha pult rundt?
eller etter etpar ganger på fylla?

håper du mente på fylla.
og jeg er forsåvidt enig i Batekha angående at enn bør se litt over jenter som er litt "borte".
desverre så er ikke dette så lett lengre- for før så var det en eller annen og da kunne en ta ansvar. nå derimot så er det nærmest kappeløp om å være så uansvarlige at dem skal drikke seg dritings.
(og joda endel av dem blir også pottesure og bare argh om prøver å få dem til å forstå at dem blir utnyttet i den situasjonen dem er i akkurat der og da).
caktus
caktusInnlegg: 12817
14.06.04 11:03
Hei Helena2, takk for sist - det var en fantastisk fest vi hadde. Håper ikke du angrer på vårt lille fling. Du var deilig, skal vi gjenta neste helg?
Fatale
FataleInnlegg: 5592
14.06.04 11:34
Sentos skrev:
etter etpar ganger å ha pult rundt?
eller etter etpar ganger på fylla?

Ingen av delene. Etter et par DAGER, skrev jeg. Prøv å lese innlegg litt mer nøye før du svarer.
batekha35
batekha35Innlegg: 642
14.06.04 11:50
Jeg syns det hadde vært mere gentle mann hvis en mann hadde hjulpet meg hjem hvis jeg var for full istede for å hoppe på meg..da hadde jeg automatisk satt veldig pris på den mannen..fordi jeg tror fleste parten ..i allefall yngre folk.. ikke tenker sånn.
Sentos
14.06.04 11:51
Ingen av delene. Etter et par DAGER, skrev jeg. Prøv å lese innlegg litt mer nøye før du svarer.
-----------------------
hehe beklager. hadde nettop våknet.(eller halvvåknet åpenbart)
Sentos
14.06.04 11:53
batekha35 skrev:
Jeg syns det hadde vært mere gentle mann hvis en mann hadde hjulpet meg hjem hvis jeg var for full istede for å hoppe på meg..da hadde jeg automatisk satt veldig pris på den mannen..fordi jeg tror fleste parten ..i allefall yngre folk.. ikke tenker sånn.
---------------------------
har jeg gjort før. men jeg gidder sjeldent å blande meg inn i situasjoner lengre- er lei av gretne,sutrete jenter som bare blir sure istedenfor.(dem skal "greie seg selv" i dagens "likestillings"-verden vettu).
da får dem heller bare sitte der og bli rundtlurt(hvor ekkelt det en er. jeg nekter å se på dette i allefall).
Helena2
14.06.04 20:55
nei...måtte berre skriva d ein plass her...d har gått over nå,,har snakket med mange,,,jeg var snill jente hele kvelden visst nok...d pleier jeg å være...hadde bare angst,,,kommer med alderen har jeg hørt
Helena2
14.06.04 20:57
er d meg du snakker til? har ikke svart noen før nå jeg
Vanaheim
VanaheimInnlegg: 25846
14.06.04 20:57
Helena2 skrev:
..uff...tror ikke jeg holder ut.....noe som har opplevd lignende?

- Ja jøss...
Helena2
14.06.04 20:59
hehe..morsom du..nei.. d jeg var mest redd for var at jeg hadde sat mye tull til folk
gabrielx
gabrielxInnlegg: 5769
14.06.04 22:34
''batekha35 skrev:
..da hadde jeg automatisk satt veldig pris på den mannen..''

Det er ikke sånn det funker - de som prøver å gjøre det rette blir gjerne skjelt ut og sparket/slått av den overstadige jenta som selvfølgelig ikke gidder å takke vedkommende dagen etterpå siden hun ikke husker noe.
Adina
AdinaInnlegg: 503
08.07.04 23:11
da har du kommet til riktig person.

sist søndag morgen våknet jeg oppå en enorm kaktus. i min egen leilighet.
kaktusen var ganske så herpa...
jeg hadde vage minner om en sinnsyk fest.
på sofaen lå 3 stk totalt ukjente mennesker og sov. leiligheten min så ut som noe en atombombe hadde vært borti! jeg kasta opp til det ene ribbeinet mitt knakk!
var så fyllesjuk og jæææævlig...
noen hadde stjelt 3 stuebordet mitt. og døra til badet var hekta av og lå oppå en bil ute på gata.
jeg huska ingenting. men shit happens
PaulieW
PaulieWInnlegg: 7036
08.07.04 23:30
For et års tid siden var jeg sinnsykt plaga med fyllenerver og lumske tanker :-)

Jeg kunne være helt fin når jeg våkna og utover ettermiddagen, men så snart søndagsfilmen begynte å rulle kom nervene og paranoiaen. Men det eneste som hjelper når sant skal sies, er å gi blanke svarte faen i hva du har gjort/sagt/ikke sagt osv. Det som skjer på byen skjer på byen. Jeg har iallefall den holdninga. Hvis noen har driti seg ut ovenfor meg på utelivet er det glemt dagen etter uansett. Og jeg gir absolutt f*** i hva folk syns om meg. Liker de meg ikke, synd det, men ærlig talt så er det dine nærmeste som teller. Ikke sant?
Kamelon2
Kamelon2Innlegg: 593
09.07.04 02:41
batekha35 skrev:
Jeg syns nå det ligger litt ansvar på guttene også..at når de ser en jente er så full at hun ikke husker eller vet hvor hun er osv.. at de da heller hjelper henne istede for å hoppe på henne.. det ser jeg som fryktelig egosistisk.. at de gutten ikke har noen empati i det heletatt om hvordan det blir for henne dagen etter....

-Det er jeg enig med deg i! Dessverre er det nå ikke sånn, og jenter bør ikke drikke seg sanseløse hvis de er redde for å bli utnyttet. Men selvfølgelig bør vi gutter være medmenneskelige!
natt
nattInnlegg: 505
25.09.04 19:18
Fylla har skylda
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg