Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gravid?!?!?!?

NYTT TEMA
FinRosin
FinRosinInnlegg: 372
31.10.04 20:00
HJELP!! jeg har ikke hatt mensen på 6uker, men begge testene jeg har tatt er negative....
Det er da ikke vanlig å gå to uker over tiden?
Kan begge testene være feil? burde jeg ta en tur til legen? eller skal jeg bare vente å se?
Har aldri gått over tiden før.... Går ikke på p-piller e.l. og har ikke gjort det på et par år.....

Hilsen FinRosin
sunseed
sunseedInnlegg: 1127
31.10.04 20:02
Det samme har skjedd med meg.. men det var bare fordi jeg hadde bekymret meg så.. også stress kan påvirke mensen..
FinRosin
31.10.04 20:08
jeg har vært sykmeldt pga stress før.... da veide jeg 48kg, og var så utslitt at jeg kastet opp hver morgen... men mensen var den samme....
og når jeg har bekymret meg tidligere har jeg fått den rett etter at jeg har tatt en test... da tenker jeg jo ikke mer på det... men nå har den visst gått i hi....
hi hi!!!
sunseed
sunseedInnlegg: 1127
31.10.04 20:11
ta deg en liten tur til lege da. bare sånn for å være på den sikre siden
NOsENSE
NOsENSEInnlegg: 1049
01.11.04 09:26
Kan hende at du har fått en "falsk graviditet"?

Da vil jo kroppen oppføre seg som om du er gravid...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.- Unlike most humans, i don't live. i merely exist -.¸¸.·´¯`·.¸¸.·¯)
Ginger1
Ginger1Innlegg: 17882
05.11.04 11:45
Det skjer at mensen blir veldig forsinket av og til, når man ikke går på noe som automatisk fører til regelmessig mens. Når du har tatt to tester, og begge er negative, er det nok ikke noe å bekymre seg for i det hele tatt.
sweete
sweeteInnlegg: 1090
09.11.04 18:04
Syntes du burde ta deg en tur til legen, sånn for sikkerhetskyld.
Rikk
RikkInnlegg: 8067
09.11.04 18:53
Har du grunn til å tro at du er gravid?

Hvis du er jomfru ville jeg ikke bekymret meg, men hvis du har deltatt på Orgie-foreningens konvensjon i Rotterdam uten prevansjon ville jeg ha freaka ut ja.
FinRosin
09.11.04 19:23
Jomfru?!?! Ha ha ha! Nei, takk og pris!
Alt er forresten i orden igjen nå!
Var ikke gravid, så vet dere det!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg