rekord? lengste du har holdt på??
greide 10min engang.følte meg som sheriff da azz;)

I can eat a peach for houres.

er du i besittelse av smaksløker a?

Synes du det smaker vondt?
Det gjorde jeg føtrste gangen også, men det viste seg at dama var en smule urenslig og at andre smakte mye bedre. (heldigvis)

Exodius skrev:
Castor Troy
------
Hehe riktig.-)

10. min er vel ikke så lenge det

10 min er jo bare helt utrolig..! ;)

Forrige dama mi var den første jeg slikka. Dvs, jeg bare slikka klitten hennes, prøvde å puste med munnen for det lukta så jævlig surt av musa hennes. Renslighet var ikke problemet hennes, hviss vi hadde ligget og tafset på hverandre i senga og hun begynnte å bli våt så kjennte jeg lukta som kom sigende opp fra dyna. Lysten på å slikke henne var rett og slett ikkeeksisterende. Noen som har vært borti lignende tilfeller? Lukter alle slik?

Ha-Ha.. Sjokkerende tråd. Syntes det virker som om det er noe gutter liker.

batman-1 skrev:
Forrige dama mi var den første jeg slikka. Dvs, jeg bare slikka klitten hennes, prøvde å puste med munnen for det lukta så jævlig surt av musa hennes. Renslighet var ikke problemet hennes, hviss vi hadde ligget og tafset på hverandre i senga og hun begynnte å bli våt så kjennte jeg lukta som kom sigende opp fra dyna. Lysten på å slikke henne var rett og slett ikkeeksisterende. Noen som har vært borti lignende tilfeller? Lukter alle slik?
Hehe, takk. Jeg trengte denne nå :)

[Slettet]
(Innlegget ble redigert 22.04.20 10:42)

Pingler!! Vet ikke hvor lenge det lengste er men 20 min er ingenting.. Skjerp dere gutta, jeg skammer meg over dere.. Er en forutsettning at damene er renslige da men, men dere burde ihvertfall ikke gi dere før orgasmene kommer som perler på en snor!!!

[Slettet]

[Slettet]

[Slettet]
(Innlegget ble redigert 17.04.20 20:27)

[Slettet]

[Slettet]

Var vel rundt 20 minutter tror jeg. Da kom uansett orgasmen så det var ikke så om og men å slikke videre.

Det skal sies at jeg synes det å sleike jenta mi er skikkelig digg. Og det synes hun også...så i snitt når jeg sleiker er det vel en plass mellom 30-40 min...Det lengste var på litt over en time. Med resultat at hun kom 3 ganger. Fikk mye kos selv den kvelden :)
Mange kommer sikkert til å svare "bullshit" på dette...men lover, det er helt sant.
Nå skal det også sies at jenta mi er veldig renslig nedentil, og synes ikke det lukter eller smaker vondt i det hele tatt, som jeg ser mange her påstår. Til dere som synes det vil jeg si at lukter det vondt, eller smaker vondt, så ville jeg ikke pult dama heller. Lukt og smak som er grell er gjerne en indikasjon på at det er noe som ikke stemmer der nede.
"All that is needed for Evil to prevail,
is for the Good man to do nothing"

[Slettet]
(Innlegget ble redigert 17.04.20 20:27)

nok til å kunne uttale meg...

Forhåpentligvis færre enn femten..

Ref. debattantens innl nr 7.

HappyDerm skrev:
Hvorfor femten?
Det er den magiske grensa. De jenter som passerer den, kan vente seg straff i henhold til Koranen.

HappyDerm skrev:
Hvorfor femten?
- Hadde jo vært for jævlig dersom alle pikkene hun har hatt har vært sure.

Hva skjer??
Nå har jeg vel brukt tunga på noen jenter, og jeg har til dags dato ikke hatt problemene som listes opp her med ubehagelige dufter av det kvinnelige kjønn. Jeg nyter mitt arbeide, og utforsker teknikker for å oppnå mest mulig suksess.
Er det bare i Nord Norge jentene dufter som vårblomster? Jeg tror nok det.

[Slettet]