Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Verste noen har sagt til deg under samleie

NYTT TEMA
Appelsinpiken
AppelsinpikenInnlegg: 374
22.08.06 22:48
Hva er verste, mest sjokkerende noen har sagt til deg mens dere har hatt sex? Ne som har vært skikkelig turnoff..?

Eller om du vil, hva er det verste du har sagt til noen mens dere har hatt sex?
viccers
viccersInnlegg: 146
22.08.06 23:39
en jente spurte om vi skulle være kjærester under ett samleie en gang... uff uff slike ting må ikke forekomme.....
FrkBakke
FrkBakkeInnlegg: 10632
23.08.06 01:05
Tar heller det verste jeg har sagt:

Nr 1: Kan ikke vi få barn sammen..? ( Sagt til samboer som da hadde vært sammen med meg i ca 6mnder, kun for å skremme. Han kjente meg relativt godt, og slo tilbake med; Ja, gjerne..Og løp og kasta p-pillene mine i do. )

Nr2; Du..*dytte vekk vedkommende* Sorry, men du må bare kle på deg buksa og gå, den pikken din funker bare ikke.

Men generelt ellers sier jeg lite slemt.

( Kom ikke på noe ille noen har sagt til meg.. )

--------------------------------------------------------------------
Det er bedre med tobakk enn en skrue løs.
FrkBakke
FrkBakkeInnlegg: 10632
23.08.06 01:06
viccers skrev:
en jente spurte om vi skulle være kjærester under ett samleie en gang... uff uff slike ting må ikke forekomme.....

--

Slemt..og unødvendig. Spesielt om det er rett før man kommer:P

--------------------------------------------------------------------
Det er bedre med tobakk enn en skrue løs.
Appelsinpiken
23.08.06 10:25
Hahaha! Det at kjæresten løp og kasta p pillene dine i do, den var bra.. hahaa..

Er det turnoff om noen spør om dere kan være kjærester mens dere har sex? greide du ikke å fortsette? Oida..
apples
applesInnlegg: 6386
23.08.06 11:37
En som sa, før vi skulle ha sex:
"Wanna go make a baby?"

Ikke akkurat seriøst ment men nok til at jeg ble litt skremt..

En annen, da jeg hintet til at kanskje han burde finne et kondom og sa at ellers kunne "noe forferdelig" skje. Han fortsatte med å si at det er jo ikke så grusomt, det skjer jo hele tiden og folk klarer seg fint...

Kanskje unødvendig å si at jeg sjekket at kondomet var der et par-tre ganger, og har foretrukket p-piller siden..

--------
http://applestories.blogspot.com
- where the apples live
Amingo
AmingoInnlegg: 11
23.08.06 16:17
Klarte å stønne navnet til eks-dama akkurat i det jeg kom, da jeg var sammen med ho forrige...(ja, riktig...vi er ikke sammen lengre)
Wizzard
WizzardInnlegg: 20091
23.08.06 18:49
Denne:

"Påfyll?"

T.K
Marry_
Marry_Innlegg: 1352
23.08.06 20:09
Aldri fått noen kritikk ;-)
bortsett fra en gang som jeg var heeelt fersk og første typen og alle ting, så var det mye fomling på gang, og jeg var vel mest opptatt av at ting skulle inn "på plass" der nede ;o) Så jeg lå vel ganske stille da uten å tenke over det, så sier typen "Prøv å beveg deg litt a".. Hehe,da ble jeg sur.
apples
applesInnlegg: 6386
24.08.06 00:05
Har faktisk hørt noe av det samme... :) Var med den første jeg var sammen med. Han snakket fransk, jeg snakket ikke så mye. Så lå vi der, og han at jeg måtte gjøre noe. Jeg sa jeg visste jo ikke hva jeg skulle gjøre og han klaget bare over at "Jeg må gjøre alt, du gjør jo ingenting!". Var litt heldig at jeg ikke snakket mer fransk da for jeg hadde nok ikke sagt noe særlig hyggelig akkurat da...
dredg
dredgInnlegg: 758
24.08.06 05:51
Kjipt når samboern sjekker klokka og sier; Kan du forte deg litt, Hotel Cæsar begynner snart...

Don't confuse me with facts, my mind's already made up.
deuteros
deuterosInnlegg: 1526
24.08.06 08:26
det var en ons, hvor jeg begynte å le så sier hun "hva ler du av?", jeg "unnskyld, det er ikke noe, bare fortsett du.". da ble jeg kastet ut gitt.... det jeg lo av var forøverig at det kom en pipelyd fra henne når hun stønnet.. egentlig ikke så veldig komisk, men der og da var det morsomt...
Appelsinpiken
24.08.06 22:30
deuteros skrev:
det var en ons, hvor jeg begynte å le så sier hun "hva ler du av?", jeg "unnskyld, det er ikke noe, bare fortsett du.". da ble jeg kastet ut gitt.... det jeg lo av var forøverig at det kom en pipelyd fra henne når hun stønnet.. egentlig ikke så veldig komisk, men der og da var det morsomt...

----------------------------------
Hahaha! Syns det var litt morsomt jeg.. "ikke noe, bare fortsett du" hahaha, hadde hivi deg på dør jeg og..
malaikaen
malaikaenInnlegg: 17124
25.08.06 01:35
Appelsinpiken skrev:
Hva er verste, mest sjokkerende noen har sagt til deg mens dere har hatt sex? Ne som har vært skikkelig turnoff..?
___

Jeg elsker deg.
highfiveinferno
highfiveinfernoInnlegg: 1799
25.08.06 01:44
Fælt så nærtagende dere tøser er, da.
Biscan2
Biscan2Innlegg: 15862
25.08.06 02:00
"Orker ikke mer"

Ble ikke overrasket akkurat, men det er vel nærmest noe negativt jeg har hørt i senga.
bulle_79
bulle_79Innlegg: 1272
25.08.06 11:45
"du er jo mye større en broren din"
12431
12431Innlegg: 2897
25.08.06 14:36
"kutt ut, du har jo kjæreste, du"

- det er det verste jeg har hørt iaff :-P
Appelsinpiken
28.08.06 21:50
Hehe...
ITvil
ITvilInnlegg: 368
28.08.06 21:59
Hmm... To deffinisjoner for vondt her :

Vondt for sjelen og samvittigheten

- "Jeg håper du mener noe med dette her"
- "Kan ikke vi bli kjærester en gang?"

Vondt for "meg"

- Kommer du snart? ( er det overhodet mulig å si noe slikt !! Med alkohol så tar ting tid, prøv å nyt ! Faen så fornærmet)

- Er den i? (en av mine første ganger, men denne kommentaren er BRENT inn)

- Faen så svett du er (Jeeez.... Tror du ikke jeg er klar over det selv? Hva med å åpne et vindu?)
Appelsinpiken
28.08.06 22:10
ITvil skrev:
- Er den i? (en av mine første ganger, men denne kommentaren er BRENT inn).
--------------------------------

Haha, den var litt søt da!
Epictetus
EpictetusInnlegg: 3652
28.08.06 22:12
ITvil skrev:
Kommer du snart?

- Hehe, har fått den i fylla ja. Den er ganske stressende, sist jeg fikk den måtte jeg bare avslutte og komme meg hjem. ONS i fylla er no dritt.

Amnon
Oljemann
OljemannInnlegg: 806
29.08.06 23:00
"Kommer du snart?" er vel det verste eg hører..
Verste eg har sagt var vel første gangen og spurte om den var inne no -.-
SuperJoeCole
SuperJoeColeInnlegg: 6721
29.08.06 23:14
En av mine ekskjærester ble kåt av å skrike "Gjør meg gravid!!111!@!11¤#¤"
*Grøss*
ThePhoenix
ThePhoenixInnlegg: 4332
30.08.06 15:07
Verste jeg har fått høre:
"Fyllasex er egentlig ikke så digg" (Jeg var forøvrig enig, begge var superdrita og fikk lite utav det, men ikke kult å få i trynet uansett.

Verste/dummeste jeg har sagt:
"Du har mer peiling enn Lene, det skal du ha" (Lene var lillesøs til vedkommende, igjen drita, men ikke verre enn at jeg skjønte umiddelbart at jeg nå hadde gått på en smell, men hun tok det bra og sa "Selvsagt".

When seagulls follow the trawler,
it's because they think sardines
will be thrown in the sea.

1966 was a great year for english football.
Eric -The King- Cantona was born.

"Always know if the juice is worth the squeeze"
kanutten85
kanutten85Innlegg: 20614
30.08.06 15:10
ITvil skrev:
- Kommer du snart? ( er det overhodet mulig å si noe slikt !! Med alkohol så tar ting tid, prøv å nyt ! Faen så fornærmet)
------------
Skal innrømme at tanken på å si det der har streifet meg også. Nei, det er ikke godt når det er tre kvarter siden man selv har kommet, man har tørket fullstendig inn, har krampe i hoftene og han fortsatt peiser på fordi han SKAL komme.

Kanskje like greit å la den ligge til morgenen etter? ;o)
ThePhoenix
ThePhoenixInnlegg: 4332
30.08.06 15:13
Er det ikke da jenta skal ta ansvar?:-)
Ett godt ludotriks er å ta tak rundt staken, tett oppunder hodet, og slå relativt hart midt oppå skolten. Jeg lover deg at ereksjonen forsvinner umiddelbart, har smertelig erfart dette selv...

When seagulls follow the trawler,
it's because they think sardines
will be thrown in the sea.

1966 was a great year for english football.
Eric -The King- Cantona was born.

"Always know if the juice is worth the squeeze"
Bulrat
BulratInnlegg: 648
30.08.06 15:13
SuperJoeCole skrev:
En av mine ekskjærester ble kåt av å skrike "Gjør meg gravid!!111!@!11¤#¤"
*Grøss*

Tviler på at jeg kan toppe denne..............

Here comes two, badies.....

"eh...er ikke du han derre............?

........Å faen, "gubben" kommer nå.kom deg ut for %/&##¤"&/!!!!!!

Den svei, i sær når jeg landa i snøskaveln i kun boxer etter et hopp fra 2.etg, med resten av klærne i nevene å løp som F
wappy
wappyInnlegg: 209
30.08.06 15:14
så jævelig bra..!
kanutten85
kanutten85Innlegg: 20614
30.08.06 15:16
ThePhoenix skrev:
Er det ikke da jenta skal ta ansvar?:-)
Ett godt ludotriks er å ta tak rundt staken, tett oppunder hodet, og slå relativt hart midt oppå skolten. Jeg lover deg at ereksjonen forsvinner umiddelbart, har smertelig erfart dette selv...
------------
Nesj. Jeg bare begynner å telle litt høyt: "ett kvisthull, to kvisthull" osv., så detter den ned av seg selv :o)
Klikk for å gå tilbake til toppen