Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Egoisme i senga?

NYTT TEMA
Haldenseren

Haldenseren
16.10.08 11:19
Hva sier folket der ute. Er det mange som praktiserer tøm og røm?

Personlig synes jeg den største nytelsen er å tilfredsstille partneren. Uansett om det er en onenightstand , kone eller kjæreste. Får rett og slett litt dårlig sammvittighet hvis hun ikke kommer i mål.
Er villig til å gjøre det meste for å oppfylle hennes ønsker og fantasier. Også ting man i utgangspunktet er litt skeptisk til. Har mer enn en gang vist seg å være en lønnsom innvestering det. Du høster jo som du sår.

Hvilke tanker har dere om det? Er egoismen blitt rådende her også som i mange andre steder i samfunnet?
Elisah22

Elisah22
16.10.08 12:52
Jeg har inntrykk av at de fleste er som deg. Partneren min er i alle fall veldig opptatt av at jeg skal ha det bra, og det samme gjelder meg overfor ham.

har vært borti en kar som jeg oppfattet som egoistisk, men når vi endelig klarte å kommunisere med hverandre kom det frem at han rett og slett var kjempeusikker og ikke ante hva han skulle gjøre for at jeg skulle ha det bra..
MadHamish

MadHamish
16.10.08 19:40
Jeg tror, at egoismen (i den grad den regjerer), ikke utelukkende gjelder menn.
FyFaenAzz

FyFaenAzz
16.10.08 21:01
Kjenner meg igjen i ditt innlegg.

Blir skikkelig turn-off hvis dama ikke kommer
Lu5if3r

Lu5if3r
16.10.08 21:36
FyFaenAzz skrev:
Kjenner meg igjen i ditt innlegg.

Blir skikkelig turn-off hvis dama ikke kommer

--------------------

Om hun ikke kommer,kan du vel ta deg en håndjager;)

Men fra spøk til lammekjøtt: Om hun ikke kommer før det går,så er vel det bedre enn om det går før hun har kommet,om det er ensbetydende med at hun ikke er til stede,kontra det at du kommer før hun går om hun har kommet før hun gikk...?

På den annen side,om det går før hun har kommet er det større mulighet for at du kan få det til å gå for henne før hun går,om hun i det hele tatt kommer,om du skjønner...?
FyFaenAzz

FyFaenAzz
16.10.08 22:05
Ja, tenkte ikke over det
Lu5if3r

Lu5if3r
16.10.08 22:07
FyFaenAzz skrev:
Ja, tenkte ikke over det

--------------

Tenkte meg det.
DominantJente_medCam

Tja. Jeg er mer for det gode gamle ordtaket "Inn og ut med pikk, deretter så stikk" (undertekst: tøm og røm)
snekka73

snekka73
17.10.08 11:53
Tror nok som noen er inne på her, at det ofte er usikkerhet det handler om. Men vet ikke helt hva man skal gjøre, og dermed gjør man kanskje ikke så mye.
vidar

vidar
17.10.08 11:56
Tenker kun på meg selv.
msn1975

msn1975
17.10.08 12:09
Haldenseren skrev:
Hva sier folket der ute. Er det mange som praktiserer tøm og røm?

Personlig synes jeg den største nytelsen er å tilfredsstille partneren. Uansett om det er en onenightstand , kone eller kjæreste. Får rett og slett litt dårlig sammvittighet hvis hun ikke kommer i mål.
Er villig til å gjøre det meste for å oppfylle hennes ønsker og fantasier. Også ting man i utgangspunktet er litt skeptisk til. Har mer enn en gang vist seg å være en lønnsom innvestering det. Du høster jo som du sår.

Hvilke tanker har dere om det? Er egoismen blitt rådende her også som i mange andre steder i samfunnet?

------------------

jeg skal ærlig innrømme at jeg har vært der jeg også. alt for dama, alt for å se at hun har det godt. i samme momentet så tror jeg mange gutter glemmer seg i dette. hvorfor skal han være den store bidragsyteren seksuel,t når hun egentlig ikke strekker til, annet enn å bli tilfredsstilt. hvorfor er det slik at menn skal være så glad til for å stimulere ei dame, og ikke seg selv, hvorfor skal ikke dama ta saken i egne hender og både tifredsstille seg selv partneren. du legger opp til en monolog slik som du fremstiller en sexualakt mister. sex handler om kommunikasjon, begge to tenker på seg, og begge to tenker på den andre.

du snakker om lønnsomm investering, er det ikke lønnsom investering å fokusere på seg selv, og ha det godt med seg selv - og gi beskjed om hva og hvordan du vil ha det, i stedet for å bare gi og gi.

nei, gutter og jenter - fokuser på dere selv under akten, da vil deres sexualopplevelse også bli desto større. det gjelder forøvrig begge kjønn, eller begge parter heter det vel kanskje..

og det har ingenting med egoisme å gjøre. i så fall så er ikke jenter annet enn egoister i senga.
----------------------------------------
http://rotehodet.norblogg.net
msn1975

msn1975
17.10.08 12:24
jeg må nesten føye til,

damer som ikke er aktive i senga - og forventer at mannen skal gi de orgasme, uten at de deltar nevneverdig på den ene eller andre måten er grusomt kjedelige.

da finner jeg heller frem fjernkontrollen og nidar bergene favoritter, de gir meg i hvertfall større glede enn disse damene som tror at all jobben ligger hos mannen.
jotul

jotul
17.10.08 16:05
selv om jeg synes "msn1975" til tider kan bli over-the-top breial, så er jeg faktisk enig med ham her.

det går an å overfokusere så mye på kvinnens nytelse at man glemmer seg selv. dessuten er ikke alle kvinner sex-gudinner, og hvis de er det, så er det i beste fall i avgrensede tidsperioder i livet.

på den annen side er det mer spennende å ta seg en ronk enn å ha sex med en kvinne som bare later som hun har lyst.

med andre ord: i "msn1975" sitt langvarige "drep-tøffelhelten"-prosjekt så får han min støtte akkurat i denne enkeltsaken.
msn1975

msn1975
17.10.08 16:44
ha ha @ jotul

mon tro om det "over the top breiale imaget" jeg prøver å skape av meg selv her, er mitt virkelige meg ? :-)
jotul

jotul
17.10.08 21:57
> mon tro om det "over the top breiale imaget" jeg prøver å skape av meg selv her,
> er mitt virkelige meg ? :-)

det var det jeg trodde, at du "prøver" å være noe her...
kanskje du egentlig er den sjenerte kameraten min som er like gammel som meg men som aldri har hatt dame? da ville jeg fått meg en god latter..
-Vanaheim-

-Vanaheim-
17.10.08 21:59
Jeg praktiserer først dama, så dama, og så meg selv, men en gang i blant tar jeg egoismen på alvor og bare tømmer fort som faen.
msn1975

msn1975
17.10.08 22:10
tror ikke jeg er så ille jotul.

har min bagasje med ekteskap og det som er.. og er nå sambo med ei førkje som visstnok skal ha konto her :-/
jotul

jotul
18.10.08 00:10
> har min bagasje med ekteskap og det som er.. og er nå sambo med ei førkje
> som visstnok skal ha konto her :-/

men du vet altså ikke hvilket nick denne frøkna gjemmer seg bak....

jeg skal knulle deg som faen i kveld.
msn1975

msn1975
18.10.08 00:51
jotul,

joda - er fullt klar over hvilket nick hun gjemmer seg bak. men hun er ikke aktiv her lenger. hun har vært aktiv riktignok.

Janne911

Janne911
18.10.08 00:54
Jeg er en utrolig god teamplayer når det kommer til sex, 12 poeng til meg!!
jotul

jotul
18.10.08 11:20
> Jeg er en utrolig god teamplayer når det kommer til sex, 12 poeng til meg!!

prøver du å si at du har ligget med et helt fotballag, pluss trener'n?
glenno

glenno
18.10.08 11:31
Ikke bare det, men hun har gjort det BRA i senga med et helt fotball-lag pluss trener...

If there were no God, it would be necessary to invent Him
-Voltaire
Gilmour_Legend

Gilmour_Legend
18.10.08 12:16
--Jeg føler mange gutter er altfor politisk korrekte i sine uttalelser i forhold til dette temaet. Stadig flere og flere lirer av seg "det viktigste for meg er at dama kommer" eller "turn off hvis dama ikke kommer". Altså, lets cut the crap her. For meg som mann gir det nytelse å komme, det hersker det ingen tvil om. Og hvorfor skulle det være mindre digg for meg å komme selvom ikke dama skulle komme..??

--Greit at man skal tenke på dama og bry seg om at hun også får noe ut av det som foregår under dyna. Men spar meg det overfladiske moralkpreiket som oser av at man vil fremstå som mest mulig korrekt.

Gilmour
apples

apples
18.10.08 19:19
Veldig forskjellig fra gang til gang. Selvsagt har begge to like mye rett på nytelse, og dersom jeg mottar noe forventer jeg å gi tilbake - og omvendt.

Noen ganger tar det en evighet før jeg kommer, og da synes jeg bare synd på fyren. Andre ganger har man bare lyst til å bli ferdig med det, og det er ofte at han kommer uten at jeg gjør det. Det er selvsagt ikke ideelt å ha sex når man egentlig helst vil sove, men når man kommer igang får man jo ofte lyst allikevel :)

--------
http://applestories.blogspot.com
- apples in africa
vanlig_fyr

vanlig_fyr
19.10.08 13:41
Har kun hatt sex med jenter jeg har vært i forhold til, men må si at det er en kraftig turn-on å få de til å komme. Har selvsagt fokus på å komme selv og, men har vært såpass velsignet at de ikke har hatt problemer med å få orgasmer, som mange jenter har. Det tok ei stund med den forrige dama før hu lærte seg å slappe av, men når hun fikk det til gikk det lett.
Mye av nytelsen ligger for meg i å se at hun har det godt. Men har aldri hatt en ONS så vet ikke hvordan det er å ha sex med en person som jeg ikke er glad i.
marinii

marinii
27.01.09 18:53
Gilmour_Legend: Greit at man skal tenke på dama og bry seg om at hun også får noe ut av det som foregår under dyna. Men spar meg det overfladiske moralkpreiket som oser av at man vil fremstå som mest mulig korrekt.

Jeg tror faktisk ikke at alle menn som er gode i senga (les: får dama til å komme) er det, fordi det er politisk korrekt. Jeg tror de er erotiske og flinke til å bli kjent med kvinnens kropp, hennes fantasier, hennes rytme og tid fordi god sex nytes best i fellesskap. En god elsker betyr ikke at nødvendigvis at han er ansvarlig for hennes orgasme, men at han er villig til å gå langt for å møte hennes behov. Tidsbruk er for eksemel en av de egenskapene som kjennetegner en god elsker. Og tar instinktene overhånd før hun er klar for det, ja da hjelper han henne selvsagt til å komme i mål.

(Innlegget ble redigert 27.01.09 18:54)

Chambercat

Chambercat
28.01.09 02:43

Erfaringer fra Milfs er en erfaring alle gutter ville ha godt av. noen år var jeg fast i sammen med ei dame på 40 år, Glimrende og hyggelig, sprek som søren" og veldreid og kjempeerfaren. Hun lære meg hvordan en får en kvinne til å komme, og som hun kom. Hun fosset flere ganger ved munnsex,fingerjurck,smaleie og annet , men du måtte være utholdende og lære deg skikkelig utført munnsex og de tekniker som fikk dama til å komme til stadighet  i 3 - 4 timer under en akt som det Det har noe med ærlig og åpen kommunikasjon og det har mye med om du og henne trives der dere har sex og comforten under akten. Men , dri" bra opplæring som jeg har praktisert hele livet. Jeg var 16 år og hun var 40. Når hun flyttet fikk jeg ganske så snart innpass hos et par venniner av henne som også var noen fine damer , og som gav meg masse og de fikk jeg også til å sprute under ekstremt gode orgasmer. Forspill forspill forspill hvis det er tid og kvalitetstid på planen. Takker dem alle og kjenner de dette igjen så er det et eneste ord. Minner om timer etter mange mange kjempegode og nære opplevelser.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg