Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er dere menn så enkle :) ?

NYTT TEMA
siskan

siskan
01.01.09 17:04

Når menn diskuterer sex høres det av og til ut som alt er "tagbart" bare de har pupper og mus og det har jeg litt vanskelig for å tro. Man har jo forskjellige preferanser når det kommer til utseende og kropp. Jeg har jo endel kompiser som har "beklaget" seg over at de havnet til sengs med "den feite og stygge dama" og ble SÅ sjokkert når de våknet.

Men er ikke sannheten nærmer det at man kan tenne på et menneske selv om det ikke helt passer inn i preferansen, men at det ofte er flaut å innrømme det. Flesk eller ribbein,liten eller stor spiller det noen rolle?

Men si meg nå gutter og menn, er det slik at dere kan tenne på nesten "hva som helst" med utsikter for en hyrdesstund?

HOMOBAMSEN_BRUM_BRUM

ja. iallfall deilige bamsemenn..

hvem som helst.. og drikker man litt så kan til og med ei dame som ligner på mette marit se dugandes ut for noen..

HOMOBAMSEN_BRUM_BRUM

siskan, ps-

for menn iallfal de fleste av oss er sex noe veldig enkelt, vi behøver ikke kvele oss inn i kjærlighetsromaner og tulle oss inn i pledd med duftlys for å få blodet til å strømme..

jeg aner ikek om du noengang har vært kåt, men OM du har så er vi det hele tiden som regel, vi har iallfall mulighet til å vippe frem stakan og bruke den uten at vi skal nødvendigvis måptte elske noen for resten av livet..

derfor er det egentlig ikke noe annet å forvente av en mann om han puler ei dame i fylle etc, og om du selv har vært luremus og ikke tilfredstilt ham når han ville og gjør det til en så jævli big deal, at man skal måtte eta en biffmiddag ute på byen føst så er selve greia borte,

men derimot kvinner som er utro som tilsynelatende legger mere i sex enn oss menn om de er utro så er det kanskje verre??

og ser man i den store sammenhengen, hva er en orgasme fra eller til om han du bor sammen med elsker deg??

det er ikek verre enn ett håndtryk egentlig, jeg mener kanskej at folk burde svinse svanse litt mere jeg..

bedre det enn å leve i ett tørt ekteskap og aldri oppleve at noen suger deg tom etc..

for det er heeelt spesielt..

fggkhh8

fggkhh8
01.01.09 17:43

Det er sikkert mulig å gjennomføre samleie med 90-95 % av alle hunkjønn mellom 16-35 hvis nøden er stor nok(kan godt være flatbrystet, musa er viktigst), men det er bare noen få jeg er ordentlig tiltrukket av.

mannsomvil

mannsomvil
01.01.09 17:46
siskan: Men si meg nå gutter og menn, er det slik at dere kan tenne på nesten "hva som helst" med utsikter for en hyrdesstund?

Jeg kan ikke annet enn svare for meg sjøl, og jeg må innrømme at jeg er skremmende enkel til tider....

Tror det ligger i mannens natur....

Det er ikke sånn at jeg ikke klarer å si nei takk til et tilbud om sex, noe jeg har gjort opptil flere ganger, men allikevel har jeg blitt skuffet over meg sjøl over å ha feid over ei dame som jeg absolutt ikke ønsker noe mer med å gjøre....

Skal bli spennende å høre andres erfaring :-)

siskan

siskan
01.01.09 18:08

ja. iallfall deilige bamsemenn..

hvem som helst.. og drikker man litt så kan til og med ei dame som ligner på mette marit se dugandes ut for noen

Må nesten smile litt til deg da siden jeg kallte eksen brumle,hehe. Når det gjelder mette marit, smak og behov,klemmer goe,siskan:)

siskan

siskan
01.01.09 18:14

for menn iallfal de fleste av oss er sex noe veldig enkelt, vi behøver ikke kvele oss inn i kjærlighetsromaner og tulle oss inn i pledd med duftlys for å få blodet til å strømme..

jeg aner ikek om du noengang har vært kåt, men OM du har så er vi det hele tiden som regel, vi har iallfall mulighet til å vippe frem stakan og bruke den uten at vi skal nødvendigvis måptte elske noen for resten av livet..

derfor er det egentlig ikke noe annet å forvente av en mann om han puler ei dame i fylle etc, og om du selv har vært luremus og ikke tilfredstilt ham når han ville og gjør det til en så jævli big deal, at man skal måtte eta en biffmiddag ute på byen føst så er selve greia borte,

men derimot kvinner som er utro som tilsynelatende legger mere i sex enn oss menn om de er utro så er det kanskje verre??

og ser man i den store sammenhengen, hva er en orgasme fra eller til om han du bor sammen med elsker deg??

det er ikek verre enn ett håndtryk egentlig, jeg mener kanskej at folk burde svinse svanse litt mere jeg..

bedre det enn å leve i ett tørt ekteskap og aldri oppleve at noen suger deg tom etc..

for det er heeelt spesielt..

Jeg tror det er flere kvinner en dere menn tror som tar et nummer for et nummer.  Jeg pleier å si at menn er fem åringer og vi damer har lørdagsgodtet deres mellom bena:)

Å elske noen er noe helt annet en å "knulle" noen. Sex mellom to mennesker behøver ikke nødvendigvis å inneholde kjærlighet, bare gjensidig tenning og respekt.

Personlig synes jeg at sex er mere spennende en å elske med noen, men så er jo jeg litt rar da, kanskje fordi jeg aldri virkelig har elsket noen,who knows,klem siskan:)

siskan

siskan
01.01.09 18:17

Det er sikkert mulig å gjennomføre samleie med 90-95 % av alle hunkjønn mellom 16-35 hvis nøden er stor nok(kan godt være flatbrystet, musa er viktigst), men det er bare noen få jeg er ordentlig tiltrukket av

Godt å lese noen som er 100% ærlig. Tør jeg spørre hvilke 5 % du ikke hadde "hygget" deg med og glem ikke, mere erfaring, jo bedre får du det med partner,klem siskan:)

siskan

siskan
01.01.09 18:23

Jeg kan ikke annet enn svare for meg sjøl, og jeg må innrømme at jeg er skremmende enkel til tider....

Tror det ligger i mannens natur....

Det er ikke sånn at jeg ikke klarer å si nei takk til et tilbud om sex, noe jeg har gjort opptil flere ganger, men allikevel har jeg blitt skuffet over meg sjøl over å ha feid over ei dame som jeg absolutt ikke ønsker noe mer med å gjøre....

Skal bli spennende å høre andres erfaring :-)

Men er det ikke helt greit å bare feie over henne så lenge du er ærlig med at det kun er et nummer og ingenting annet? Jeg synes det blir helt feil å høre på gnålet til andre damer om "han lovte å ringe,han lovte å ta kontakt", get a grip!

Kjærlighet skapes ikke ved at man går til sengs første kvelden man treffer hverandre, kjærlighet utvikkles over tid. Et knull er spontant og utløst av kjemi, hvorfor legge så forbasket mye annet i det.

Den store kjærligheten knuller deg ikke første kvelden, det ville han aldri gjort mot en potensiell dame, for da er hun "løs" på tråden.

Moralen blir litt dobbel når gutta gjerne tar en hyrdestund men synes dama er uaktuell fordi du fikk full klaff første kvelden,klem siskan:)

mannsomvil

mannsomvil
01.01.09 18:32
siskan: Moralen blir litt dobbel når gutta gjerne tar en hyrdestund men synes dama er uaktuell fordi du fikk full klaff første kvelden,klem siskan:)

Sånn er det ikke for meg siskan, jeg har vært inn og ut av en del forhold ("gammel mann på 47"), og blitt sammen med noen som det har blitt klaff med første kvelden....

Jeg for min del liker best elskoven med en fast partner, men forakter ikke spenningen med en ny hvor det blir ONS :-), men aldri så lenge jeg er i et forhold!

siskan

siskan
01.01.09 18:52

Skal være helt enig i at det har skjedd i mine 41 år, men hvor lengte har det vart? De forholdene mine som har startet slikt har ikke vart lenge, tror det fjerner noe av spenningen hvis man går til sengs umiddelbart med noen man kunne tenke seg noe mere med,klem siskan:)

HOMOBAMSEN_BRUM_BRUM

siskan: tror det fjerner noe av spenningen hvis man går til sengs umiddelbart med noen man kunne tenke seg noe mere med

det er sant..

men derfor er det ikek noe feil å havne i køys med en ons om det er det man vil SELV om man er i ett forhold tror jeg..

marinii

marinii
01.01.09 19:46

Jeg synes one night stands er direkte BOOOOOOOORING!!! Gjesp. Det er jo ofte alkohol inne i bildet også, noe som amputerer litt av kroppens følelser.

Spenningen med en ny kjæreste eller bare elsker for den saks skyld.... da snakker vi :-) Kvinner trenger kanskje litt mer trygghet enn menn for å kunne slappe helt av, dessuten trenger hun en som kjenner henne litt....

Instantcoffee

Instantcoffee
01.01.09 22:07
siskan: Men si meg nå gutter og menn, er det slik at dere kan tenne på nesten "hva som helst" med utsikter for en hyrdesstund?

Det er vel noen som sier at "fett er fett om den så sitter på en hoggorm", men jeg tror kanskje de som har noen års erfaring tenker igjennom om de vil sette pris på å få telefoner, eller besøk på døra, bare for å få et nummer. Desperate kvinner (og menn) kan være ganske plagsomme, så jeg tror ikke alle tar hva som helst. Det er hjelper jo lite om dama ser ut som en modell hvis hun er helt gal i hodet.

CRONALDO07

CRONALDO07
02.01.09 04:30

Nei.

gaerpekk

gaerpekk
02.01.09 12:39

Menn er vel kjent for å ta det meste alt i alt. Merkelig nok skal det også være "typisk menn" å være overfladiske...

Ser for meg kvinner si noe tilsvarende som "ække så nøye hvordan han ser ut, bare han ikke er ett fullstendig takras, tar jeg det meste" Hm..

Kjell-Bjarne

Kjell-Bjarne
15.01.09 23:29
siskan: Når menn diskuterer sex høres det av og til ut som alt er "tagbart" bare de har pupper og mus og det har jeg litt vanskelig for å tro. Man har jo forskjellige preferanser når det kommer til utseende og kropp. Jeg har jo endel kompiser som har "beklaget" seg over at de havnet til sengs med "den feite og stygge dama" og ble SÅ sjokkert når de våknet. Men er ikke sannheten nærmer det at man kan tenne på et menneske selv om det ikke helt passer inn i preferansen, men at det ofte er flaut å innrømme det. Flesk eller ribbein,liten eller stor spiller det noen rolle? Men si meg nå gutter og menn, er det slik at dere kan tenne på nesten "hva som helst" med utsikter for en hyrdesstund?

Nei!

JanLarsen

JanLarsen
16.01.09 01:02

Enkelte ganger er man bare ute etter å finne seg en tømmestasjon. Da kan standarden bli meget enkel, så mye må jeg vel bare innrømme.

Når det kommer til valg av kjæreste er jeg derimot meget kresen.

NervepirrendeSjakktrekk

Jeg er utrolig nok fantastisk kresen når det kommer til hoes

Glennvk

Glennvk
16.01.09 10:26
gaerpekk: Menn er vel kjent for å ta det meste alt i alt.

Javel..?

Gjelder ialefall ikke meg...

poolsclosed

poolsclosed
16.01.09 10:49

Absolutt ikke!

Hun skal være bra om hun skal ha noe sjans på å få en tur i denne berg-og-dal-banen....

siskan

siskan
16.01.09 12:24
JanLarsen: Enkelte ganger er man bare ute etter å finne seg en tømmestasjon. Da kan standarden bli meget enkel, så mye må jeg vel bare innrømme. Når det kommer til valg av kjæreste er jeg derimot meget kresen.

Både jenter og gutter bruker vel hverandre til felles hygge, men selfølgelig er det andre preferanser som legges til grunn ved valg av partner,klem siskan:)

siskan

siskan
16.01.09 12:25
NervepirrendeSjakktrekk: Jeg er utrolig nok fantastisk kresen når det kommer til hoes

Det er ikke det at damene ikke akkurat tiltrekkes av å bli kallt hoe,klem siskan:)

siskan

siskan
16.01.09 12:26
poolsclosed: Absolutt ikke! Hun skal være bra om hun skal ha noe sjans på å få en tur i denne berg-og-dal-banen....

*flirer* du er nå herlig da, denne berg og dalbanen,hehe,klem siskan:)

Pencilcase

Pencilcase
16.01.09 12:33

Men Siskan da!? Du vet jo at vi menn er skrudd sammen slik at når pungen er full, da må pungen tømmes, og om det går ut over en snøtitting, kjøkkenbenken, uskyldige myke trafikanter, håndvesken til hu dustekjærringa foran i køen på Rimi, eller det optimale; en stor og varm glufse, er ett fett. Eller som vi gutta bruker å si det: Fett er fett, om det så er i nakken på sjefen (han hadde en ordentlig fin liten grisenakke...).

Klitorius

Klitorius
16.01.09 13:14
siskan: Tør jeg spørre hvilke 5 % du ikke hadde "hygget" deg

Traktorlesbene, hehe

Solmor_2

Solmor_2
16.01.09 13:53

Eller de middelaldrende rødstrømpene ;)

NervepirrendeSjakktrekk

siskan: Det er ikke det at damene ikke akkurat tiltrekkes av å bli kallt hoe

Hm, bitches da (:

siskan

siskan
16.01.09 14:43
Pencilcase: Men Siskan da!? Du vet jo at vi menn er skrudd sammen slik at når pungen er full, da må pungen tømmes, og om det går ut over en snøtitting, kjøkkenbenken, uskyldige myke trafikanter, håndvesken til hu dustekjærringa foran i køen på Rimi, eller det optimale; en stor og varm glufse, er ett fett. Eller som vi gutta bruker å si det: Fett er fett, om det så er i nakken på sjefen (han hadde en ordentlig fin liten grisenakke...).

De kommentarene dine kan jo gi fok alvorlige problemer med å klare å holde på blære,kommentarene dine er en høydare,klem siskan:)

siskan

siskan
16.01.09 14:44
NervepirrendeSjakktrekk: Hm, bitches da (:

Hehehe er bedre en hoes,klem siskan:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg