Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gutter med dildoer !!!

NYTT TEMA
siskan

siskan
15.01.09 17:50

Jeg har ved flere anledninger lest at gutter synes det er helt topp og ha med en dildo når de har sex med dama. Så slo tanken meg, er dere blitt for late til å stå hele løypa ut, er det derfor dildoen er så populær?

Når dere holder på å komme og ikke ville klart mere en et par støt til før orgasmen ville bredd seg i underlivet, er det DA det er greit med dildo for å "roe" ned jr litt, eller er dere rett og slett ikke villig til å jobbe like mye som før for at damene skal få sin orgasme?

-Divino

-Divino
15.01.09 18:18

Vil du ha orgasme? Jobb sjøl

Hysteria3

Hysteria3
15.01.09 18:20

Kunne ikke falt meg inn å bruke dildo på dama.

SilverDoll

SilverDoll
15.01.09 18:21
siskan: Når dere holder på å komme og ikke ville klart mere en et par støt til før orgasmen ville bredd seg i underlivet, er det DA det er greit med dildo for å "roe" ned jr litt, eller er dere rett og slett ikke villig til å jobbe like mye som før for at damene skal få sin orgasme?

Det har ikke slått deg at dildoen brukes i tillegg og ofte i en annen åpning?

MrManUtd

MrManUtd
15.01.09 18:22

Dildoen får hun bruke selv.

siskan

siskan
15.01.09 18:25
-Divino: Vil du ha orgasme? Jobb sjøl

Dagens latterkrampe,godt sagt,klem siskan:)

siskan

siskan
15.01.09 18:26
Hysteria3: Kunne ikke falt meg inn å bruke dildo på dama.

Blir det ikke litt alla Espelid Håvik, "me har juksa lite",klem siskan:)

siskan

siskan
15.01.09 18:27
SilverDoll: Det har ikke slått deg at dildoen brukes i tillegg og ofte i en annen åpning?

Nei ikke akkurat slått meg, mere truffet meg,hehe:) Klem siskan:)

siskan

siskan
15.01.09 18:28
MrManUtd: Dildoen får hun bruke selv.

Mener du da sammen med deg, eller skal hun bruke den som erstattning for deg,klem siskan:)

MrManUtd

MrManUtd
15.01.09 18:31
siskan: Mener du da sammen med deg, eller skal hun bruke den som erstattning for deg,klem siskan:)

Da tenker jeg helst på når jeg ikke er hjemme, ja. Og om ønskelig ellers også, for all del. Jeg har i alle fall ikke noe stort behov for å bruke den på henne. (Med mindre hun skulle be meg om det av en eller annen grunn)

butler93

butler93
15.01.09 18:34

Hei Siskan.

Jeg skal starte med a sitere hva Anne-Kat Hærland en gang sa:

Jeg skjønner ikke hvorfor menn absolut vil ha trekant, da de ikke klarer å tilfredstille den ene engang.Sitat slutt.

Nei,klarer jeg ikke å krølle tæra, eller telle snømenn, kan det heller være.

Nå kan det være delte meninger om jeg klarte dette, men dildo. Nei takk.

butler93 

siskan

siskan
15.01.09 18:39
MrManUtd: Da tenker jeg helst på når jeg ikke er hjemme, ja. Og om ønskelig ellers også, for all del. Jeg har i alle fall ikke noe stort behov for å bruke den på henne. (Med mindre hun skulle be meg om det av en eller annen grunn)

Du bør jo heller klappe deg på brystet å tenke,i'm man enough for her,klem siskan:)

siskan

siskan
15.01.09 18:40
butler93: Hei Siskan. Jeg skal starte med a sitere hva Anne-Kat Hærland en gang sa: Jeg skjønner ikke hvorfor menn absolut vil ha trekant, da de ikke klarer å tilfredstille den ene engang.Sitat slutt. Nei,klarer jeg ikke å krølle tæra, eller telle snømenn, kan det heller være. Nå kan det være delte meninger om jeg klarte dette, men dildo. Nei takk.   butler93 

Nå kan det være delte meninger om jeg klarte dette, men dildo. Nei takk.   Ler så jeg griner her, du er bare herlig,klem siskan:)

DraxxuS

DraxxuS
15.01.09 21:20

News to me. Men personelig så kan dildoen hennes bli i skuffen så sant hun har en.

siskan

siskan
16.01.09 09:26
DraxxuS: News to me. Men personelig så kan dildoen hennes bli i skuffen så sant hun har en.

Hehe, bra det finnes flere som foretrekker å bruke jr istedet for plæstikk,:)

Alpha3K

Alpha3K
17.01.09 10:58

Pikken skal det knulles med! Om man bruker fingre, dildoer eller stålamper i rompa som ekstra krydder, det er litt individuelt. :)

siskan

siskan
17.01.09 11:10
Alpha3K: Pikken skal det knulles med! Om man bruker fingre, dildoer eller stålamper i rompa som ekstra krydder, det er litt individuelt. :)

*latterkrampe*  stålamper i rompa som ekstra krydder,hehehehe, den var bare helt konge,klem siskan:)

Keto-dama

Keto-dama
17.01.09 11:15

Er det bare meg som fanger opp en viss holdning hos gutta her ?? ;)

siskan

siskan
17.01.09 11:34
Keto-dama: Er det bare meg som fanger opp en viss holdning hos gutta her ?? ;)

Hva mener du,klem siskan:)

Keto-dama

Keto-dama
17.01.09 11:36

Har litt inntrykk av at guttene oppfatter alt i plast som konkurrenter ;)

siskan

siskan
17.01.09 11:59
Keto-dama: Har litt inntrykk av at guttene oppfatter alt i plast som konkurrenter ;)

Ja de er vel blitt så "livaktig" de som nå er å få kjøpt at noen damer foretrekker kanskje plastik fantastic i stedet,klem siskan:)

Keto-dama

Keto-dama
17.01.09 17:31

Kan nok aldri erstatte originalen men du verden, de gjør da jobben sin når nøden er størst..... (eller var det lysten...... ;)

Det finnes heldigvis menn med humor og lekelyst som ikke er så usikre på seg selv at de får noia om leketøyet skulle dukke opp :)

aegi2

aegi2
17.01.09 18:40
Hysteria3: Kunne ikke falt meg inn å bruke dildo på dama.

helt enig... den bruker jeg på meg selv

Kjell-Bjarne

Kjell-Bjarne
18.01.09 00:16
siskan: Når dere holder på å komme og ikke ville klart mere en et par støt til før orgasmen ville bredd seg i underlivet, er det DA det er greit med dildo for å "roe" ned jr litt, eller er dere rett og slett ikke villig til å jobbe like mye som før for at damene skal få sin orgasme?

Nå er jeg vel såpass voksen at dette er ganske kontrollerbart da,og ville nok hatt mer glede av å bruke "junior" fremfor en gummidings :-)

Det finnes da flere alternativer enn dildoer og junior for denne "jobben" ,men en dildo med på leken i sin helhet er jo bare gøy.

DraxxuS

DraxxuS
18.01.09 03:26

Vært litt morro: Dame sier f.eks  "ja da går jeg på rommet å koser meg med dildoen" svaret er "ja da går jeg å koser med marie" så setter man seg ved siden av dama og begynner å blåse opp en oppblåsbar dukke :P Trukke det hadde vært så pop

siskan

siskan
18.01.09 12:17
Keto-dama: Kan nok aldri erstatte originalen men du verden, de gjør da jobben sin når nøden er størst..... (eller var det lysten...... ;) Det finnes heldigvis menn med humor og lekelyst som ikke er så usikre på seg selv at de får noia om leketøyet skulle dukke opp :)

Det virker som om sex leketøy blir mere og mere normalt blandt par,klem siskan:)

siskan

siskan
18.01.09 12:19
Kjell-Bjarne: Nå er jeg vel såpass voksen at dette er ganske kontrollerbart da,og ville nok hatt mer glede av å bruke "junior" fremfor en gummidings :-) Det finnes da flere alternativer enn dildoer og junior for denne "jobben" ,men en dildo med på leken i sin helhet er jo bare gøy.

Joda, det finnes sikker mange alternativer man kan leke med,klem siskan:)

siskan

siskan
18.01.09 12:20
DraxxuS: Vært litt morro: Dame sier f.eks  "ja da går jeg på rommet å koser meg med dildoen" svaret er "ja da går jeg å koser med marie" så setter man seg ved siden av dama og begynner å blåse opp en oppblåsbar dukke :P Trukke det hadde vært så pop

Hehehehe, nei det spørs om du ikke hadde fallt i unåde da,klem siskan:)

BHalvor

BHalvor
21.01.09 20:12

Dildoen ja et het tema!

Ja dildoen kan brukes av menn som kvinner og er ingen skam å bruke den, den er jo et sexleketøy som de som vil kan bruke den hvor som helst. Ha den i bakhand fin den frem mann, sug litt på den selv så blir dama sjalu og vil ha den selv og deg med. Og det er greit å bruke den på dama til det går for henne så er det sikkert at hun har fått orgasme og hun kan jo være like fredig og bruke den på sin mann mens han tar henne, hvorfor skal en dildo være bare forbeholdt kvinner. Vet dere ikke menn at mannens G pungt ligger rett forann anus forkant og pungen. Har mannen problemer med å gå så la kvinnen stimulere deg der det så skal du få kjenne et ømt og deiligt pungt. Det er derfor homoer liket å bli tatt..... Lykke til.

vBratseth

vBratseth
21.01.09 21:11
BHalvor: Dildoen ja et het tema! Ja dildoen kan brukes av menn som kvinner og er ingen skam å bruke den, den er jo et sexleketøy som de som vil kan bruke den hvor som helst. Ha den i bakhand fin den frem mann, sug litt på den selv så blir dama sjalu og vil ha den selv og deg med. Og det er greit å bruke den på dama til det går for henne så er det sikkert at hun har fått orgasme og hun kan jo være like fredig og bruke den på sin mann mens han tar henne, hvorfor skal en dildo være bare forbeholdt kvinner. Vet dere ikke menn at mannens G pungt ligger rett forann anus forkant og pungen. Har mannen problemer med å gå så la kvinnen stimulere deg der det så skal du få kjenne et ømt og deiligt pungt. Det er derfor homoer liket å bli tatt..... Lykke til.

Hver sine gleder sant!

Nå vet jeg ikke mye om folks vaner på dette omr jeg,men har "dere" lyst har dere lov sant! Smaken er som baken,delt i to! Og du har jo rett i det med menns g-punkt,vet av mange såkalt "streite" gifte menn jeg som har seg en homo på si..sikkert fordi de føler de ikke kan si noe om det til kvinnene sine..tror nok de fleste kvinner når det har kommet til stykke hadde sett at det hadde blitt tatt opp hjemme istede for å handle utenfor husets fire vegger! klem vBratseth

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg