Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Null sexlyst - Hvordan skjedde det?

NYTT TEMA
tenkdegom

tenkdegom
16.01.09 23:05

Er en ung veltrent og sunn mann som har mistet helt totalt lysten på sex og jenter. Det interesserer meg rett og slett ikke i det hele tatt. Av og til lurer jeg på om det kan ha med at jenter er så "mandige" nå, og er overivrige bifile/lesbiske hele gjengen, det er liksom ingen som er "søt" lenger. Bare en tynn kopi av alle seriejentene og popstjernene.. F... så utrolig kjedelig.

Så har du de som Mina i P3 som bare ræler utav seg dritt om puling, sæd, vibratorerer og er mer beintøff en noen av de metroseksuelle gutta..

Tror jeg flytter ut av landet ass...

Glennvk

Glennvk
16.01.09 23:21

Det har uten tvil blitt flere av disse "jente-kopiene", ja... Mye av skylda legger jeg igjen på media og dets enorme påvirkningskraft det har på spesielt jenter og utseende, samt jenters væremåte! Jenter kopierer i større grad hverandre enn gutter.

I land som ikke er fullt så eksponert for dette massive medietrykket på kropp og utseende finnes det flere av disse du kaller "søte", og kanskje også "uskyldige", jenter... Det kan være én av årsakene til at mange menn søker seg utenlands.

I den vestlige verden er alt så åpent (spesielt mht. sex), og jenter tar altfor mye etter gutta, slik at mange jenter i bl.a. Norge kan bli litt vel tøffe i kjeften og mindre feminine av den grunn. Jenter kler ikke å være tøffe og frekke i kjeften, ihvertfall ikke i mine øyne.

P3-Mina er vel noe av det minst attraktive jeg vet om. Mye pga. måten hun snakker på.

CRONALDO07

CRONALDO07
16.01.09 23:23
Glennvk: I land som ikke er fullt så eksponert for dette massive medietrykket på kropp og utseende finnes det flere av disse du kaller "søte", og kanskje også "uskyldige", jenter...

Det er hærlige jenter det!

Forøverig tror jeg du er inne på noe. Men tror nåkk man skal finne disse du snakker om også her til lands :o

Glennvk

Glennvk
16.01.09 23:25
CRONALDO07: Forøverig tror jeg du er inne på noe. Men tror nåkk man skal finne disse du snakker om også her til lands :o

Ja, og jeg har vært så heldig og funnet ei... :-D

CRONALDO07

CRONALDO07
16.01.09 23:33
Glennvk: Ja, og jeg har vært så heldig og funnet ei... :-D

Og det er flott. :=)

janmandan

janmandan
16.01.09 23:35

la jenter være jenter

CRONALDO07

CRONALDO07
16.01.09 23:40
janmandan: la jenter være jenter

Skal da få være akuratt som de vil :)

Glennvk

Glennvk
17.01.09 00:23
janmandan: la jenter være jenter

Selvsagt.

Men det er også lov til å kommentere at jenter endrer seg i større grad i den vestlige verden enn ellers. Det mener jeg bestemt er pga. det enorme media- og eksponeringsbehovet vi innehar i dag! Vi blir forledet hver eneste dag, både ubevisst og bevisst, til å ta de faktiske valgene.

tenkdegom

tenkdegom
17.01.09 19:56
Glennvk: Det har uten tvil blitt flere av disse "jente-kopiene", ja... Mye av skylda legger jeg igjen på media og dets enorme påvirkningskraft det har på spesielt jenter og utseende, samt jenters væremåte! Jenter kopierer i større grad hverandre enn gutter. I land som ikke er fullt så eksponert for dette massive medietrykket på kropp og utseende finnes det flere av disse du kaller "søte", og kanskje også "uskyldige", jenter... Det kan være én av årsakene til at mange menn søker seg utenlands. I den vestlige verden er alt så åpent (spesielt mht. sex), og jenter tar altfor mye etter gutta, slik at mange jenter i bl.a. Norge kan bli litt vel tøffe i kjeften og mindre feminine av den grunn. Jenter kler ikke å være tøffe og frekke i kjeften, ihvertfall ikke i mine øyne. P3-Mina er vel noe av det minst attraktive jeg vet om. Mye pga. måten hun snakker på.

Her er jeg helt enig med deg, jeg er også bestemt på at media har "forurenset" folk her i landet. Virker som det blir vanskeligere og vanskeligere for folk/jenter å skille mellom serie- og TV oppførsel og vanlig dagligdags liv. Jeg har vært så heldig å ha bodd utenlands et år, og tro meg, jentene var faktisk annerledes der enn her, selv om det var i et såpass utviklet land som Australia. De var JENTER - ikke en slags vulgær hybrid av jente og gutt eller en cheerleader-diva type. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kunne forklare dette, men av en eller annen grunn føler jeg at vi som gutter/menn er fremstilt som en slags annenrangs borger i media her i Norge.. Samtidig virker det som at jentene har "tatt over" vår rolle i samspillet mellom kjønnene.. Ergo mer "bifil" oppførsel.

Jaja, kanskje utlandet er en løsning. :) Skål, slukker mine negative holdninger med ei pils, så får vi se om byen byr på noen søte i kveld.. ;)

Gubbeluren

Gubbeluren
18.01.09 22:21

Ingen tvil om at jenters attityde har endret seg. Når det gjelder land i skandinavia så synes jeg også at jenter i norge og danmark skiller seg svært negativt ut her.
Mange har en så stor dose maskulinitet og vulgaritet at man ikke blir videre fristet.
Jeg synes faktisk at man finner mer feminine og flotte jenter i sverige selv om det også der finnes vulgariteter.

Nei, skal man finne flotte jenter som er JENTER så må man desverre lete på litt andre breddegrader enn hjemme på berget.
Dette har med tradisjoner og kultur og gjøre.

Trist men sant.

malaikaen

malaikaen
18.01.09 22:25

Er vi mer vulgære enn menn, eller mener du mer vulgære enn hva vi bør være?

TheBracket

TheBracket
18.01.09 22:28

Ufine jenter er utrolig lite attraktivt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg