Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

18 Åring solgte dama fra gutterommet !

NYTT TEMA
siskan

siskan
17.01.09 10:07

Sex-solgte kjæresten fra gutterommet - VG Nett

Man bør kanskje slutte å forundre seg over hvordan ungdom vil tjene raske penger og jeg må jo stille et spørsmålstegn ved en dame som prostituerer seg for at typen skal få penger til å ta lappen.

Han ordnet jo også oppdrag for en venninne av han, som han også fikk andeler av fortjenesten.  Hun solgte også sex til felles venner og da lurer jeg på, hvor ble det av respekten i forholdet deres?

Hvordan ville du sett på et par i din omgangskrets hvis dem innrømmet å ha en slik avtale? Hatt motforestillinger, ment det er deres sak, eller ville du ha benyttet deg av tilbudet?

Siskan

Jeg vet jo at det er prostituerte som har type/dame som vet om hva deres kjære driver med, men klarer å skille det at h*n selger sex, for det har ikke noe med følelser og gjøre, bare sex!

(Innlegget ble redigert 17.01.09 10:10)

twofifty

twofifty
17.01.09 15:06
siskan: Man bør kanskje slutte å forundre seg over hvordan ungdom vil tjene raske penger og jeg må jo stille et spørsmålstegn ved en dame som prostituerer seg for at typen skal få penger til å ta lappen.
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 19:24)

siskan

siskan
17.01.09 15:12
twofifty: Var det ikke dama som trengte penger til lappen? Uansett, helt rått etter min mening. Tjene penger på og selge dama og en vennine til kompisser. Måtte le når jeg leste den nyheten. Kunne godt å tatt betalt for og hooke opp kompisser med venniner, men jeg hadde ikke latt dama mi selge seg. Hva faen a?
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 18:15)

JanLarsen

JanLarsen
17.01.09 20:08

Sex er ikke noen big deal for dagens unge. For mange er det langt viktigere å ha råd til kule klær, mobil etc. Det eneste som er spess med denne saken er at de var 2 stk om det.

Juliansen

Juliansen
17.01.09 21:02
JanLarsen: Sex er ikke noen big deal for dagens unge. For mange er det langt viktigere å ha råd til kule klær, mobil etc. Det eneste som er spess med denne saken er at de var 2 stk om det.

Mange har sex alene, enten frivillig eller ufrivillig. Men det er ennå ikke så galt at det er "spess" å være to om det ;-)

siskan

siskan
18.01.09 12:21
JanLarsen: Sex er ikke noen big deal for dagens unge. For mange er det langt viktigere å ha råd til kule klær, mobil etc. Det eneste som er spess med denne saken er at de var 2 stk om det.

Nei, det virker som om sex har null betydning for dem,klem siskan:)

vaktbikkja2000

vaktbikkja2000
18.01.09 21:07
Juliansen: Mange har sex alene, enten frivillig eller ufrivillig
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 19:24)

Theliuss

Theliuss
18.01.09 22:53

Sex er like mye big deal for dagens unge som for eldre. det som er spess her er at folk undervurderer unge som har sex. De fleste unge er i et forhold for å ha sex. Så selvoom de var unge her betr ikke det at sex har noe mindre betynding for unge!

Juliansen

Juliansen
19.01.09 09:03
vaktbikkja2000: He he... Ufrivillig sex alene.. He he.. -Hvordan foregår det?  -Å faen, jeg sitter visst og runker igjen, så klumsete av meg! Det var da virkelig ikke meningen, altså.. Også midt under middagen også, so sorry muttern! Skal ikke gjenta seg..

Hahaha, du forstår visst ikke helt...

Ufrivillig som i at de gjerne skulle hatt sex med noen, men ikke har noen å ha sex med, og derfor tyr til griseriet du beskrev over ;-)

Navnebruker

Navnebruker
19.01.09 09:14
siskan: Han ordnet jo også oppdrag for en venninne av han, som han også fikk andeler av fortjenesten.  Hun solgte også sex til felles venner og da lurer jeg på, hvor ble det av respekten i forholdet deres?

Det virker som om damene her hadde litt for mye respekt for gutten, og litt for liten respekt for seg selv. Uansett, dette havner i kategorien hallikvirksomhet, og det er forbudt.

CRONALDO07

CRONALDO07
19.01.09 09:26
Navnebruker: litt for liten respekt for seg selv

Litt? Undervurdering deeluux.

siskan

siskan
19.01.09 10:33
Navnebruker: Det virker som om damene her hadde litt for mye respekt for gutten, og litt for liten respekt for seg selv. Uansett, dette havner i kategorien hallikvirksomhet, og det er forbudt.

Ja jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg frivillig skulle solgt meg til bekjente for å hjelpe typen med lappen. Han hadde vel heller fått beskjed "gå ut å finn deg en jobb din latsabb",klem siskan:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg