Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Å bli delvis tilfredstillt via nettet !

NYTT TEMA
siskan

siskan
17.01.09 16:50

Jeg har hatt deilig nettsex i dag, en mann som virkelig vet hvordan han skal tilfredstille en kvinne. Er det ekstra opphissende fordi man ikke vet hvem man har "nettsex" med, eller er det alle ærlige innrømmelsene som gir en særegen orgasme.

Det er jo ingen tvil om at jeg gjerne skulle truffet denne mannen face to face, alikevell fikk han meg tilå oppleve noen herlige orgasmer, bare ved hjelp av ord!

Begynner jeg å bli avhengig av nettsex?

Butters

Butters
17.01.09 16:57

Om du er avhenging av nettsex er umulig å fastslå ut fra.....
Hva faen, jeg høres jo ut som  hun sexiolog Spitzfunkel or whats her name. Om du liker "nettsexen", go for it.

Pencilcase

Pencilcase
17.01.09 17:01

"Her sitter jeg med fingeren i min våte mus!"

Så kobler reptilhjernen over til menneske-hjernen, og da blir bildet sånn: En passe feit gammel tante med utpreget bollemus, og like utagerende PMS, tjener ca. 28,50 kr. pr. min. for akkurat den opplysningen! Og sleng så på at dette takraset slett ikke har armer som er lange nok til å rekke over vommen for å krafse seg i gottebutikken, men går for det oppnåelige, og Eureka! Nesa klødde visst!!

Steike i hælvete!

;- )

MadHamish

MadHamish
17.01.09 18:34
siskan: Begynner jeg å bli avhengig av nettsex?

Ser ingenting i innlegget ditt som skulle tilsi det, egentlig. Ser mest ut som om du bare liker det veldig :p

Og det må man vel få lov til =)

Avhengighet er også greit, i mine øyne. Spørsmålet er om det går ut over andre ting, da kan man kanskje snakke om at det ikke er greit.

siskan

siskan
19.01.09 10:43
Butters: Om du er avhenging av nettsex er umulig å fastslå ut fra.....
Hva faen, jeg høres jo ut som  hun sexiolog Spitzfunkel or whats her name. Om du liker "nettsexen", go for it.

Hæhæhæhæ, Spitznugel, aner ikke hva hun heter, men hun gir bare døve råd, hører heller på deg,hehe,klem siskan:)

siskan

siskan
19.01.09 10:45
Pencilcase: "Her sitter jeg med fingeren i min våte mus!" Så kobler reptilhjernen over til menneske-hjernen, og da blir bildet sånn: En passe feit gammel tante med utpreget bollemus, og like utagerende PMS, tjener ca. 28,50 kr. pr. min. for akkurat den opplysningen! Og sleng så på at dette takraset slett ikke har armer som er lange nok til å rekke over vommen for å krafse seg i gottebutikken, men går for det oppnåelige, og Eureka! Nesa klødde visst!! Steike i hælvete! ;- )

Ææææsssjj, begredelig bilde du plantet i hodet mitt nå altså!!!  Sa til en jeg flørtet litt med at han kanskje ikke skulle være så frempå, jeg kunne jo ha sprettrumpe og rød neglisje. Tror han fikk seg en støkk, den reklamen må jo være alle tlfsex kunders verste mareritt,klem siskan:)

siskan

siskan
19.01.09 10:46
MadHamish: Ser ingenting i innlegget ditt som skulle tilsi det, egentlig. Ser mest ut som om du bare liker det veldig :p Og det må man vel få lov til =) Avhengighet er også greit, i mine øyne. Spørsmålet er om det går ut over andre ting, da kan man kanskje snakke om at det ikke er greit.

Neida, er ikke avhengig, men utrolig spennende må jeg si,hehe,klem siskan:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg