Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Slutt å onaner, du kan få kreft !

NYTT TEMA
siskan

siskan
28.01.09 19:10

Mener onani kan gi kreft |  TV 2 Nyhetene

Har du vært aktiv både med hånden og hatt hyppige samleier mens du var ung skal dette øke faren for prostatakreft. En australsk undersøkelse viser derimot at onani forebygger kreft.

Hva tror du er sannheten?

DraxxuS

DraxxuS
28.01.09 19:17

Pfft. Det er godt... stopper ikke :P

siskan

siskan
28.01.09 19:19
DraxxuS: Pfft. Det er godt... stopper ikke :P

Men konsekvensen, tror du på forskningsresultatet,klem siskan:)

Persimone_1

Persimone_1
28.01.09 19:20
siskan: Mener onani kan gi kreft |  TV 2 Nyhetene Har du vært aktiv både med hånden og hatt hyppige samleier mens du var ung skal dette øke faren for prostatakreft. En australsk undersøkelse viser derimot at onani forebygger kreft. Hva tror du er sannheten?

Det stemmer at en forholdsvis omfattende studie påviser at jevnlig sædavgang er kreftforebyggende.

For øvrig tror jeg sannheten er at det som kjennes godt gjør godt. Også fysisk.

Wolfmann

Wolfmann
28.01.09 19:21

Stopper den dagen det er andre muligheter, eller jeg trenger en liten blå pille.

Kreft eller ikke kreft be damned.

Ja, noe kommer jeg nok ikke til å stoppe med til jeg blir gammel og kjedelig da... ;)

toydoll

toydoll
28.01.09 19:22

var vel ikke så lenge siden onani kunne hindre prostatakreft?

Keto-dama

Keto-dama
28.01.09 19:23

Tja, var det noen som sa "gå med et smil om munnen"  ??? ;)

"Døden skal en årsak ha" er et annet gammelt ordtak som heter ...... :)

siskan

siskan
28.01.09 19:25
Persimone_1: Det stemmer at en forholdsvis omfattende studie påviser at jevnlig sædavgang er kreftforebyggende. For øvrig tror jeg sannheten er at det som kjennes godt gjør godt. Også fysisk.

Synes denne forskningen virker mot alt som er konkludert med tidligere,klem siskan:)

siskan

siskan
28.01.09 19:27
Wolfmann: Stopper den dagen det er andre muligheter, eller jeg trenger en liten blå pille. Kreft eller ikke kreft be damned. Ja, noe kommer jeg nok ikke til å stoppe med til jeg blir gammel og kjedelig da... ;)

Du er nå god da:) Klem siskan:)

siskan

siskan
28.01.09 19:27
toydoll: var vel ikke så lenge siden onani kunne hindre prostatakreft?

Ja, er det ikke bra forserne er enig:) Klem siskan:)

siskan

siskan
28.01.09 19:29
Keto-dama: Tja, var det noen som sa "gå med et smil om munnen"  ??? ;) "Døden skal en årsak ha" er et annet gammelt ordtak som heter ...... :)

Spørs om ikke de fleste velger mange gode nytelser fremfor avholdenhet. Sjangsen for prostatakreft er sikkert like stor uansett,klem siskan:)

DraxxuS

DraxxuS
28.01.09 19:33

Nei, tror aldri på forskningsresultater før det er en overvekt av resultater fra forskjellige forskere som mener det samme. Og mener ikke da 1-2. Forskere er ikke enig om noe utenom en ting "Enige om å være uenig".

Så lenge det er godt, og jeg er singel som gjør at jeg ikke får no sex så blirre den trofaste høyrehånda :)

You win some you lose some :P

DrSchwei

DrSchwei
28.01.09 19:33

Alt med måte, antakelig..

Som det står - prostatakreft henger sammen med hormoner. Og det er vel grunn til å tro at de som har mest sex er de som har mest hormoner. Det er altså ikke selve den seksuelle aktiviteten som utgjør en forskjell, men at de som har mest hormoner i større grad får kreft. Samtidig er det sikkert fornuftig med en noenlunde jevnlig tømming...

Men generelt er sex med mange partnere risiko, og f.eks. kan det mye omtalte HPV-vuruset som fører til livmorhalskreft også overføres til mannen. Det kan også gi kreft hos mannen, selv om det er mye sjeldnere enn hos kvinner.

laaaaaangtbrukernavn

La vær å begynne, sier nå jeg!

siskan

siskan
28.01.09 19:42
DraxxuS: Nei, tror aldri på forskningsresultater før det er en overvekt av resultater fra forskjellige forskere som mener det samme. Og mener ikke da 1-2. Forskere er ikke enig om noe utenom en ting "Enige om å være uenig". Så lenge det er godt, og jeg er singel som gjør at jeg ikke får no sex så blirre den trofaste høyrehånda :) You win some you lose some :P

Du er nå herlig i dine svar, dønn ærlig ihvertfall,klem siskan:)

siskan

siskan
28.01.09 19:46
DrSchwei: Alt med måte, antakelig.. Som det står - prostatakreft henger sammen med hormoner. Og det er vel grunn til å tro at de som har mest sex er de som har mest hormoner. Det er altså ikke selve den seksuelle aktiviteten som utgjør en forskjell, men at de som har mest hormoner i større grad får kreft. Samtidig er det sikkert fornuftig med en noenlunde jevnlig tømming... Men generelt er sex med mange partnere risiko, og f.eks. kan det mye omtalte HPV-vuruset som fører til livmorhalskreft også overføres til mannen. Det kan også gi kreft hos mannen, selv om det er mye sjeldnere enn hos kvinner.

Takk for nyttig lærdom, er alltid gøy å utvide horrisonten,klem siskan:)

Wolfmann

Wolfmann
28.01.09 19:50
laaaaaangtbrukernavn: La vær å begynne, sier nå jeg!

Helt enig! Sånn forskning skal vi ha oss frabedt! Høyre'n(eller venstre'n for keivhendte) er hellig!

Keto-dama

Keto-dama
28.01.09 19:56
Wolfmann: Helt enig! Sånn forskning skal vi ha oss frabedt! Høyre'n(eller venstre'n for keivhendte) er hellig!

Tja, og sitter du først på dem er det som å ha seg fr.....   Neimen, fydda !! ;)

siskan

siskan
28.01.09 19:59
laaaaaangtbrukernavn: La vær å begynne, sier nå jeg!

Å dra den, eller å forske,klem siskan:)

DraxxuS

DraxxuS
28.01.09 20:10
siskan: Du er nå herlig i dine svar, dønn ærlig ihvertfall,klem siskan:)

Ærlighet varer lengst, aldri vært no fan av innpakninger :)

siskan

siskan
28.01.09 21:02
DraxxuS: Ærlighet varer lengst, aldri vært no fan av innpakninger :)

Er ikke alle som er slik vettu,klem siskan:)

laaaaaangtbrukernavn

siskan: Å dra den, eller å forske,klem siskan:)

Å onanere enten man drar i den som du kaller det eller gnukker på den som du gjør. Onani er synd.

snowman9318

snowman9318
29.01.09 21:01

Da velger jeg kreft ;)

Jegermeister

Jegermeister
29.01.09 21:08

Støtter snowman, self-pleausure er mer verdt enn å få kreft!

Uansett er det pretty much bullshit! "Man kan få Klamydia av deodrant kjøpt på Maxi"...

Rudi

Rudi
30.01.09 18:11

Ronking 1 - Kreft 0

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg