Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fem døgn med grep om musa! Slå den?

NYTT TEMA
laaaaaangtbrukernavn

Haugesunds Avis melder om en jente fra Stord som nærmer seg fem døgn med konstant fast grep om musa.

http://www.haugesunds-avis.no/article/20090128/NYHETER/485204102/1058/AKTUELT

Dere supersexfreaks her inne slår vel henne lett? Hva er det lengste dere har hatt grep om utsyret uten å slippe til tross for distraksjonsmomenter i fleng? Selv har jeg klart et fast grep i 13 dager og 7 timer, men det var etter at ei hevnlysten kjerring smurte superlim på uten at jeg merket deg og ba meg ta tak. Jeg er i grunn glad for at det var meg hun limte fast og ikke seg selv. Løsnet av seg selv etter hvert.

AssiOS

AssiOS
28.01.09 22:58

Haha! Litt misvisende overskrift?! Likte også det de skrev under: "I går skreiv h-avis.no om 23-åringen fra Stord som hadde sittet fire døgn foran PC-en med et godt grep om musa."

Lol!

vestheart

vestheart
28.01.09 23:14

Har langt igjen før vi klarer både din og hennes rekorder :) Men vi prøvde jo her en kveld vi skulle sove; hans hånd på musa. Det gikk jo noen timer i alle fall, før følelsene tok overhånd :D

-Vanaheim-

-Vanaheim-
29.01.09 17:11

Jeg gidder ikke å holde så lenge i mitt nåværende skritt. Men min nåværende venninne påsto hun hadde holdt tak i mitt et par timer mens jeg sov, dypt imponert over min langvarige ereksjon.

(jeg skulle kanskje ha lest artikkelen først ;)

(Innlegget ble redigert 29.01.09 17:13)

neror

neror
29.01.09 19:00

Hehe. Dette var morsomt.

Sieceres

Sieceres
29.01.09 23:59
-Vanaheim-: Jeg gidder ikke å holde så lenge i mitt nåværende skritt. Men min nåværende venninne påsto hun hadde holdt tak i mitt et par timer mens jeg sov, dypt imponert over min langvarige ereksjon.

Eller dypt skuffet over mangel på tilsvarende prestasjon i våken tilstand? :D

Med det samme - ditt nåværende skritt? Har du hatt et annet skritt tidligere?

-Vanaheim-

-Vanaheim-
30.01.09 08:57
Sieceres: Eller dypt skuffet over mangel på tilsvarende prestasjon i våken tilstand? :D Med det samme - ditt nåværende skritt? Har du hatt et annet skritt tidligere?

Jeg bytter skritt hver uke, gjør ikke andre det? Og jeg vet ikke om hun er skuffet over prestasjoner i våken tilstand, men det virker jo som at jeg presterer bedre når jeg sover ;)

Var nok et ord der som snek seg inn to ganger.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg