Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vakkert ansikt eller fin kropp?

NYTT TEMA
Orange_juice

Orange_juice
23.12.09 14:31

Hva er bedre (hvis du er nødt til å velge..) ?

Pent ansikt med so-so kropp eller vanlig/ikke så særlig fint ansikt med fantastisk kropp? Hvorfor?

Gaulle

Gaulle
23.12.09 14:58

Ansikt, helt klart. Ansikt, for meg, sier mye om personen.

Lystad_4

Lystad_4
23.12.09 15:47

jeg sier som en som sa noe.

Det kan være et riktig dilemma å stå ovenfor spørsmålet om du velger pen kropp eller ansikt. Heldigvis har min dame begge.

Actanonverba

Actanonverba
23.12.09 18:09

Jeg er ikke nødt til å velge.

Sheriff89

Sheriff89
23.12.09 21:50

Vakkert ansikt, helt klart..

(Innlegget ble redigert 23.12.09 21:50)

Gaulle

Gaulle
23.12.09 21:57
Actanonverba: Jeg er ikke nødt til å velge.

Det enkelte prøver å si er: "jeg vil ikke svare"... *stirre stygt påh*

Orange_juice

Orange_juice
23.12.09 21:58

Sheriff89, kan du begrunne det?

Actanonverba

Actanonverba
23.12.09 21:59
Gaulle: Det enkelte prøver å si er: "jeg vil ikke svare"... *stirre stygt påh*

Nei, jeg trenger bare ikke velge.

The_Law

The_Law
23.12.09 22:32

et vakkert ansikt kan kompensere for mye, men det er grenser. hvis kroppen er direkte ekkel, blir det vanskelig. det er som Gaulle sier, at ansiktet sier mye om personen. men det gjør kroppen også. er man skikkelig feit, kan det ikke skyves under en stol at man er lat og tiltaksløs. ved mindre man er sumobryter eller av andre grunner VIL være feit da.....

men det er udigg med skikkelig tynne mennesker også. må bare si det. jeg stemmer for ansikt....! =)

Gaulle

Gaulle
23.12.09 22:49
The_Law: ansiktet sier mye om personen. men det gjør kroppen også. er man skikkelig feit

Men... Er en person kraftig overvektig vil det jo synes i ansiktet også. Nå... vil jeg være litt mer forsiktig med å rakke ned på overvektige. Det finnes mange grunner til at folk er det.

Uansett... Ansikt er den viktigste delen av kroppen føler jeg ja. Det sier mye om personen... :)

Gaulle

Gaulle
23.12.09 22:50
Actanonverba: Nei, jeg trenger bare ikke velge.

Hvis du måtte da, slike hovedinnlegget spør?

Actanonverba

Actanonverba
23.12.09 22:52
Gaulle: Hvis du måtte da, slike hovedinnlegget spør?

Deilig, muskuløs kropp er viktigere enn et sinnsykt kjekt ansikt

whynotsex

whynotsex
23.12.09 23:06
Actanonverba: Deilig, muskuløs kropp er viktigere enn et sinnsykt kjekt ansikt

Er enig med at en fin kropp er viktigere en et fint ansikt:-) Men ja takk begge deler..

Actanonverba

Actanonverba
23.12.09 23:06
whynotsex: Er enig med at en fin kropp er viktigere en et fint ansikt:-) Men ja takk begge deler..

Blir annerledes med kvinner, føler jeg. Kvinner MÅ ha et bra ansikt liksom.

whynotsex

whynotsex
23.12.09 23:07
Actanonverba: Blir annerledes med kvinner, føler jeg. Kvinner MÅ ha et bra ansikt liksom.

Joda, men et vanlig ansikt klarer seg det:-)
Ser mest på kroppen eg da, Helheten kan jo bli meget fin:-)

Actanonverba

Actanonverba
23.12.09 23:08
whynotsex: Joda, men et vanlig ansikt klarer seg det:-)
Ser mest på kroppen eg da, Helheten kan jo bli meget fin:-)

Spørs hva du definerer som et vanlig ansikt:P

Gaulle

Gaulle
23.12.09 23:11
Actanonverba: Deilig, muskuløs kropp er viktigere enn et sinnsykt kjekt ansikt

Jeg visste du ville si det. Bildet ditt er ikke noe vakkert ansikt akkurat! xD

Og... takk for svar. Endelig! ;-)

Actanonverba

Actanonverba
23.12.09 23:12
Gaulle: Jeg visste du ville si det. Bildet ditt er ikke noe vakkert ansikt akkurat! xD Og... takk for svar. Endelig! ;-)

Hahaha. Paven er deilig.

whynotsex

whynotsex
23.12.09 23:15
Actanonverba: Spørs hva du definerer som et vanlig ansikt:P

Et vanlig ansikt for meg er et ansikt som du kanskje ikkje snur deg etter på gaten, men som alikevel gjør deg nysgjerrig på personen:-) Som lyser opp når personen smiler:-)

Assets

Assets
24.12.09 03:56

Ansikt, det er ikke viktig for meg at en mann har six-pack f.eks.

Det er jo ansiktet jeg tiltrekkes av, i hvert fall i Norge. Vi har jo som oftest klær på oss :)

Orange_juice

Orange_juice
24.12.09 11:44

Assets, hvorfor folk er så opptatt av slanking og trening da?;)

Sheriff89

Sheriff89
24.12.09 12:12
Orange_juice: Sheriff89, kan du begrunne det?

Tja, si det..

Det første jeg kikker på til kvinner, er i ansiktet (egentlig øynene).. Hadde det egnetlig litt travelt når jeg skrev dette inlegget, men det som var i mine tanker akkurat da var at: En kvinne med pent ansikt og en ok kropp, kan få en fin kropp, evt med trening, mens en kvinne med fin kropp og ok ansikt kan miste den fine kroppen, og det er veldig vanskelig og gjøre noe med ansiktet i ettertid=)

Men sånn bunn i grunn så håper jeg å finne ei med litt av begge deler..

Orange_juice

Orange_juice
24.12.09 13:15

Thanks:) Men tro meg..siden jenter har make-up, kan de gjøre mye med ikke så særlig pent ansikt;)

Du har rett: det er mulig å få en fin kropp, men desverre er det mange feite som er også late, så..

Assets

Assets
24.12.09 13:27
Orange_juice: Assets, hvorfor folk er så opptatt av slanking og trening da?;)

Noen trener jo fordi de vil være i god form, andre trener for å bli slankere. Er du slank er du ikke nødvendigvis i god form.

Jeg tror ikke alle slanker seg eller trener for samme grunn. Det finnes også folk som gjør det pga. helsegrunner, men mulig det har noe med skjønnhetsidealet vi har her i Vesten, desverre.

Sheriff89

Sheriff89
24.12.09 13:46

Joda, det er sant det.. Det er utrolig hva litt sminke kan gjøre.. Det har faktisk vært tider der jeg trodde det var kommet ei ny jente i klassen, men at det bare har vist seg at hun ikke hadde på sminke... Ikke fult så ille da, men nesten...

Selv er jeg ikke så fan av at kvinner skal ha mye sminke... Eye-liner og maskara holder for min del.. Med en gang de begynner med de brunkrem-greiene så sier jeg pass..  Liker best kvinner som er naturlig pen, og ikke sminke-pen slik som de svenske damer og tilnærmet alle mellom 14 og 18 år.. Er ikke ofte man finner disse...

Orange_juice

Orange_juice
24.12.09 14:36

Som de svenske damer mellom 14 og 18 år?? :)))) På jobb har jeg mye kontakt med NORSKE jenter fra 13 til 16-17, de har VELDIG mye sminke på seg..;)

Potetaa

Potetaa
03.03.10 03:03
Assets: Noen trener jo fordi de vil være i god form, andre trener for å bli slankere. Er du slank er du ikke nødvendigvis i god form.

Det er veldi sant. jeg gikk på turn i 10 år og var mer enn velltrent! etterhvert så måtte jeg slutte pga skader osv og oppdaget også hvordan det var å ha et liv! noe som resulterte i at det ble lite til ingen trening.. jeg la heller ikke på meg noe.. det eneste var jo at musklene ble mindre og kondisjonen forsvant med tiden, men var fremdeles tynn og undervektig etter BMI.

Det gikk 2,5 år før jeg fant ut at jeg skulle ta meg sammen, melte meg inn sammen med en kompiss på treningsstudio og formen var SINNSYT dårlig! jeg var så flau var helt vanvittig.. så selv om kroppen er bra trenger man ikke være i god form!

Potetaa

Potetaa
03.03.10 03:05

For å svare på det egentlige spørsmålet her så vil jeg si at jeg går for ansiktet MEN e alt for svak for veltrente kropper.. og jeg trenger heller ikke å velge, har det akoratt slik som jeg vil ha det

drx21

drx21
03.03.10 09:59

Med tanke på forhold, så foretrekker eg absolutt ei jente med vakre øyner og smil enn ein deilig kropp.

tommy_cowan

tommy_cowan
03.03.10 11:05
Orange_juice: Pent ansikt med so-so kropp eller vanlig/ikke så særlig fint ansikt med fantastisk kropp? Hvorfor?

kropp for ONS, ansikt for forhold.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg