Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Det lille ekstra

NYTT TEMA
Whiteportion

Whiteportion
08.03.10 05:02

De fleste av oss har vel en spesifikk ting som gjør at vi oppnår orgasme når vi svever oppe i skyene og nærmer oss mer og mer. Noe som hviskes i øret vårt, eller en spesifikk tanke eller berøring som er akkurat det som skal til for at vi kommer i mål. Hvilke er deres?

adrena_linn

adrena_linn
08.03.10 10:53

Jeg ville virkelig komme med et fascinerende svar på dette. Og ble skuffet over meg selv da jeg ikke kom på noe ! :o

Whiteportion

Whiteportion
08.03.10 10:54
adrena_linn: Jeg ville virkelig komme med et fascinerende svar på dette. Og ble skuffet over meg selv da jeg ikke kom på noe ! :o

Så trist da. Kanskje du ikke en gang tenker over det? Fordi det lille ekstra hos deg er noe som med tiden faller deg veldig naturlig og som du dermed ikke tenker over som noe ekstra i det hele tatt, men som intet annet enn en naturlig del av selve akten?

adrena_linn

adrena_linn
08.03.10 11:00
Whiteportion: Så trist da. Kanskje du ikke en gang tenker over det?

Det ER litt trist. Men det må være noe med det, at jeg rett og slett ikke tenker over det. Så kanskje jeg burde gjøre det neste gang? Sende en liten tanke som undrer seg over hva det er som gjør det så bra.

Whiteportion

Whiteportion
08.03.10 11:02
adrena_linn: Det ER litt trist. Men det må være noe med det, at jeg rett og slett ikke tenker over det. Så kanskje jeg burde gjøre det neste gang? Sende en liten tanke som undrer seg over hva det er som gjør det så bra.

Ja, men bare pass på at du ikke tenker så mye over det at du ikke klarer å nyte det som skjer. Så ironisk. Ikke tenk over hva det er du nyter fordi da kan det hende du ikke klarer å nyte det :)

kvamsoe

kvamsoe
08.03.10 11:04

Jeg må konsentrere meg om nytelsen og føle når den bygger seg opp, men under sex er det veldig vanskelig å få orgasme men myke strykende berøringer over hele kroppen gjør det mye bedre. Bare la fantasien flyte fritt

adrena_linn

adrena_linn
08.03.10 11:08
Whiteportion: Så ironisk. Ikke tenk over hva det er du nyter fordi da kan det hende du ikke klarer å nyte det :)

Haha. Nemlig! Man skal ikke over-analysere det heller.

Men kanskje du heller skal fortelle meg hva som skal til for deg?
(siden mine svar bare var såå kjedelige liksom) xp haha.

Whiteportion

Whiteportion
08.03.10 11:09

Fantasien spiller en veldig stor rolle for de fleste jenter, vil jeg tro. Vi tenker mye mer på følelsene rundt det som skjer, mens gutter tenker mye mer på selve handlingen. Det er i alle fall det inntrykket jeg sitter med.

Jeg pleier å tenke på hvor godt han har det og lytte til pusten hans, og så skjer det.

Whiteportion

Whiteportion
08.03.10 11:11
adrena_linn: Men kanskje du heller skal fortelle meg hva som skal til for deg?

Las dette først etter at jeg svarte. Men kan også legge til at jeg kjenner at jeg nærmer meg enda mer dersom han forteller meg at jeg er deilig eller noe annet sexy. Vi pleier ikke å griseprate, men det er ikke uvanlig at vi forteller hverandre at vi har det godt underveis. Hvis han sier det samtidig som han puster tungt og er helt inni det, og jeg fokuserer på at han synes jeg er deilig så kommer jeg lett som bare det.

KranJan

KranJan
08.03.10 11:26

Jeg ser som gutt så er jo jeg mye mer primitiv.. jeg må konse om å klare å "holde ut".. holde farta oppe å bare gi gass... Men som whiteportion sier så er det jo bra når man kose snakker.. sier det er bra å slikt også...

Men stryking å kosing som kvamsoe var innepå nytter ikke på meg hvertfall.... Hvorfor er dem 2 kjønnene så forskjellige :S

adrena_linn

adrena_linn
08.03.10 11:43
Whiteportion: jeg fokuserer på at han synes jeg er deilig så kommer jeg lett som bare det.

Jeg ser den. Hvem liker vel ikke å få et kompliment eller 2? : ) Det skader ikke.

Whiteportion

Whiteportion
08.03.10 11:47
KranJan: Men stryking å kosing som kvamsoe var innepå nytter ikke på meg hvertfall.... Hvorfor er dem 2 kjønnene så forskjellige :S

Stryking og kosing over hele kroppen er ikke noe som direkte kåter opp meg, heller. Det er mer ømt og koselig enn det er tennende for mitt vedkommende. :)

TheBunk

TheBunk
08.03.10 21:05

Tenner rått på å se at motparten koser seg og når han forteller meg hvor utrolig sexy jeg er. Liker heller ikke å være passiv, men må kjenne at jeg jobber sammen med ham. Synes også det er moro å fortelle ham hvor utrolig deilig han er. :o) Sex er gøy!

Supply

Supply
08.03.10 22:19

Dette er faktisk programerbart.

Dersom man utfører en spesifik handling hver gang man får orgasme, vil handlingen isegselv være stimulerende, selv utenfor en erotisk sammenheng.

Sånn er det med veldig mye, men dette er lettere å "programmere" enn mye annet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg