Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Damer er søppel

NYTT TEMA
forgladiøl
forgladiølInnlegg: 83
06.10.10 02:44

Missforstå meg rett, å knulle veldreide damer er noe av det beste jeg vet, så den praktiske betydningen de har er jeg stor fan av, men når det kommer til hva som foregår i hodet? Jeg forstår det ikke.

Jeg er nå i midten av 20-årene, og har en haug av damer på samvittigheten, både stygge og pene, feite og tynne. Men hva får dem egentlig til å bli med meg hjem? Jeg er ikke noe god på å sjekke, jeg er ikke god til å danse, jeg er ikke den som prøver å imponere i det hele tatt, men allikevel ender mange av dem opp i senga.

Og jeg klarer ikke å finne noe logikk i hvem som blir med meg heller, noen ganger er det verdens enkleste sak å få med seg den deiligste dama på hele stedet, og andre ganger er jeg ikke interessant nok for den styggeste dama (vel, styggeste har jeg kanskje ikke prøvd, men det er nok ikke langt unna). Noen ganger er det den sossete pappa-jenta som blir med, andre ganger er det skate-jenta.

Og siden jeg ikke ser hva som skal til for å imponere, tar jeg meg selv i å behandle damer bare værre og værre. Og visst faen er det like mange som har lyst på et knull! Uansett om de har type, uansett om jeg gir faen i å svare dem på meldinger i 2 uker, uansett om jeg har feid over den styggeste venninnen dems, uansett om jeg er så sørpe dritings at jeg blir nektet servering i baren, UANSETT hvor ufyselig jeg er og hvor mye faen jeg gir, så stiller alt fra enere til tiere opp. 1-erne skjønner jeg, da de sikkert ikke har så mange valg, men hva faen driver 10'erne med?

Og da kommer vi til mitt store problem, forventes det virkelig at jeg skal vokse opp og slå meg til ro med 1 av dem? Et vesen som knuller andre karer, og samtidig motstridende nok viser sin kjærlighet til meg, uansett hvor jævlig jeg er?

Og til dere nå som mener at det finnes damer der ute som ikke er utro: Dere har nok rett, men mange av dem er det ikke, så mange ganger jeg har funnet ut at one-nighten min har type er umulig tilfeldig.

Og til dere nå som mener at det finnes damer der ute som ikke godtar dårlig oppførsel og gi-faen-holdning: Dere har nok rett, men hvorfor skal jeg oppføre meg eksemplarisk for å holde på en 10'er, som sikkert kommer til å feie over andre karer, når jeg kan oppføre meg som en dritt og allikevel holde på en 10'er?

Nei, om jeg noen gang gjør mine foreldre til besteforeldre, så kan du banne på at det blir en løsunge.

Fædrelandsvennen
FædrelandsvennenInnlegg: 654
06.10.10 07:44

Nei hvorfor slå seg til ro, når du er på kjønnsykdomsjakt? ;)

Neida.. Fint for deg at du kan velge og vrake... Synd at du behandler jenter som dritt, men noen av dere er jo bare sånn, og 

Syns egentlig veldig synd på de guttene som får et slikt syn på forhold og jenter.. 
Jeg tror aldri dere kommer til å klare å ha en "normalt" forhold. Tipper at om du ender i et forhold, så blir det mye krangling pga usikkerhet fra jenta...

Det som teller når man begynner å bli eldre, er å ha noen kjære rundt seg.. 
Jeg kan aldri se for meg at en 40-50 åring som kommer hjem til et stille hus. Ingen kjæreste, ingen barn, ingen i det hele tatt som venter på ham, ikke syns det var verdt på knulle de 200 jentene han fikk feid over i sin ungdom..

Innerst inne ville han nok heller kommet hjem til et varmt hus, som lukter ferdig middag, unger som smiler å er glade for å se ham, kjæreste/kone som kommer å gir ham et kyss og sier at middagen snart er klar, og spør om hvordan dagen din har vært..

Jeg synes litt synd på dem som ikke får oppleve dette.. ( nå sier jeg jo ikke at du aldri kommer til å gjøre det, men sjansen er jo der, mecd ditt forhold til jenter)

:) Morgenvas... Ikke fått opp øya enda..

Haldenseren
HaldenserenInnlegg: 1168
06.10.10 10:32

Damer er tiltrukket av drittsekker. Unge damer spesielt. Sånn er det bare. De liker han som er verstingen, selv om han behandler damer som dritt. Et velkjent, men for oss snille gutta uforståelig fenomen.

Heldigvis snur dette i veldig stor grad når damene blir litt eldre. Når de begynner å se seg om etter noen å slå seg til ro med starter vår gullalder. Vi snille som behandler damer med respekt, gir dem god sex og kjærlighet.

Vi kommer hjem til et hus som lukter middag og unger som kommer løpende mot deg. Drittsekkene sitter med nåla i armen og løsunger de ikke får lov til å treffe.

Fædrelandsvennen
FædrelandsvennenInnlegg: 654
06.10.10 10:41
Haldenseren: Damer er tiltrukket av drittsekker. Unge damer spesielt. Sånn er det bare. De liker han som er verstingen, selv om han behandler damer som dritt. Et velkjent, men for oss snille gutta uforståelig fenomen. Heldigvis snur dette i veldig stor grad når damene blir litt eldre. Når de begynner å se seg om etter noen å slå seg til ro med starter vår gullalder. Vi snille som behandler damer med respekt, gir dem god sex og kjærlighet. Vi kommer hjem til et hus som lukter middag og unger som kommer løpende mot deg. Drittsekkene sitter med nåla i armen og løsunger de ikke får lov til å treffe.

Ja det er ganske sant.. Skjønner ikke greia helt, men det er vell noe med det man ikke kan få.. Det TROR man at man vil ha..

Ja jeg tror og "drittsekkene" (ikke alle så klart) kanskje taper i lengden...

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30282
06.10.10 18:01
Haldenseren: Heldigvis snur dette i veldig stor grad når damene blir litt eldre. Når de begynner å se seg om etter noen å slå seg til ro med starter vår gullalder. Vi snille som behandler damer med respekt, gir dem god sex og kjærlighet.

Jeg har nevnt dette i en annen tråd om dette "fenomenet", slår du deg faktisk til ro med en dame vel vitende om at hun har pult fra seg med de "kule" gutta, og nå tar til takke med deg som hun vet ikke kommer til å forlate henne?

Mye å juble for! Du får dama når hun er litt oppe i åra, ikke den unge med den stramme kroppen ;-)

Sacred1
Sacred1Innlegg: 3224
06.10.10 18:31
forgladiøl: men hva faen driver 10'erne med?

Dette har jeg lurt på helt siden jeg var sånn ca 16.

Sacred1
06.10.10 18:32
tommy_cowan: Jeg har nevnt dette i en annen tråd om dette "fenomenet", slår du deg faktisk til ro med en dame vel vitende om at hun har pult fra seg med de "kule" gutta, og nå tar til takke med deg som hun vet ikke kommer til å forlate henne? Mye å juble for! Du får dama når hun er litt oppe i åra, ikke den unge med den stramme kroppen ;-)

Dette gjør meg trist.

Snowshoe
SnowshoeInnlegg: 1557
06.10.10 18:36
forgladiøl: Uansett om de har type, uansett om jeg gir faen i å svare dem på meldinger i 2 uker, uansett om jeg har feid over den styggeste venninnen dems, uansett om jeg er så sørpe dritings at jeg blir nektet servering i baren, UANSETT hvor ufyselig jeg er og hvor mye faen jeg gir, så stiller alt fra enere til tiere opp. 1-erne skjønner jeg, da de sikkert ikke har så mange valg, men hva faen driver 10'erne med?

Drit søker drit. Du høres jo ikke ut til å være noe bedre selv. Du knuller jo alle du ser uansett om du vet at de er single eller i et forhold fra før. Du går jammen meg rundt som en tikkende hiv-bombe.
Stakkars den som du treffer en dag, og flytter sammen med. Tror du ikke ryktet ditt vil svirre rundt i luften, og hun som møter deg og tror du er en stødig og skikkelig kar, kan risikere å få høre både det ene og det andre. "Verden" er liten, og før du aner ordet av det, vil fortiden innhente deg.

tommy_cowan
06.10.10 19:01
Sacred1: Dette gjør meg trist.

Å ja?

Sacred1
06.10.10 19:11
tommy_cowan: Å ja?

Om jeg skulle ende opp i et slikt tilfelle ... Men jeg kan ikke la det skje.

tommy_cowan
06.10.10 19:12
Sacred1: Om jeg skulle ende opp i et slikt tilfelle ... Men jeg kan ikke la det skje.

Hehe. Nei, det må du ikke finne på. Ikke bli svak med alderen! ;-)

Sacred1
06.10.10 19:31
tommy_cowan: Hehe. Nei, det må du ikke finne på. Ikke bli svak med alderen! ;-)

Nej. Har enda ikke beveget meg over på det seriøse stadiet.

Uansett, det hadde ikke gjort noe og havnet med en spenstig en på 30 (ikke et forhold vel og merke). Det er da de er mest attraktive spør du meg.

fade_
fade_Innlegg: 1650
07.10.10 00:49
Sacred1: 30 (ikke et forhold vel og merke). Det er da de er mest attraktive spør du meg.

What are you smoking? Jenter når sitt attraktive høydepunkt i 20-21 års alderen. Det er da ting begynner å gå nedover. Bokstavelig talt! Jeg minnes på et sitat fra den store Dr. Sheldon Cooper: "Ah, gravity. Thou art a heartless bitch".

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12323
07.10.10 11:21
forgladiøl:  Og da kommer vi til mitt store problem, forventes det virkelig at jeg skal vokse opp og slå meg til ro med 1 av dem

Fang dem i 18års aldern!

glad for at jeg fikk gjort det før den store drikking ut på byen begynte iafall ;)

Sacred1
07.10.10 19:53
fade_: What are you smoking? Jenter når sitt attraktive høydepunkt i 20-21 års alderen. Det er da ting begynner å gå nedover. Bokstavelig talt! Jeg minnes på et sitat fra den store Dr. Sheldon Cooper: "Ah, gravity. Thou art a heartless bitch".

Nu vel. Jeg har aldri hatt gleden av å ligge med en på 30ish, men det er noe tiltrekkende ved dem ... erfaringen, modenheten/væremåte, vokst-fra-seg-fjortis-trender og mye annet. Allikevel, dette er bare tullsnakk egentlig: en på tyve kan selvfølgelig skåre jackpot på alle de punktene jeg nevner. I det store og hele handler det vel mer om å oppsøke likesinnede, og ikke tilholdstedene for avskum - som til eksempel brorparten av utestedene i Karl Johan.

Utrolig hvor fort en "velskapt"dame faller i kurs om hun har sagflis mellom øra.

Keto-dama
Keto-damaInnlegg: 8400
07.10.10 20:03
fade_: "Ah, gravity. Thou art a heartless bitch".

Sheldon har rett.... MEN vi vokser iallefall ikke ut av håret vårt..... ;D

Ute på byen finner man mangt & mye :S 

Å tro at det er den store møteplassen for langvarige og seriøse forhold er vel å være rimelig optimistisk - det kalles ikke "kjøttmarked" for ingenting.

Men, av alle merkelige ting - gifte-/forlovelsesring er et helsikes bra sjekketriks.... Det er utrolig hvor mange rare tilbud man får selv om den er godt synlig ;S

fade_
10.10.10 20:33
Sacred1: Utrolig hvor fort en "velskapt"dame faller i kurs om hun har sagflis mellom øra.

Uenig. Som en poteniell kjæreste har du såklart rett, men som en one night stand er som regel de dumme mye enklere å få til sengs. Jeg fikk f.eks en dame til å tro at jeg var en internasjonal arkitekt som hadde designet Empire State Building og Madison Square Garden. Hvis noen klarer å slå den blir jeg meget imponert.

:-)

Sacred1
10.10.10 21:19
fade_: Jeg fikk f.eks en dame til å tro at jeg var en internasjonal arkitekt som hadde designet Empire State Building og Madison Square Garden

Hun har ikke tilfeldigvis en tvilling søster, og deltatt på charterfeber?

fade_
10.10.10 22:21
Sacred1: Hun har ikke tilfeldigvis en tvilling søster, og deltatt på charterfeber?

Hmm? Tror ikke det. Hvorfor spør du?

Sacred1
10.10.10 22:41
fade_: Hmm? Tror ikke det. Hvorfor spør du?

Jeg som trodde tvillingene var rikskjente etter den ekstremt pinlige forestllingene i charterfeber. Men da så, jeg forsøkte bare å være vittig.

Glennvk
GlennvkInnlegg: 2230
11.10.10 13:10
Fædrelandsvennen: hjem til et varmt hus, som lukter ferdig middag, unger som smiler å er glade for å se ham, kjæreste/kone som kommer å gir ham et kyss og sier at middagen snart er klar, og spør om hvordan dagen din har vært..

Hm.. Jeg nærmer meg denne beskrivelsen gitt... :-) Jeg er i ferd med å etablere meg skikkelig sammen med min kjære, det er en så herlig følelse! Og vi begge går rundt og dagdrømmer og gleder oss til fortsettelsen! :-D

Jeg kunne ikke ha valgt annerledes.  Jeg ville ikke ha feid over en rekke jenter om jeg fikk starte på nytt igjen med ny ungdomstid. Som et lite spark i siden til de som trodde de var konger på haugen og lå med "alt og alle", kan jeg nesten si: "Jeg fikk da rett til slutt..." :-)

Det er til syvende og sist dét de aller fleste mennesker ønsker seg; å ha noen som er spesielt glad i en og kunne dele livet sammen med, skape familie og et lunt og trygt hjem.

Det er vel ikke et rykte som rundbrenner og løsaktig oppførsel man drømmer om da man er ung?

(Innlegget ble redigert 11.10.10 13:16)

ElisaWest
ElisaWestInnlegg: 370
11.10.10 13:12

Du opplever det som er helt vanlig å oppleve på "kjøttmarkedet" og generelt blant generasjon x.

Husker du de første gangene du hadde sex? var det ikke noe mer enn bare sex? Følelsen av å gi noe bra og vakkert til noen, følelsen av å dele noe unikt og noe varig? Etter mange slike opplevelser blir det ikke like unikt og man vet at det stortsett ikke varer lenger enn kvelden..

Du har blitt følelsesmessig avstumpet. Dette skjer på akkurat samme måte med jenter - vi har sex med så mange at vi ikke lenger bryr oss om partneren. vi ønsker bare å fylle den innvendige tomheten med et øyeblikks tilfredstillelse - og tror at det hjelper med et ligg..

Vi ønsker å bli bekreftet som vakre tiltrekkende og verdifulle personer, men ender opp med å bli like kyniske som deg - til alle vi møter av det motsatte kjønn. Og mannen blir bare en levende dildo.. Verken mer eller mindre..

Men innerst, innerst inne - gjemt og fortrengt - så ønsker vi å oppleve at noen elsker oss - og kun oss - for den vi er; på godt og vondt. at man kan være seg selv og likevel ikke bli avvist, få sine behov dekket og for bety en forskjell for en spesiell rundt oss.. noen som venter når man kommer hjem, som savner en når man ikke kommer, noen å stelle for, noen å være glad i, skape en fremtid med, at det man har med noen er unikt og varig!

fade_
13.10.10 17:08
Glennvk: Hm.. Jeg nærmer meg denne beskrivelsen gitt... :-) Jeg er i ferd med å etablere meg skikkelig sammen med min kjære, det er en så herlig følelse! Og vi begge går rundt og dagdrømmer og gleder oss til fortsettelsen! :-D Jeg kunne ikke ha valgt annerledes.  Jeg ville ikke ha feid over en rekke jenter om jeg fikk starte på nytt igjen med ny ungdomstid. Som et lite spark i siden til de som trodde de var konger på haugen og lå med "alt og alle", kan jeg nesten si: "Jeg fikk da rett til slutt..." :-) Det er til syvende og sist dét de aller fleste mennesker ønsker seg; å ha noen som er spesielt glad i en og kunne dele livet sammen med, skape familie og et lunt og trygt hjem. Det er vel ikke et rykte som rundbrenner og løsaktig oppførsel man drømmer om da man er ung?

Alt til sin tid sier jeg. Pr idag får jeg noe som ligner dry heaves om jeg prøver å sette meg inn i en slik situasjon.

edit--var egentlig det innlegget du siterte jeg skulle svare på.

(Innlegget ble redigert 13.10.10 17:09)

Dabedida
DabedidaInnlegg: 21844
14.10.10 02:07

Du er vel en sjarmerende fyr, da, tenker jeg.

apples
applesInnlegg: 6386
14.10.10 16:08

Jeg vil nå si at det ikke akkurat er damene som hører ut som "søppel" i denne historien...

forgladiøl
14.10.10 21:17

Ja, jeg er nok søppel i den forstand jeg også, men jeg er jo i det minste klar over det.

Og jeg godtar ikke om folk behandler meg som søppel, det gjør meg i det minste til søppel med selvrespekt.

apples
applesInnlegg: 6386
14.10.10 21:49
forgladiøl: Ja, jeg er nok søppel i den forstand jeg også, men jeg er jo i det minste klar over det.

"I den forstand"?

Jeg refererte til dine holdninger til andre mennesker.

forgladiøl
14.10.10 23:12

Ja, mine holdninger basert på erfaringer. Og mine erfaringer er at de fleste damer tillater seg å bli behandlet som søppel, og det er noe jeg faktisk ikke syns noe om, men sånn er det bare.

ElisaWest
ElisaWestInnlegg: 370
21.10.10 15:36
forgladiøl: Ja, mine holdninger basert på erfaringer. Og mine erfaringer er at de fleste damer tillater seg å bli behandlet som søppel, og det er noe jeg faktisk ikke syns noe om, men sånn er det bare.

For å finne den rette, så må du være den rette!! Er du søppel, så vil du finne søppel!

Reiseglading
ReisegladingInnlegg: 261
23.10.10 21:28

For det første. Hvordan vurderer du noen til å være 1er og 10er? Kanskje du ser på feil verdier når du sier 10er. Det er ikke alltid utseende er det eneste som skal vurderes. Holdninger og kunnskap er vel det som teller mest når man kommer litt videre i livet.

For det andre tror jeg alt det du sliter med i dag vil forandre seg hvis du er så heldig i livet ditt at du finner ekte kjærlighet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg