Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

2 uheldige situasjoner

NYTT TEMA
Martinfillo
MartinfilloInnlegg: 13
14.12.10 04:31

Siden "utroskap" seksjonen ser ut til å være helt utdatert velger jeg å poste det her.
Har nå vært sammen med min kjæreste i flere år, men har hatt et par uheldige situasjoner de siste ukene. For noen helger siden endte en bytur med alt for mye drikke i roting med en annen jente, noe som jo selvfølgelig ikke er bra, og jeg fortalte alt til kjæresten. Jeg forklarte situasjonen og fikk frem at jeg absolutt aldri kom til å finne på noe lignende, og jeg fikk en ny sjanse.

Sist helg kom jeg hjem med et sugemerke på halsen (jeg vet at dette er fjortis, trengs ikke informeres om) og dette var da også fra en annen jente. Denne gang hadde det skjedd mens jeg sov, og jenten gjorde det for å tulle med gutta, hun gjorde det på flere enn meg. Kjæresten min kunne jo selvfølgelig ikke gjøre annet enn å oppdage det, og alt jeg spør om er: Så lenge denne kvinnen gjorde dette på meg mens jeg sov, og det ikke skjedde noe som helst annet mellom oss, har hun grunn til å være sur/lage drama?

vanlig_fyr
vanlig_fyrInnlegg: 5418
14.12.10 04:35

Har hun noen grunn til å lage drama om hun vet sannheten 100%? - Nei.

Har du prestert å fucke opp den tilliten hun hadde til deg slik at det bli vanskelig å oppnå 100%? - Ja.

joplina
joplinaInnlegg: 64810
14.12.10 09:36
Martinfillo: og alt jeg spør om er: Så lenge denne kvinnen gjorde dette på meg mens jeg sov, og det ikke skjedde noe som helst annet mellom oss, har hun grunn til å være sur/lage drama?

Er det nødvendig å spørre andre..?  Hvorfor spør du ikke bare deg selv...

Sett at din kjæreste kom hjem fra en fuktig kveld på byen og innrømmer for deg at hun hadde klint og rotet med en annen gutt/mann.....selvfølgelig ville hun bedyre for deg at dette skulle absolutt ikke gjenta seg.

Så går hun ut noen helger senere, og møter deg neste dag med et saftig sugemerke på halsen...

- Og hva ville du følt/tenkt/trodd/ment da...?

Tror du at du  uten motforestillinger ville akseptere  hennes forklaring  om den fulle gutten/mannen som drev og lagde sugemerker på alle jenter/kvinner som var til stede på festen - og at det absolutt ikke var noen ting annet som hadde skjedd?

Og etter forklaringen;  ville du vært like blid og tillitsfull mot din kjæreste.. Eller ville du  være sur/snurt, såret, fornermet, sjalu  eller mistenksom...?

script92
script92Innlegg: 1159
14.12.10 18:35

Du har tydelig brutt tilliten hennes. Forstår godt om hun reagerer.

niila
niilaInnlegg: 3210
15.12.10 01:26

Hvis du mener at hun skal synes det er helt greit fordi du har en så fantastisk unnskyldning så tror jeg du har litt å lære om jenter. Eller mennesker generelt, egentlig.

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12322
15.12.10 12:10

Morsomt at du kaller det uheldige situasjoner :P

Ned på knær gutt. Hun har all grunn til å være sur.

Sihna
SihnaInnlegg: 1865
15.12.10 16:32
Arnebelinda: Ned på knær gutt. Hun har all grunn til å være sur.

Er trådstarter gutt eller jente? Utsagnet; "med en annen jente" kan jo tolkes på to måter.

Sieceres
SieceresInnlegg: 3396
15.12.10 16:45

Hun har grunn til å være sur/lage drama, ja. Men kan du ikke prøve å få noen vitnesbyrd på at det du sier faktisk er sant da? Enten fra hun sugemerkedama eller fra noen andre som var der?

GregorMcTell
GregorMcTellInnlegg: 3602
16.12.10 01:38
Sihna: Er trådstarter gutt eller jente? Utsagnet; "med en annen jente" kan jo tolkes på to måter.

Jeg må være et offer for min tid, for jeg gikk utifra at trådstarter var en jente. Eller kanskje det har noe med formuleringen "uheldige situasjoner" å gjøre...

Arnebelinda
16.12.10 09:16

Skriver jo at jenta som skulle tulla meg gutta når det gjelder det der sugemerket..

Spartana
SpartanaInnlegg: 5776
16.12.10 11:55
Martinfillo: en bytur med alt for mye drikke i roting med en annen jente

Problemet ditt er mest alkoholrelatert. Du bør vurdere å drikke mindre.

(Innlegget ble redigert 16.12.10 11:56)

Sihna
16.12.10 14:33
GregorMcTell: Jeg må være et offer for min tid, for jeg gikk utifra at trådstarter var en jente. Eller kanskje det har noe med formuleringen "uheldige situasjoner" å gjøre...

Vel, jeg fikk også inntrykk av at trådstarter var en jente, men andre oppfattet det tydeligvis på en annen måte.

Arnebelinda
17.12.10 10:55
Sihna: Vel, jeg fikk også inntrykk av at trådstarter var en jente, men andre oppfattet det tydeligvis på en annen måte.

Hvorfor egentlig? synes ikke en minste ting gir inntrykk for det :P

Skriver jo at jenten som laget sugemerke gjorde det for å tulle med gutta.

skriver også hun når han refererer til kjæresten sin.

Sihna
17.12.10 20:32
Arnebelinda: Hvorfor egentlig? synes ikke en minste ting gir inntrykk for det :P Skriver jo at jenten som laget sugemerke gjorde det for å tulle med gutta. skriver også hun når han refererer til kjæresten sin.

Jeg fikk inntrykk når han\hun sa: "en annen jente" at vedkommende referte til en annen av samme kjønn ( jente ).

Anderson-_-
Anderson-_-Innlegg: 9130
26.12.10 23:13
Martinfillo: Siden "utroskap" seksjonen ser ut til å være helt utdatert velger jeg å poste det her.
Har nå vært sammen med min kjæreste i flere år, men har hatt et par uheldige situasjoner de siste ukene. For noen helger siden endte en bytur med alt for mye drikke i roting med en annen jente, noe som jo selvfølgelig ikke er bra, og jeg fortalte alt til kjæresten. Jeg forklarte situasjonen og fikk frem at jeg absolutt aldri kom til å finne på noe lignende, og jeg fikk en ny sjanse. Sist helg kom jeg hjem med et sugemerke på halsen (jeg vet at dette er fjortis, trengs ikke informeres om) og dette var da også fra en annen jente. Denne gang hadde det skjedd mens jeg sov, og jenten gjorde det for å tulle med gutta, hun gjorde det på flere enn meg. Kjæresten min kunne jo selvfølgelig ikke gjøre annet enn å oppdage det, og alt jeg spør om er: Så lenge denne kvinnen gjorde dette på meg mens jeg sov, og det ikke skjedde noe som helst annet mellom oss, har hun grunn til å være sur/lage drama?

Selvsagt kan hun lage drama av dette. Du har ikke gjort noe galt (jo, den første gangen) men det er likevel en umulig situasjon å forklare. Har kjæresten din snakket med andre som kan bekrefte din side av historien? I såfall burde det jo gå greit.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg