Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mine utpregede fetisjer

NYTT TEMA
Musampa
MusampaInnlegg: 2000
30.04.11 03:23

Mulig jeg sier det mange andre gutter tenker nå, men jeg har i hvert fall lyst til å få vite andres syn på "utpregede" fetsjer, spesielt da hva jenter her inne tenker. Skal prøve å beskrive hva mine fetisjer er, selv om noen av de er vanskelig å sette ord på. Dette er et seriøst innlegg som jeg har tenkt på en stund, og det er ingen grunn til at folk skal svare "sykt" og "seriøst?". Jeg har aldri hatt en kjæreste og det er kanskje derfor jeg er så fiksert på fetisjer og at ting skal være som 'på internett'. Noen vil kanskje si at jeg er trangsynt, men egentlig føler jeg at jeg ser bredt, i alle fall i hva som er mulig å gjøre med en jente. Jeg er ikke egoist og ønsker også at jenta skal like fetisjene.

Som nevnt i en annen tråd her på forumet, så liker noen jenter som tisser, eller squirt eller hva det nå kalles. Hvis denne jenta hadde vært komfertabel med det og jeg synes hun var deilig, er dette noe jeg også kunne ønsket. Jeg er veldig opptatt av det nedre partiet, og synes tanken på å slikke en dame er deilig. Min fetisj har ikke utpreget seg så langt at jeg vil se avføring og sånn, men akkurat det med tiss/squirt synes jeg er litt interessant. Det flommer jo over av videoer av det på nettet, så det er ikke så gravlagt som det sikkert var for tjue år siden.

Jeg har alltid syntes det er noe appellerende med jenteromper. Det er sexy, og jeg som sikkert mange andre gutter, ser ofte på rompa til jentene når vi er på kjøpesentre osv. For eksempel var jeg veldig forelsket i moren til tidligere kamerat av meg. Hun var blond, hadde en deilig rompe og var en selvsikker kvinne. Når jeg da var i 16-17-årsalderen var hun det jeg ville ha. Men jeg visste ikke hvordan jeg skulle gå frem, og det ble bare med fantasiene. I tillegg også av respekt for kameraten min, men det gikk faktisk så langt at jeg ble med han hjem fra skolen for å få et glimt av denne nydelige kvinnen.

Apropo jenterumper og bare tanken på en stram rumpe får sikkert de fleste til å dirre litt. En annen slags fetisj er dette med asslicking. Det ligger jo i ordet, men jeg tenker det må være ekstremt deilig å slikke et jenterumpehull, og det kan ikke være så ille for jenta heller. Vet ikke helt hva det er som utløser det, men kvinnerumper er så delikate, renslige og uten hår, og det slikke der ser jeg ikke på som noe usselt og dirty. Det er vel ganske normalt å slikke vagina bakfra og da er det vel normalt å slikke litt lenger opp også. Det er i alle fall den fetisjen jeg kanskje har tenkt mest på, og jeg vet ikke hvor normalt det er egentlig. Det får jenter svare på. Det er ikke det at jenta skal slikke meg, men at jeg slikker henne. Det vanlige tanken på misjonær tiltaler ikke meg. Jeh vil ha litt mer spenning, og det håper jeg jenter vil også.

Det ble ikke et helt oversiktlig innlegg, men jeg følte jeg måtte få det ut. Mye av det som vises på nettet virker så selvfølgelig. Når mannen bare tar tak i jenta, slikker ho i rumpa og påfølgende analsex. Det med analsex er kanskje ikke en utpreget fetisj, men som dere sikkert skjønner også noe jeg tenner på. Det er noe eget med det, ikke grisete, men noe annerledes enn det vanlige. Man kan vel si at det krydrer sexen litt. Er sikkert sånn at man må ta noen forhåndsregler. Jeg synes i hvert fall at det ser godt ut. Litt trangere enn vanlig, men for jenta er det vel slik at hun må ha gjort det noen ganger først. Har lest at når de først har begynt med det, så kan de nyte det nesten like godt som vanlig sex i etterkant. Dette er selvsagt forskjellig fra person til person. Uansett, det var det jeg ville si. Håper på tilbakemeldinger.

- Musampa

Musampa
30.04.11 18:41

Ingen synspunkter..?

0gg0
0gg0Innlegg: 37650
30.04.11 21:14

Jeg har heldigvis funnet en jente som det har klaffet på alle plan. Alt det du nevner i innlegget ditt bortsett fra avføring, er noe vi holder på med. Det blir svært intenst, grisete og nasty på en fantastisk måte.

Du må bare finne den riktige jenta som har selv, og får fram urkåtskapen hos deg, og hvis dere samtidig passer sammen på andre måter er det perfekt.

Musampa
30.04.11 21:53
0gg0: Jeg har heldigvis funnet en jente som det har klaffet på alle plan.

Heldiggris.

Svedals2
Svedals2Innlegg: 2935
01.05.11 02:57
Musampa: For eksempel var jeg veldig forelsket i moren til tidligere kamerat

Jeg har ikke mye å bidra med her, men er enig med mye av det du skriver.  Det jeg lure på var egentlig om det at du var forelsket i denne kvinnen gjorde kameraten til en tidligere kamerat? Altså at dere ikke er kamerater lenger pga at du likte moren hans?

Fint innlegg. Så ble det ikke bare negativt fra meg idag, vil ikke at du skal føle deg nedfor eller noe.

Musampa
01.05.11 03:08
Svedals2: Det jeg lure på var egentlig om det at du var forelsket i denne kvinnen gjorde kameraten til en tidligere kamerat? Altså at dere ikke er kamerater lenger pga at du likte moren hans?

Som sagt, jeg visste ikke hvordan jeg skulle gå frem, og det ble bare med fantasiene. Jeg tittet veldig mye på henne, og jeg tror hun skjønte det. Når man er 35-39 så har man vært borti litt, og en ungdom er vel ganske lett å gjennomskue. Godt mulig hun så at jeg hadde stå noen ganger, men det tror jeg ikke kameraten min gjorde. Ellers tror jeg han ikke at han hadde oppfordret meg til å spise middag med de osv.

Det var veldig sjeldent at jeg og hun var alene, men det skjedde det også. Jeg skal innrømme at jeg er fryktelig dårlig til å snakke med jenter, så hun synes sikkert jeg var litt rar. Hadde jeg hatt tid og kameraten min var borte litt lenger, for eksempel en halvtime fordi han skulle i butikken eller noe, hadde jeg kanskje turt å ta et steg. Men hva skulle jeg si liksom? "Hei, vil du at jeg skal slikke deg?" Det er ikke en scene fra Ken Park heller, hehe.

Vi er ikke kamerater i dag fordi jeg omgås andre mennesker fra skole og sånn nå, og delvis fordi jeg ikke tror det er sunt for meg å se henne igjen. Jeg fantaserte til henne i kanskje fem år, og hun er veldig seksuell attraktiv. Synd at det går ut over kameratskapet, men sånn må det bli noen ganger. Jeg ser igrunn på henne som en ekskjæreste av et slag. Og tenker at tiden leger alle sår.

Svedals2
Svedals2Innlegg: 2935
01.05.11 03:10
Musampa: Jeg ser igrunn på henne som en ekskjæreste av et slag. Og tenker at tiden leger alle sår

Forsett med det, men tar du opp igjen kontakten og det blir noe drama styr, så må du holde oss oppdatert.

Musampa
01.05.11 03:15
Svedals2: Forsett med det, men tar du opp igjen kontakten og det blir noe drama styr, så må du holde oss oppdatert.

Jeg har fått henne på hjernen igjen nå, så.. Godt mulig jeg gjenopptar kontakten, det var faktisk en periode i fjor sommer hvor jeg følte for å si til henne sånn som det var. Jeg tror ikke hun hadde fortalt det til sønnen sin, men hvordan hun hadde reagert, vet jeg ikke. Hun kunne syntes det var kinky og ville prøve ut litt, men mest sannsynlig hadde hun sikkert sagt at det ikke var en god ide. It is complicated.

Musampa
18.04.12 15:48

Situasjonen er for øvrig uforandret.

qbah
qbahInnlegg: 49109
18.04.12 16:20
Musampa: Situasjonen er for øvrig uforandret.

Fortsatt dårlig med knulling?

Musampa
19.04.12 19:33

Fortsatt jomfru, ja...

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30280
19.04.12 19:45

Jeg skulle til å spørre, for det virket som om du ikke hadde fått utforsket i det hele tatt.

Jaja, det kommer nok med tid og stunder!

Musampa
19.04.12 19:49

Jeg blir depressiv bare av tanken på å reflektere over livet mitt.

000072
000072Innlegg: 2
02.05.12 03:38

hvor er du når jeg trenger deg musampa... ;) :p  

senahid
senahidInnlegg: 1821
21.05.12 03:44

Interessant innlegg. Enig med deg i det meste (utenom pissing), og rumper er for min del det absolutte høydepunkt på et kvinnfolk. En deilig bakende på et kvinnfolk øker pulsen min, det er sikkert :)

Du har mye å glede deg til. Analslikking/puling/fingring/alt med anal er en fantastisk del av sexen. Min kjære var skeptisk til det i starten, men nå er det bare å gønne på, fordi hu digger det og jeg gjør også det. Analen hennes, ikke min altså.

vargasthebloger
vargastheblogerInnlegg: 227
27.05.12 19:47

http://www.vargas12.com/2012/04/wetsex-fantasier-og-stapikk/

Wet-sex er en forholdsvis vanlig fetish faktisk. Tyskerne gjør jo ikke annet enn å tisse på hverandre, og det blir stadig fler som prøver seg fram. En klinete og kinky fetish som er helt ufarlig og helt sikkert fantastisk for de som tenner på det. 

En damerumpe/ as lick ligger vel i alle menns natur å like vil jeg tro. De aller fleste menn har helt sikkert gjort en gang.

Beklager at jeg ikke kunne være til mer hjelp Musampa, men det er garantert en eller annen for deg der ute. Helt sikkert. Du må bare jobbe med saken. 

Musampa
05.09.12 23:50

Takk for tips, men fortsatt ingen forandring her...

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 17837
31.10.19 18:37

Dette er helt normale fetisher i 2019.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg