Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kvinnelige Frp velgere betyr lykke!

NYTT TEMA
noah
noahInnlegg: 5241
24.09.11 09:51

Jeg har i løpet av de 10 siste årene vært i lag med en rekke kvinner. Tidlig i starten begynte jeg med en statistikk på hvilket parti de stemte å så vurderte jeg hvor sex intressert de var. Jeg har kommet frem til at SV og SP kvinner var mere opptatt av andre ting enn sex, egen karriere gikk foran både barn og mann, AP og H kvinner var heller ikke så intresserte, men var mer opptatt av renhold og materalistiske ting og reise opplevelser. Jeg traff 3 Rødt kvinner, det viste seg i ettertid at de var lesbisk! Kan ha vært tilfeldig, men uansett hadde jeg en mistanke lenge. Venstre kvinnen var litt mer liberal i sine holdninger, hun pratet ofte om trekant uten at det ble noe mer med den saken. Jeg traff 3 Krf kvinner, de fikk dårlig samvittighet for ting som ikke var "vanlig", dermed ble forholdene med dem lite spennende etterhvert. Men endelig fant jeg en Frp kvinne, sammen er vi like får en si , å vi har det fantastisk godt på alle måter. Poenget her er ikke finn deg ei dame med annen partitilknytning enn deg selv om du vil bli lykkelig. 

(Innlegget ble redigert 24.09.11 09:51)

vidrimmer
vidrimmerInnlegg: 1288
24.09.11 20:21
noah: å vi har det fantastisk godt på alle måter. Poenget her er ikke finn deg ei dame med annen partitilknytning enn deg selv om du vil bli lykkelig.

Bytter ikke du dame hver helg, eller forveksler jeg deg med en annen.

Virker som du sitter å skriver om fantasiene dine.

noah
noahInnlegg: 5241
25.09.11 00:52
vidrimmer: Bytter ikke du dame hver helg, eller forveksler jeg deg med en annen. Virker som du sitter å skriver om fantasiene dine.

Hvis jeg først er sammen med ei dame jeg liker, så ser jeg ikke vitsen å bytte henne ut.. Det jeg reagerer på er alle de mannfolkene som ikke tørr stikke fra dama om hun suger, ikke teknisk sett alså, men at dama suger hvis du skjønner..

ynnory
ynnoryInnlegg: 48459
25.09.11 16:40
noah: Jeg har i løpet av de 10 siste årene vært i lag med en rekke kvinner. Tidlig i starten begynte jeg med en statistikk på hvilket parti de stemte å så vurderte jeg hvor sex intressert de var. Jeg har kommet frem til at SV og SP kvinner var mere opptatt av andre ting enn sex, egen karriere gikk foran både barn og mann, AP og H kvinner var heller ikke så intresserte, men var mer opptatt av renhold og materalistiske ting og reise opplevelser. Jeg traff 3 Rødt kvinner, det viste seg i ettertid at de var lesbisk! Kan ha vært tilfeldig, men uansett hadde jeg en mistanke lenge. Venstre kvinnen var litt mer liberal i sine holdninger, hun pratet ofte om trekant uten at det ble noe mer med den saken. Jeg traff 3 Krf kvinner, de fikk dårlig samvittighet for ting som ikke var "vanlig", dermed ble forholdene med dem lite spennende etterhvert. Men endelig fant jeg en Frp kvinne, sammen er vi like får en si , å vi har det fantastisk godt på alle måter. Poenget her er ikke finn deg ei dame med annen partitilknytning enn deg selv om du vil bli lykkelig.

Akk ja...Jeg siger ikke mer...

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30282
25.09.11 18:16
noah: Jeg traff 3 Krf kvinner, de fikk dårlig samvittighet for ting som ikke var "vanlig", dermed ble forholdene med dem lite spennende etterhvert. Men endelig fant jeg en Frp kvinne, sammen er vi like får en si , å vi har det fantastisk godt på alle måter.

Kom ikke her og si at ikke Frp-kvinnene er redde for sex med utlendinger, altså ting som ikke er "vanlig".

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg