Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kan veganere svelge sæden?

NYTT TEMA
Stoner
StonerInnlegg: 12835
22.03.13 11:52

Ingenting er bedre enn når damene svelger proteinsatsen etter en saftig blowjob, men kan veganere gjøre dette? De er jo imot å innta animalsk føde, inkludert egg og melk, så da må vel sperm også være forbuden frukt.

Qanuk
QanukInnlegg: 7433
23.03.13 09:54

Veganere setter ikke mennesker like høyt som dyr. Dette går greit.

tøffeldotten
tøffeldottenInnlegg: 1096
23.03.13 10:55

en stoner som tror mennesket er et dyr?

serr skuffa

Villans20
Villans20Innlegg: 6653
24.03.13 13:45
Qanuk: Veganere setter ikke mennesker like høyt som dyr. Dette går greit.

Selvfølgelig gjør vi det... og hva mener du med "like høyt som dyr" ? Vi er alle dyr.

Qanuk
25.03.13 15:24
Villans20: Selvfølgelig gjør vi det... og hva mener du med "like høyt som dyr" ? Vi er alle dyr

Det var en joke. Når det er sagt, har de en tendens til å glemme mennesket oppi all denne empatien.

(Innlegget ble redigert 25.03.13 15:24)

Villans20
26.03.13 08:00
Qanuk: Når det er sagt, har de en tendens til å glemme mennesket oppi all denne empatien.

Nå generaliserer du vel litt vel mye?

Qanuk
26.03.13 13:39
Villans20: Nå generaliserer du vel litt vel mye?

Litt. Jeg er veggis sjøl, it's kool.

Villans20
26.03.13 16:25
Qanuk: Litt. Jeg er veggis sjøl, it's kool.

Du er det ja, bra du har litt selvironi! Selv er jeg pescetarianer og blir vel med det sett ned på av veggiser.

Qanuk
26.03.13 16:59
Villans20: Selv er jeg pescetarianer og blir vel med det sett ned på av veggiser.

Jeg har kommet meg forbi det stadiet for lenge siden. Jeg har faktisk en venninne som er pescetarianer og vurderer selv å gå halvveis over til det når sommeren setter igang. Jeg har aldri savnet kjøtt, men skalldyr er noe av det beste jeg vet, så jeg kjenner at det gnager i meg hver eneste sommer. Spesielt ille ettersom familien kjøper inn hver uke. Å være vegetarianer skal ikke gå utover livskvaliteten, man må finne en balanse her. Noe en kan leve med. Det vil sannsynligvis gå utover samvittigheten i starten, men det finnes grenser til hva en skal pushe seg selv gjennom for andre (dyr). Jeg er usikker på om jeg kommer til å spise fisk igjen, men skalldyr blir det nok.

Villans20
26.03.13 18:22
Qanuk: Jeg har kommet meg forbi det stadiet for lenge siden. Jeg har faktisk en venninne som er pescetarianer og vurderer selv å gå halvveis over til det når sommeren setter igang. Jeg har aldri savnet kjøtt, men skalldyr er noe av det beste jeg vet, så jeg kjenner at det gnager i meg hver eneste sommer. Spesielt ille ettersom familien kjøper inn hver uke. Å være vegetarianer skal ikke gå utover livskvaliteten, man må finne en balanse her. Noe en kan leve med. Det vil sannsynligvis gå utover samvittigheten i starten, men det finnes grenser til hva en skal pushe seg selv gjennom for andre (dyr). Jeg er usikker på om jeg kommer til å spise fisk igjen, men skalldyr blir det nok.

Kan forstå det for mange veggiser, var selv vegetarianer i 2 år, men hovedproblemet mitt har egentlig alltid vært industrielt slaktet kjøtt, ikke bare fordi det er galt overfor dyrene, men det går også utover naturressursene vi "egentlig" har tilgjengelig og jeg har egentlig alltid blitt kvalm ved tanken på spesielt bacon. Etter min mening er det ikke noe galt i å spise kjøtt, men da tenker jeg en naturlig jaktprosess ut i det ville, når det begynner å bli organisert og vi systematisk holder dyr isolert fra det fri så ser jeg ingen grunn til å forsvare det. Men fiskerier føles mer naturlig for meg, men jeg spiser også en del vegansk mat, synes det er herlig! Lykke til med vegetar livet ditt!

Qanuk
26.03.13 18:32
Villans20: når det begynner å bli organisert og vi systematisk holder dyr isolert fra det fri så ser jeg ingen grunn til å forsvare det. Men fiskerier føles mer naturlig for meg

Ja, det er grusomt. Ufattelig, egentlig. Oppdrett er jo om ikke like ille, så ille nok det også. Det beste er å fange det selv.

Villans20
26.03.13 19:41
Qanuk: Ja, det er grusomt. Ufattelig, egentlig. Oppdrett er jo om ikke like ille, så ille nok det også. Det beste er å fange det selv.

Exactly! Ser ut som vi har ganske like meninger om dette, morsomt hvordan retning denne tråden har tatt, tipper trådstarter er frustrert.

(Innlegget ble redigert 26.03.13 19:42)

Qanuk
26.03.13 21:13
Villans20: morsomt hvordan retning denne tråden har tatt, tipper trådstarter er frustrert.

Sånn blir det, det får han bare tolerere. Dette er VGD. Jeg er på ukjent jorde her, jeg tilhører BS. Der er alt lov.

Elvi
ElviInnlegg: 1864
26.03.13 22:46
Qanuk: Dette går greit.

Du er en hykler.

TellMcGregor
TellMcGregorInnlegg: 2461
27.03.13 03:33

Aner ikke, men jeg liker problemstillingen din.

Qanuk
27.03.13 10:15
Elvi: Du er en hykler.

Heller hykler enn patetisk som deg.

Elvi
27.03.13 10:28
Qanuk: Heller hykler enn patetisk som deg.

Kjenner vi hverandre?

Qanuk
27.03.13 10:30
Elvi: Kjenner vi hverandre?

Det tar meg ikke lang tid å skjønne hvor low folk er.

Elvi
27.03.13 10:38
Qanuk: Det tar meg ikke lang tid å skjønne hvor low folk er.

Jeg baserte uttalelsen min på innleggene dine i denne tråden.

Du har derimot ingen knagger å henge din på, så hvem er det som er low her, frøken fjortis?

Qanuk
27.03.13 10:44
Elvi: Du har derimot ingen knagger å henge din på

Jeg har 656 knagger å henge min på.

Elvi
27.03.13 10:46
Qanuk: Jeg har 656 knagger å henge min på.

Du har ikke lest noe av det før du svarte meg, og det vet vi begge :)

_roffe_
_roffe_Innlegg: 7456
27.03.13 10:48
Qanuk: Jeg har 656 knagger å henge min på.

Jeg har 1 stor knagg å henge deg på.

Velkommen til sex-forumet.

hehe.

;=)

Elvi
27.03.13 10:50
_roffe_: 1 stor knagg å henge deg på.

Still deg i kø

_roffe_
27.03.13 10:51
Elvi: Still deg i kø

Jeg snek meg foran alle de andre i køen med den kommentaren.

;=)

Qanuk
27.03.13 10:51
Elvi: Du har ikke lest noe av det før du svarte meg

Jeg kjenner deg igjen fa BS. Men ja, du har for så vidt rett i at jeg ikke har lest noe særlig av det du har skrevet. Vær vennlig med min kompis Skooks.

Elvi
27.03.13 10:52
_roffe_: kommentaren

Det var vel ikke kommentarer du tenkte på, men ok.

Qanuk
_roffe_: Jeg snek meg foran alle de andre i køen med den kommentaren.

Du stilte deg med den bakerst. I køen. Ikke bak meg.

MamaQuilla
MamaQuillaInnlegg: 1885
Qanuk: Jeg har kommet meg forbi det stadiet for lenge siden. Jeg har faktisk en venninne som er pescetarianer og vurderer selv å gå halvveis over til det når sommeren setter igang. Jeg har aldri savnet kjøtt, men skalldyr er noe av det beste jeg vet, så jeg kjenner at det gnager i meg hver eneste sommer. Spesielt ille ettersom familien kjøper inn hver uke. Å være vegetarianer skal ikke gå utover livskvaliteten, man må finne en balanse her. Noe en kan leve med. Det vil sannsynligvis gå utover samvittigheten i starten, men det finnes grenser til hva en skal pushe seg selv gjennom for andre (dyr). Jeg er usikker på om jeg kommer til å spise fisk igjen, men skalldyr blir det nok.

Men du er jo anorektiker, ikke vegetarianer.

Ganske stor forskjell :)

Elvi
27.03.13 10:53
Qanuk: Vær vennlig med min kompis Skooks.

Han er verken videre intelligent eller spesielt morsom og behandles som sådan deretter. Men jeg skal forsøke å behage Dem så godt jeg kan.

_roffe_
27.03.13 10:53
Qanuk: Du stilte deg med den bakerst

AAAWW.

;=(

Klikk for å gå tilbake til toppen