Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Få lyst til å kysse (og bare kysse) en du har null

NYTT TEMA
Anonympers
AnonympersInnlegg: 8
19.06.19 15:36

Håper på mest svar fra gutter/menn. La oss si du holder på med en jente du liker veldig godt og vil date henne seriøst. Det er tydelig at ingen av dere vil at den andre skal ha sex med noen andre eller date noen andre. Samtidig er det bare andre gangen dere har møttes, så du er usikker på hvor monogam hun faktisk er. En du tidligere har holdt på med spør deg om å trene sammen fordi hun føler seg veldig nedfor og trenger en god venn som deg. Du er bare 2-5 min unna og skal uansett sette deg i bilen og kjøre hjem. Du gidder ikke å trene med henne og har ikke interesse av henne lenger, men du føler for å være snill og tenker at å møte henne litt ikke er så slitsomt uansett. Derfor foreslår du at du kan hente henne med bilen, så kan dere prate sammen litt før du kjører henne til toget. I bilen prater dere og det ender opp med at hun ser på deg som om hun vil kysse deg. Du får lyst til å kysse henne og du gir henne et lite kyss (typ 2-4 sek) uten noe tunge og deretter trekker deg fort tilbake fordi du får dårlig samvittighet ovenfor hun andre jenta. Du har null følelser for hun du nettopp kysset og er bare bittelitt tiltrukket av henne. Siden dere har holdt på og kysset så mange ganger føles det bare litt som en vane. Og du hadde heller ingen seksuelle tanker da du kysset henne. Du angrer deg, dere prater litt til og du kjører henne til toget.

Høres dette ut som noe som kunne hendt eller bare piss? Jeg forstår ikke hvorfor man skal ha lyst til å kysse en person uten direkte seksuelle tanker eller følelser, men bare pga en liten tiltrekkelse og vane, særlig når man har en annen man liker mye bedre. Også å i det hele tatt gidde å møte personen. Jeg har selv vært typen som ikke klarer å si nei til sånt selv om jeg ikke er interessert lenger pga at jeg bare føler at jeg må være snill, så kan se den litt. Men fremdeles i tvil. 

Så spørsmålet er: Kunne dere giddet å møte en jente dere har null følelser for og veldig lite tiltrekkelse til en liten stund bare for å være hyggelig uten noe seksuelle baktanker eller følelser for henne? Kunne dere så endt opp med å kysse henne uten seksuelle tanker eller følelser, men bare fordi dere følte en liten tiltrekkelse til henne og følte for det der og da?

Gloriana
GlorianaInnlegg: 5942
19.06.19 17:15

Ja, det kan de. Og de kan holde på med 2-3 andre samtidig uten å si et kvidder til deg. Velkommen til voksenlivet. Sånne menn må du bare droppe med en gang. 

coffin_corner
coffin_cornerInnlegg: 1990
19.06.19 17:18
Anonympers: Du er bare 2-5 min unna og skal uansett sette deg i bilen og kjøre hjem. Du gidder ikke å trene med henne og har ikke interesse av henne lenger, men du føler for å være snill og tenker at å møte henne litt ikke er så slitsomt uansett. Derfor foreslår du at du kan hente henne med bilen, så kan dere prate sammen litt før du kjører henne til toget. I bilen prater dere og det ender opp med at hun ser på deg som om hun vil kysse deg. Du får lyst til å kysse henne og du gir henne et lite kyss (typ 2-4 sek) uten noe tunge og deretter trekker deg fort tilbake fordi du får dårlig samvittighet ovenfor hun andre jenta. Du har null følelser for hun du nettopp kysset og er bare bittelitt tiltrukket av henne. Siden dere har holdt på og kysset så mange ganger føles det bare litt som en vane. Og du hadde heller ingen seksuelle tanker da du kysset henne. Du angrer deg, de

er dette sånn hypnose du prøver å sette oss i så biter ikke det på meg .p

Anonympers
19.06.19 20:33

Jeg forstår ikke helt hva du mener? Dette er noe som faktisk har skjedd, og jeg prøver å finne ut av det.

Anonympers
19.06.19 21:44

Ser at jeg leste noe feil første gangen jeg leste. Fikk ikke med meg at det var en joke, lol.

Morten_1996
Morten_1996Innlegg: 2820
20.06.19 19:35

ja jeg kysser ofte jenter uten noe baktanke i det hele tatt

gammel vane, rent instinkt

Anonympers
01.07.19 07:47

Takk, Morten!

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 18146
23.10.19 02:59

Kyssing/klining er beste aspektet ved sex

engrann
engrannInnlegg: 45
10.11.19 17:37
Ale-Jet: Kyssing/klining er beste aspektet ved sex

Det er bra sikkert.

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 18146
14.11.19 17:50

Pass på å ha god ånde. Anbefaler Listerine mouth wash.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg