Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lever så og si i et sexløst forhold

NYTT TEMA
Siljan
SiljanInnlegg: 84
17.07.19 14:39

Jeg har en samboer. Han er ikke norsk. Han er katolikk sier han. Det som jeg merket før vi flyttet sammen var at han veldig sjelden ønsket sex. Jeg ga det allikevel sjansen. Nå bor vi sammen og vi har altfor lite sex etter min mening. Denne måneden har vi kun hatt sex en gang. Ellers vil han kun en veldig sjelden gang i blant at jeg suger han, men han gjør ingenting for å tilfredsstille meg. 

Jeg undrer over hvorfor det er slik. Er dette normalt? Menn vet vel at kvinner vil bli tilfredstillt også? Jeg vet ikke om dette har med kultur og tro å gjøre? Han er ikke så åpen og det er derfor vanskelig å finne ut hvorfor. 

Jeg tar det litt ille opp for jeg begynner å bli redd for at han ikke er interessert i meg sexuellt eller om han er utro eller hva. 

Noen som kan ha teorier om dette? Og noen som vet råd om hvordan jeg skal ta det opp med han slik at han forstår mine følelser og tanker om dette? 

lsklars
lsklarsInnlegg: 88274
19.07.19 18:24

Bit han i penis neste gang du utfører blåsejobb, deretter tar du det opp med han. Da bør det gå opp et lys.

Lykke til.

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 18222
20.07.19 03:45

Siljen han er faktisk ikke interressert . Beklager men det Der er klassisk atferd på en fyr som er utro. Alt alle menn tenker på er sex.

Europe
EuropeInnlegg: 48
30.07.19 09:55

Det kan rett og slett være at han ikke er like glad i sex som deg. Menns behov for sex varierer fra person til person, akkurat som kvinner. Det er ikke slik at alle menn tenker sex hele tiden. 

Siden dette er en erfaring du har gjort siden før dere flyttet sammen, er nok forklaringen som beskrevet over. Noe annet ville det vært hvis han i utgangspunktet hadde et stort behov for sex, men som nå sjelden eller aldri vil lenger. DA hadde det vært større grunn til bekymring. 

egilandregjerde
egilandregjerdeInnlegg: 580
30.07.19 09:59

Det kan jo også tenkes at han er homofil. 

Siljan
18.08.19 21:57

Takk for svar. 

Han har vært fraværende på det sexuelle plan mye før vi flyttet sammen. Kunne lett gå 2 måneder uten sex. 

Jeg tenker på 3 grunner som årsaker : 

1. Han bryr seg ikke om sex. 

2  Han sier at han er religiøs, og mulig religiøse tanker spiller inn.... 

3. Han er homofil. 

Jeg tror ikke at han er utro med en annen kvinne. Nei da tror jeg mer på at han er homofil fordi han har masse kamerater som han tilbringer fritiden med, men han omgir seg ikke mye med kvinner. 

Siljan
18.08.19 21:59

Det merkelige er også at han ikke vil at jeg skal bruke prevensjon fordi han vil ha et barn sammen med meg. Men han vil kun ha sex maks en gang i måneden og dermed blir det jo vanskelig å lykkes. 

Kongemannen
KongemannenInnlegg: 13928
18.08.19 22:03

Burde være nok av sexhungrige menn der ute for deg. En gang i måneden er jo bare en vits.

Siljan
19.08.19 08:36

Enig i at det er lite med maks en gang i måneden. Jeg er veldig glad og tiltrukket til han likevel og dermed så er det slik at jeg har valgt å akseptere det. Men det er vanskelig. Han unnskylder seg med at han er ofte sliten og for trøtt pga arbeid. Han har en krevsom jobb. Men jeg har innerst inne  problemer med å forstå unnskyldningen. Tenker at det kan ha årsaker som han ikke forteller meg om. 

Men som du sier: jeg vet at det garantert sikkert finnes mange menn som ville hatt sex med meg.. Men jeg er ikke utro og jeg klarer ikke å forlate han for det selv om det er kjipt at det blir så altfor lite sex. 

spiraltrollet
spiraltrolletInnlegg: 450
19.08.19 08:39

sikkert en skaphomse , de pleier å være slik i heteroforhold

Siljan
19.08.19 17:17

Synes det er rart. Tenker på dette med om han egentlig er homofil.. 

Han vil som oftest kun suges om han vil ha sex. Men han virker ikke til å interessere seg for å ha samleie eller røre meg. Kun at jeg suger han. Så forstår ikke helt hvorfor. 

cruisecontrol
cruisecontrolInnlegg: 2824
24.08.19 20:55

Toskete at du gir etter for denne idioten av en fyr du er sammen med...

HAn tvinner deg rundt lillefingern og bare bruker deg når han føler for det.

At han ikke vil elske med deg ned der og gi deg digg orgasme vitner om at han ikke bryr seg en dritt om deg og dine følelser og ønsker.......

Kom deg ut av dette forholdet fortere en svint... 

Klikk for å gå tilbake til toppen